Niet meer, m'n whatsapp chrashte laatst en heb 120+ openstaande gesprekken moeten verwijderen en jouw nummer had ik niet opgeslagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu heeft mij op whatsapp maar ik hem niet![]()
geen idee hoe hij aan mijn nummer komt
Aandachtsgeilquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom whatsapp je me als je gewoon hier tegen me kan praten
Wie is de Mol is zoveel beter *vind ik*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Fok-it het volgende:
Expeditie Robinson is wel leuker dan Wie is de mol.
Ik vind Wie is de mol best aardig.
Maar die overdreven reacties van die deelnemers altijd, alsof ze in een of ander moordspel zitten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Mijn leven is nu compleet. Ik heb Etsu op de app
oh okequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet meer, m'n whatsapp chrashte laatst en heb 120+ openstaande gesprekken moeten verwijderen en jouw nummer had ik niet opgeslagen
Waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie is de Mol is zoveel beter *vind ik*
hoe dan?quote:
vond het best saai afgelopen jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Fok-it het volgende:
Expeditie Robinson is wel leuker dan Wie is de mol.
Ik vind Wie is de mol best aardig.
Maar die overdreven reacties van die deelnemers altijd, alsof ze in een of ander moordspel zitten
Spannend, iedereen in de gaten houden enz.. er achter proberen te komen wie het is enz. En proberen hints te vinden in afleveringen (ook al ben ik daar slecht in)quote:
iemand die je vertrouwt en goed mee kan praten en het gezellig mee hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet wat de definitie van vriend is
Ja, dat vind ik dus niet heel spannendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spannend, iedereen in de gaten houden enz.. er achter proberen te komen wie het is enz. En proberen hints te vinden in afleveringen (ook al ben ik daar slecht in)
Goeie presentator inderdaadquote:
ik heb geen naaktfoto's dus dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:02 schreef Etsu het volgende:
Even fapje plegen op de naaktfoto's van sof die Fok-it net naar me gestuurd heeft.
Van wie zijn ze dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen naaktfoto's dus dat is onmogelijk
Geen idee. Lag opeens een kek wijf naast me in bed vanmorgen, even fotos maken ja tochXDquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van wie zijn ze dan?
Fokitmij beetje laten geloven dat ze van supersof zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |