quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Lag opeens een kek wijf naast me in bed vanmorgen, even fotos maken ja tochXD
in je dromenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Lag opeens een kek wijf naast me in bed vanmorgen, even fotos maken ja tochXD
Alsof een wijf vrijwillig naast je gaat liggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet magquote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet mag
Dat zei je moeder ook toen je in die couveuse lag te hosselen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof een wijf vrijwillig naast je gaat liggen
Was ook mooi huis, iig van de buiten kant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
ik droomde dat we weer in mijn oude huis woonden (in arnhem) en toen kwamen opeens die mensen thuis die er nu in wonen en toen moest ik weer huilen enzodroom best vaak over dat huis
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen je in die couveuse lag te hosselen.
Toen was het al duidelijk dat je op mannen viel
Nee niet de eerste ;s maar die weet ik zelf niet eens, maar was ook in arnhem haha.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ook mooi huis, iig van de buiten kant.
Ik weet elk huis waar je gewoond heb, best creepy
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
door dat samensmeltingsdiner heb ik zin in hamburgers
1x is best weinig. 3x verhuisdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ben ook een keer verhuisd toen ik klein was
ik ga zo even naar de mc denk ikquote:
je zou toch nog een keer verhuizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef JanCees het volgende:
Verhuisd naar 3 huizen verder in de straat
ben je in arnhemquote:
Stond wel een leuk huisje te koop maar me ouders worden nooit concreetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
je zou toch nog een keer verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |