Wot. Dat was 2 weken geleden dacht ik, 25% korting. Heb de kop zelf opgebouwdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren Red Bull gehaald in de bonus
Ik ben niet heel erg actief op facebookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat al de hele week rond op FBZoals altijd met dat soort dingen. Je wordt er helemaal mee dood gegooid.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef Xeor het volgende:
Vandaag nog 3 weken en ik krijg de sleutel van mijn huis
Nu 2+1 gratis voor de 330 ml blikken. Althans de prijs deed me denken aan 2+1 actie want het ging van 4 euro nog wat naar 2,57.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wot. Dat was 2 weken geleden dacht ik, 25% korting. Heb de kop zelf opgebouwd
Ontstoken tandartsen zijn het ergstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh trouwens volgens de tandarts was het pure toeval dat mijn tandvlees zo los erbij hing na de vorige tandarts bezoek. Mijn tandarts is behoorlijk ontstoken schijnbaar.. Weet ik veel haha, heb er verder geen last van eigenlijk (en die flubber tandvlees is ook al weg dus merk niks)
Is je tandarts ontstoken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh trouwens volgens de tandarts was het pure toeval dat mijn tandvlees zo los erbij hing na de vorige tandarts bezoek. Mijn tandarts is behoorlijk ontstoken schijnbaar.. Weet ik veel haha, heb er verder geen last van eigenlijk (en die flubber tandvlees is ook al weg dus merk niks)
quote:
Tandvlees hihiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ontstoken tandartsen zijn het ergst
Blaim the 420quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tandvlees hihiIk typ soms te snel
Mijn vriendin heeft hem afgelopen dinsdag moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg, ik kan je mededelen dat het een helse pijn was. Succesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn verstandskies binnenkort ook doorzetten
Deed ik ook maar deed gruwelijk pijn als ik dat deed.. hing over mijn kies heen en ik heb echt 4 doosjes pijnstillers weg gewerkt in 3 weken tijd. Maar hij is er ineens afgevallen ofzo..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou constant met mijn tong tegen dat flubbertandvlees gaan likken duwen
Gaat het dan niet ontstekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou constant met mijn tong tegen dat flubbertandvlees gaan likken duwen
Heb ik ook last van, dan krijg je van die rare zinnen soms.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tandvlees hihiIk typ soms te snel
Dat heb ik al gehad.. allemaal laten verwijderen.. 2 keer met een flinke bal op mijn wang gelopen. 1 keer was het ook nog eens ontstoken, leek wel alsof ik in elkaar geslagen was.. mijn gezicht was geel/paars, echt een flinke bult en toen moest die arts het abces uitknijpen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn verstandskies binnenkort ook doorzetten
Nope. Sterft gewoon af na een tijdje volgens mij.. althans het is eraf gevallen (quote:
Klinkt wel ranzigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Sterft gewoon af na een tijdje volgens mij.. althans het is eraf gevallen () bij mij
Ik heb ze alle 4 laten verwijderen, ik kan je mededelen dat de operatie zelf weinig pijn deed.. alleen een beetje pijn van de druk die hij moet zetten op je kaakquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hem afgelopen dinsdag moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg, ik kan je mededelen dat het een helse pijn was. Succes
Het is echt kut als het gaat ontsteken inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, dan krijg je van die rare zinnen soms.
[..]
Dat heb ik al gehad.. allemaal laten verwijderen.. 2 keer met een flinke bal op mijn wang gelopen. 1 keer was het ook nog eens ontstoken, leek wel alsof ik in elkaar geslagen was.. mijn gezicht was geel/paars, echt een flinke bult en toen moest die arts het abces uitknijpen..
Ik riep nog net om mijn mammiemaar tering ..
Misschien wel opgegeten in je slaapquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha ik weet ook niet waar het is gebleven![]()
Zo ranzig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |