quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
Hoi ja dat kan zeker.
Ene user Etsu staat altijd wel open voor dit soort spannende avonturen en bulkt daarnaast van het geld.
Zou hem dus om te beginnen even een dm sturen voor details.
Hij kan je evt ook tips geven hoe je bijvoorbeeld je anus kunt bleken om jezelf wat beter in de markt te prijzen.
Groetjes, Stijn.
man o man..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat Paxcon echt een lieve jongen is. En dit zeg ik niet om te slijmen. Paxcon helpt me altijd als er iets is met me en daar ben ik heel blij om.
Een echte beste vriend. Meer mensen zouden zoals hij moeten zijn.
Poėtisch hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen act dit ofzo. Hij helpt je gewoon altijd, wat er ook is, wie je ook bent..
Dude ben je een wijf ofzo dat je dit uit je toetsenbord kan krijgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat Paxcon echt een lieve jongen is. En dit zeg ik niet om te slijmen. Paxcon helpt me altijd als er iets is met me en daar ben ik heel blij om.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 06:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude ben je een wijf ofzo dat je dit uit je toetsenbord kan krijgen?
Jij hebt dus geen vrienden buiten FOK! ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen vrienden buiten FOK! ?
2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen vrienden buiten FOK! ?
Mag ik je meppen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:18 schreef Amarantha het volgende:
Terug van de tandarts, halve bek verdoofd
Oh oh..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Mijn hele mond proeft naar bloedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso krijg je geen kusje op je auwie want je voelde niks door die verdoving.
Dat is geen lekkere smaak neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn hele mond proeft naar bloed![]()
Hou een handdoek/slabbertje onder de kant waar het verdoofd isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb geen rietjes in huis, zo blikje energy proberen weg te krijgen![]()
Moest ook net water drinken bij de tandartsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou een handdoek/slabbertje onder de kant waar het verdoofd is
Gewoon je hoofd scheef naar de normale kant houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest ook net water drinken bij de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |