SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Of Watson, had ook gekundquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Wel briljant om de nieuwe Sherlock Mycroft te noemen
Of Hudsonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of Watson, had ook gekund
Wat is mycroftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik serieus overwogen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Microsoft in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Mycroft klinkt in mijn hoofd bijna als minecraft
Pfft. slecht hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap na een googlesearch pas waarom het mycroft heet
ik ook nuquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap na een googlesearch pas waarom het mycroft heet
Moriarty was het best geweestquote:
Ik zag het ja. Had ik dus nooit geweten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De broer van sherlock
Om vervolgens 1.5 jaar te moeten wachtenquote:
Kom maar hier, ik heb nog wel wat lekkersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Mweh honger, weinig gegeten vandaag
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik heb nog wel wat lekkers
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Die is even met vakantie, komt wel terug.
Lange vakantie neemt hij welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om vervolgens 1.5 jaar te moeten wachten
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om vervolgens 1.5 jaar te moeten wachten
Ik wil ook!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu ff wachten, je krijgt zo wachtwoord.
Gelukkig is Homeland weer begonnenquote:
Koelkast?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Echt waar, koelkast ligt vol met snoep en koekjes
Ik ben echt te lui nuquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je monitor een dm sturen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft
En dan instructie even volgen.
quote:
quote:
Weet hetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus dan moet bondage maar een uitzondering voor jou gaan maken?![]()
zo werkt het leven niet
Is heel simpel.quote:
Ok tof, nou heb berichtje gestuurdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Is heel simpel.
Heb het zo gemaakt dat alleen mensen die op FOK! kunnen de tool kunnen gebruiken.
Je gebruikt voor een dm meer kracht in je vingers?quote:
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gebruikt voor een dm meer kracht in je vingers?
Zou je zo een wachtwoord moeten ontvangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok tof, nou heb berichtje gestuurd
Ja klopt heb hem alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou je zo een wachtwoord moeten ontvangen.
Wat voor school doe je?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:43 schreef JanCees het volgende:
Lessen op 24-10 gaan niet door.
Leraar nog steeds ziek. Klote voor hem want aardige gozer maar ik kan uitslapen
quote:
ja weet ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee vmbo kkschool is het he. volgens Powned
trustenquote:
Oeh ja, 101 postsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik stond gisteren nog in de dagcijfers zie ik nu. Dacht ik die niet meer haalde de laatste tijd
Lachen was datquote:
En dat blonde pummeltej wat zichzelf dom noemde en toen zei: gelukkig zitten we hier om te lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
etcetera zijn elektronische apparaten en andere dingen
ik had er 99quote:
wat betekent procent ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat blonde pummeltej wat zichzelf dom noemde en toen zei: gelukkig zitten we hier om te leren![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had er 99
Zoals je ziet ben ik goed op de hoogte van mijn statistieken. Ben ook een fervent lezer van /r/dataisbeautiful
Klopt, meeste data bestaat uit id's. Ik indexeer pas sinds kort de inhoud van berichten. Grootte neemt nu wel snel toe trouwens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
De database grootte valt me nog mee
Door mycroft. Sherlock moet wel erg groot zijn aangezien die ook nog ver terug in de tijd gaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, meeste data bestaat uit id's. Ik indexeer pas sinds kort de inhoud van berichten. Grootte neemt nu wel snel toe trouwens.
Sherlock gaat volgens mij een jaar terug, weet ik echter niet helemaal zeker. De zoekindex is sowieso erg groot, denk dat je daar makkelijk 30 gig voor mag rekenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Door mycroft. Sherlock moet wel erg groot zijn aangezien die ook nog ver terug in de tijd gaat.
Niet in de tool, ik kan echter wel een handmatige query uitvoeren om dat te achterhalen. Simpelweg een query met een group by op user_idquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel individuele users op een dag posten?
Oh, ik dacht dat het verder terugging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Sherlock gaat volgens mij een jaar terug, weet ik echter niet helemaal zeker. De zoekindex is sowieso erg groot, denk dat je daar makkelijk 30 gig voor mag rekenen.
Weet ook niet zeker, zo goed kunnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het verder terugging.
Trustenquote:
Maar jij hebt dus ook speciale rechten? Lijkt me niet dat iedere pipo die gegevens kan beheren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet in de tool, ik kan echter wel een handmatige query uitvoeren om dat te achterhalen. Simpelweg een query met een group by op user_id
Nee, niet op de gegevens van FOK!. Ik hou mijn eigen database bij. Om het uur loopt er een script die alle bijgewerkte topics langsgaat, de posts ript en ze vervolgens wegschrijft naar mijn eigen database.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus ook speciale rechten? Lijkt me niet dat iedere pipo die gegevens kan beheren?
jezusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, niet op de gegevens van FOK!. Ik hou mijn eigen database bij. Om het uur loopt er een script die alle bijgewerkte topics langsgaat, de posts ript en ze vervolgens wegschrijft naar mijn eigen database.
Het is op zich niet zo heel ingewikkeld. Gewoon een cronjobje welke om het uur een commandline PHP script uitvoert die dmv simple_html_dom alle gegevens van de pagina ript en ze wegschrijft naar de daarvoor bestemde tabellen. Er is natuurlijk wel een nadeel aan deze manier van data ophalen; waar Monitor niet bij kan wordt niet geïndexeerd.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is op zich niet zo heel ingewikkeld. Gewoon een cronjobje welke om het uur een commandline PHP script uitvoert die dmv simple_html_dom alle gegevens van de pagina ript en ze wegschrijft naar de daarvoor bestemde tabellen. Er is natuurlijk wel een nadeel aan deze manier van data ophalen; waar Monitor niet bij kan wordt niet geïndexeerd.
Naja, als je kennis der materie hebt is het vrij simpelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja heel simpel inderdaad
Wat hou je nog over dan? Crewfora en KPD/KEL?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
Hoi ja dat kan zeker.
Ene user Etsu staat altijd wel open voor dit soort spannende avonturen en bulkt daarnaast van het geld.
Zou hem dus om te beginnen even een dm sturen voor details.
Hij kan je evt ook tips geven hoe je bijvoorbeeld je anus kunt bleken om jezelf wat beter in de markt te prijzen.
Groetjes, Stijn.
man o man..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat Paxcon echt een lieve jongen is. En dit zeg ik niet om te slijmen. Paxcon helpt me altijd als er iets is met me en daar ben ik heel blij om.
Een echte beste vriend. Meer mensen zouden zoals hij moeten zijn.
Poëtisch hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen act dit ofzo. Hij helpt je gewoon altijd, wat er ook is, wie je ook bent..
Dude ben je een wijf ofzo dat je dit uit je toetsenbord kan krijgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat Paxcon echt een lieve jongen is. En dit zeg ik niet om te slijmen. Paxcon helpt me altijd als er iets is met me en daar ben ik heel blij om.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 06:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude ben je een wijf ofzo dat je dit uit je toetsenbord kan krijgen?
Jij hebt dus geen vrienden buiten FOK! ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen vrienden buiten FOK! ?
2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen vrienden buiten FOK! ?
Mag ik je meppen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:18 schreef Amarantha het volgende:
Terug van de tandarts, halve bek verdoofd
Oh oh..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Mijn hele mond proeft naar bloedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso krijg je geen kusje op je auwie want je voelde niks door die verdoving.
Dat is geen lekkere smaak neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn hele mond proeft naar bloed![]()
Hou een handdoek/slabbertje onder de kant waar het verdoofd isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb geen rietjes in huis, zo blikje energy proberen weg te krijgen![]()
Moest ook net water drinken bij de tandartsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou een handdoek/slabbertje onder de kant waar het verdoofd is
Gewoon je hoofd scheef naar de normale kant houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest ook net water drinken bij de tandarts
Zal het zo proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd scheef naar de normale kant houden
Nee hoor, die kant kan je nog een beetje controlerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal het zo proberenThanks!
Of was dit een grap?
Ga ik ook zo ff drinken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb geen rietjes in huis, zo blikje energy proberen weg te krijgen![]()
Haal je voor mij ook wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:28 schreef Amarantha het volgende:
Over anderhalf uur moet het wel over zijn! Wil zo vis eten op de markt
Ik heb Cassis Energyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren Red Bull gehaald in de bonus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red bull om 10.15 in de ochtend is toch wel een beetje zorgwekkend..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:30 schreef Xeor het volgende:
Dit is wel erg hoor, gepikt uit een ander topic.Die ken ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vindt je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Red bull om 10.15 in de ochtend is toch wel een beetje zorgwekkend..
Gaat al de hele week rond op FBquote:
Wot. Dat was 2 weken geleden dacht ik, 25% korting. Heb de kop zelf opgebouwdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg actief op facebookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat al de hele week rond op FBZoals altijd met dat soort dingen. Je wordt er helemaal mee dood gegooid.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef Xeor het volgende:
Vandaag nog 3 weken en ik krijg de sleutel van mijn huis
Nu 2+1 gratis voor de 330 ml blikken. Althans de prijs deed me denken aan 2+1 actie want het ging van 4 euro nog wat naar 2,57.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wot. Dat was 2 weken geleden dacht ik, 25% korting. Heb de kop zelf opgebouwd
Ontstoken tandartsen zijn het ergstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh trouwens volgens de tandarts was het pure toeval dat mijn tandvlees zo los erbij hing na de vorige tandarts bezoek. Mijn tandarts is behoorlijk ontstoken schijnbaar.. Weet ik veel haha, heb er verder geen last van eigenlijk (en die flubber tandvlees is ook al weg dus merk niks)
Is je tandarts ontstoken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh trouwens volgens de tandarts was het pure toeval dat mijn tandvlees zo los erbij hing na de vorige tandarts bezoek. Mijn tandarts is behoorlijk ontstoken schijnbaar.. Weet ik veel haha, heb er verder geen last van eigenlijk (en die flubber tandvlees is ook al weg dus merk niks)
quote:
Tandvlees hihiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ontstoken tandartsen zijn het ergst
Blaim the 420quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tandvlees hihiIk typ soms te snel
Mijn vriendin heeft hem afgelopen dinsdag moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg, ik kan je mededelen dat het een helse pijn was. Succesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn verstandskies binnenkort ook doorzetten
Deed ik ook maar deed gruwelijk pijn als ik dat deed.. hing over mijn kies heen en ik heb echt 4 doosjes pijnstillers weg gewerkt in 3 weken tijd. Maar hij is er ineens afgevallen ofzo..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou constant met mijn tong tegen dat flubbertandvlees gaan likken duwen
Gaat het dan niet ontstekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou constant met mijn tong tegen dat flubbertandvlees gaan likken duwen
Heb ik ook last van, dan krijg je van die rare zinnen soms.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tandvlees hihiIk typ soms te snel
Dat heb ik al gehad.. allemaal laten verwijderen.. 2 keer met een flinke bal op mijn wang gelopen. 1 keer was het ook nog eens ontstoken, leek wel alsof ik in elkaar geslagen was.. mijn gezicht was geel/paars, echt een flinke bult en toen moest die arts het abces uitknijpen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn verstandskies binnenkort ook doorzetten
Nope. Sterft gewoon af na een tijdje volgens mij.. althans het is eraf gevallen (quote:
Klinkt wel ranzigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Sterft gewoon af na een tijdje volgens mij.. althans het is eraf gevallen () bij mij
Ik heb ze alle 4 laten verwijderen, ik kan je mededelen dat de operatie zelf weinig pijn deed.. alleen een beetje pijn van de druk die hij moet zetten op je kaakquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hem afgelopen dinsdag moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg, ik kan je mededelen dat het een helse pijn was. Succes
Het is echt kut als het gaat ontsteken inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, dan krijg je van die rare zinnen soms.
[..]
Dat heb ik al gehad.. allemaal laten verwijderen.. 2 keer met een flinke bal op mijn wang gelopen. 1 keer was het ook nog eens ontstoken, leek wel alsof ik in elkaar geslagen was.. mijn gezicht was geel/paars, echt een flinke bult en toen moest die arts het abces uitknijpen..
Ik riep nog net om mijn mammiemaar tering ..
Misschien wel opgegeten in je slaapquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha ik weet ook niet waar het is gebleven![]()
Zo ranzig..
De operatie zelf is inderdaad peanuts, het is ook echt binnen 10 minuten gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 4 laten verwijderen, ik kan je mededelen dat de operatie zelf weinig pijn deed.. alleen een beetje pijn van de druk die hij moet zetten op je kaak![]()
En bij de eerste operatie had ik ook zeer weinig last van pijn of wat dan ook dus heb weinig gebruik gemaakt van die pijnstillers.
Zet muziek aan en ga zingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dat hier iemand was om tegen aan te praten een half uur langDan werkt die verdoving tenminste sneller uit
Ik denk wel dat het mee is gegaan tijdens het etenquote:
Ik heb een zieke huisgenoot in de kamer naast mij die slaapt. Dus kan nietquote:
Mijn broer had enorm veel last ervan.. echt pijn en werd ook super duf/moe van die pijnstillers, lag de halve dag te slapen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
De operatie zelf is inderdaad peanuts, het is ook echt binnen 10 minuten gedaan![]()
Maar the day after, en als het dan ook nog eens gaat ontsteken![]()
scary welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:37 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn kaakchirurg had (heeft) Tourettes.. ik zag hem dus allemaal spastisch doen ik vreesde voor mijn wang.. straks zo'n smile als the joker van Batman![]()
Maar toen dacht ik, joh als die man zijn beroep niet kon uitvoeren hadden ze het hem al lang ontnomen. En hij deed het ook (erg) goed.
Aardig, aardig, hoe staat het met u?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hé VA dat is lang geleden, alles goed kerel?
Is dan lokale aanbieding denk ik, wij hebben het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu 2+1 gratis voor de 330 ml blikken. Althans de prijs deed me denken aan 2+1 actie want het ging van 4 euro nog wat naar 2,57.
Op foto leek het ook wat minder, was net alsof er een tennisbal in mijn wang zat.quote:
Denk het wel ja (is hier wel vaker met Red Bull), staat niet op de bonus pagina namelijk zie ik nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dan lokale aanbieding denk ik, wij hebben het niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:48 schreef Geo4kant het volgende:
Toch maar gedaan, schijnt behoorlijk zeer te doen als ze doorkomen en je andere tanden scheef gaan duwen
Bij mij viel het mee maar 2 jaar terug bij mijn zusje, leek wel of ze mishandeld wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op foto leek het ook wat minder, was net alsof er een tennisbal in mijn wang zat.
Maar als je dit mee vind vallenwtf heb jij voor wangen gezien dan
Niet zo bangquote:
Ik heb al ruimte tussen mijn achterste kies en het tandvleesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo banghoeft niet bij iedereen te zijn. Bij mijn lagen ze aan 1 kant sowieso scheef dus dat zou pijn gaan doen.
Die druk op je kaak is ook wel kutquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Bij mij viel het mee maar 2 jaar terug bij mijn zusje, leek wel of ze mishandeld was
waar hoor ik bijquote:
Je kan een keer je tandarts om advies vragen als je er bang voor bent. Mijn tandarts kwam er zelf mee, maar dat was dacht ik ook omdat het tot 31december 2011.. of 2012 nog 100% gedekt was en daarna wellicht spraken was dat het zou veranderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al ruimte tussen mijn achterste kies en het tandvlees
Inmiddels wel meer buiten FOK!quote:
Ik heb het haar net laten zien maar aangezien ik er nu geen last meer van heb is er eerst niks aan de hand. Denk wel dat ik zo even 2 pijnstillers ga nemen, merk dat mijn mond wel een beetje last heeft van dat gepor aan mijn kiezen en tandvlees netquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan een keer je tandarts om advies vragen als je er bang voor bent. Mijn tandarts kwam er zelf mee, maar dat was dacht ik ook omdat het tot 31december 2011.. of 2012 nog 100% gedekt was en daarna wellicht spraken was dat het zou veranderen.
Heb je die post gelezenquote:
Wtf man racistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nu echt een chille tandarts, is een turk of mocro.. echt een voorbeeld voor al dat tuig dat overlast veroorzaakt
Ten eerste, is het wel een apart ras?quote:
je associeert turken en mocro's direct met tuig. dat is ten minste discriminatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste, is het wel een apart ras?
Daarnaast ben ik geen racist, speel de racisten kaart niet als ik gewoon die man aanduidt dmv afkomst.
En i ain't gonna lie, in het begin was ik skeptisch.. vond dat ook stom van mijzelf en ben daarom ook netjes gegaan en toen het bevalt enorm goed.Een racist zou mensen niet eens een kans geven.
Nee, ik zei dat hij een voorbeeld is voor een de jongeren die overlast veroorzaken. Ik zeg helemaal niet dat alle jongeren tuig zijn, dat maak jij er van. Daarnaast zijn er wel een groot deel tuig, cijfers liegen er niet om.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
je associeert turken en mocro's direct met tuig. dat is ten minste discriminatie.
Aii dat wordt weer 150euroquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag WEER naar de dierenarts met de kitten
ik vond het wel schattig eigenlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je die post gelezenik lag te huilen en lachen op de grond
Zoiets belachelijks heb ik nog nooit gepost en ik post best vaak over Paxcon![]()
Dat gelukkig niet maar de kitten heeft ons uiteindelijk wel paar honderd gekost denk ik.. vrees dat dit beestje de komende tijd niet van de medicatie af isquote:
Dat maak ik er helemaal niet van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat hij een voorbeeld is voor een de jongeren die overlast veroorzaken. Ik zeg helemaal niet dat alle jongeren tuig zijn, dat maak jij er van. Daarnaast zijn er wel een groot deel tuig, cijfers liegen er niet om.
hij zegt ook niet dat jij zo denkt over ze allemaal. Alleen dat jij er wel aan denkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat hij een voorbeeld is voor een de jongeren die overlast veroorzaken. Ik zeg helemaal niet dat alle jongeren tuig zijn, dat maak jij er van. Daarnaast zijn er wel een groot deel tuig, cijfers liegen er niet om.
had je kunnen weten...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet maar de kitten heeft ons uiteindelijk wel paar honderd gekost denk ik.. vrees dat dit beestje de komende tijd niet van de medicatie af is
huh. Je zat eerst van: oh ik kan pas na de tandartsafspraken mijn laptop kopen anders heb ik niet genoeg geldquote:
Een laptop is in één keer 600 euroquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
huh. Je zat eerst van: oh ik kan pas na de tandartsafspraken mijn laptop kopen anders heb ik niet genoeg geld
En overdreven aandachtzoekerijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond het wel schattig eigenlijk
dat is waar, maar als het daar voor vandaag mee blijft is het primaquote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is waar, maar als het daar voor vandaag mee blijft is het prima
wat VA zegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is waar, maar als het daar voor vandaag mee blijft is het prima
Die Nederlandse zangeres die alleen op negers valt en alleen maar erg grote penissen in zich wil hebben omdat ze anders niks voelt.quote:
Anouk niet kennenquote:
Dat BBW topic?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een obeesgeil topic in SEX.
Waarom zijn er zoveel mensen die geilen op mensen die lijken alsof ze ieder moment dood neer kunnen vallen?
Ik hou van een goede booty, maar het moet ruim meer mens dan blubber zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een obeesgeil topic in SEX.
Waarom zijn er zoveel mensen die geilen op mensen die lijken alsof ze ieder moment dood neer kunnen vallen?
Mooie ogen, zou onderkwakkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar Kaneel bedoelt natuurlijk deze Anouk:
[ afbeelding ]
Ja, dat topic.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat BBW topic?
0 nieuwe berichten op WA, koos vriendloos
Ik heb geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar Kaneel bedoelt natuurlijk deze Anouk:
[ afbeelding ]
Blubber is voor zeezoogdieren die warm moeten blijven in het water.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hou van een goede booty, maar het moet ruim meer mens dan blubber zijn
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooie ogen, zou onderkwakken
Gewoon op zijn argentijns uit een vliegtuig gooien danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat topic.
[..]
Ik heb geen idee wie dat is.
[..]
Blubber is voor zeezoogdieren die warm moeten blijven in het water.
oehquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En geen vervelend lichaam
Onze cultheld uit Brugklasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat topic.
[..]
Ik heb geen idee wie dat is.
[..]
Blubber is voor zeezoogdieren die warm moeten blijven in het water.
haha ik werd wel leuk wakkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat BBW topic?
0 nieuwe berichten op WA, koos vriendloos
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:34 schreef Fok-it het volgende:
Gelijk foto`s van die zeug uit de Plus-reclames![]()
![]()
1 keer een seks-scene van haar gezien in Loft
Zum Kotsen
ja elke ochtendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Appje van je date van vanavond?
nee dat vind ik niet leukquote:
echt liefquote:
Ah okay.quote:
Je had gisteravond een date die bleef slapen? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik werd wakker met een tindermatch. Ik leid een triest leven.
Wees blij. Ik heb de laatste weken 1 match gehad, en dat wijf negeertquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik werd wakker met 0.0 berichten, alleen 2 dm's. Wat leid ik dan wel niet beste VAquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had gisteravond een date die bleef slapen? Of begrijp ik je verkeerd?
ja he, ook elke avondquote:
Aaaahquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
echt lief
en ik moest net kiezen tussen zwart, wit en taupe ofzo want hij heeft een verrassing maar ik kon niet kiezen
Ja dit is dus de eerste match sinds 2 wekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb de laatste weken 1 match gehad, en dat wijf negeert![]()
Het kan altijd erger
En jij hebt 500 mensen op whatsapp, niet huilen allemaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik werd wakker met 0.0 berichten, alleen 2 dm's. Wat leid ik dan wel niet beste VA
Ik heb 0 matchesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb de laatste weken 1 match gehad, en dat wijf negeert![]()
Het kan altijd erger
Jeetje. Dit voelt nu wel een beetje slijmerig.quote:
Ik ga niet janken als niemand tussen middernacht en 8 uur 's ochtends een berichtje stuurt op een vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik werd wakker met 0.0 berichten, alleen 2 dm's. Wat leid ik dan wel niet beste VA
30quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij hebt 500 mensen op whatsapp, niet huilen allemaal
Ik zei wit, en toen zei hij Oh maar goed dat ik het vraag, want hij dacht zwart. Maar wit was ook wel gaaf zei hij. Dus toen zei ik dat hij maar moest kiezen.quote:
Dan heb je er alsnog 5 die je wel spreekt. Dat is niet weinigquote:
heb jij 30 whatsappcontacten????quote:
Herkenbaarquote:
Nee, wij zijn super cute samenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 0 matches
[..]
Jeetje. Dit voelt nu wel een beetje slijmerig.
Ben nu wel benieuwd wat de verrassing is, ga je het hier zeggen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zei wit, en toen zei hij Oh maar goed dat ik het vraag, want hij dacht zwart. Maar wit was ook wel gaaf zei hij. Dus toen zei ik dat hij maar moest kiezen.ben best slecht in kiezen blijkbaar
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zei wit, en toen zei hij Oh maar goed dat ik het vraag, want hij dacht zwart. Maar wit was ook wel gaaf zei hij. Dus toen zei ik dat hij maar moest kiezen.ben best slecht in kiezen blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja ligt er aan wat het is maar vast wel hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat de verrassing is, ga je het hier zeggen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan ga ik echt huilen van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ligt er aan wat het is maar vast wel haha
Ik ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga ik echt huilen van het lachen
Kleur van zijn onderbroek?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ligt er aan wat het is maar vast wel haha
als je op nieuw gesprek beginnen klikt staat het er, ik heb er 129quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel mensen ik op whatsapp heb. Het gros is collega's die ik nooit spreek behalve als ik vervanging nodig heb. Wat oude tindermatches, familieleden die hun smartphone toch niet snappen en een shitload aan oude klasgenoten
die tsjech?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis Shanna
Sof ken je haar nog? Die van TC
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
95 hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
als je op nieuw gesprek beginnen klikt staat het er, ik heb er 129
129 mensen op whatsapp?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
als je op nieuw gesprek beginnen klikt staat het er, ik heb er 129
yessssquote:
best weinigquote:
Dan is het grootste gedeelte aan nummer "Handig om te hebben"quote:
Tering wat veel, hoeveel spreek je daadwerkelijk via de app?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |