De operatie zelf is inderdaad peanuts, het is ook echt binnen 10 minuten gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 4 laten verwijderen, ik kan je mededelen dat de operatie zelf weinig pijn deed.. alleen een beetje pijn van de druk die hij moet zetten op je kaak![]()
En bij de eerste operatie had ik ook zeer weinig last van pijn of wat dan ook dus heb weinig gebruik gemaakt van die pijnstillers.
Zet muziek aan en ga zingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dat hier iemand was om tegen aan te praten een half uur langDan werkt die verdoving tenminste sneller uit
Ik denk wel dat het mee is gegaan tijdens het etenquote:
Ik heb een zieke huisgenoot in de kamer naast mij die slaapt. Dus kan nietquote:
Mijn broer had enorm veel last ervan.. echt pijn en werd ook super duf/moe van die pijnstillers, lag de halve dag te slapen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
De operatie zelf is inderdaad peanuts, het is ook echt binnen 10 minuten gedaan![]()
Maar the day after, en als het dan ook nog eens gaat ontsteken![]()
scary welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:37 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn kaakchirurg had (heeft) Tourettes.. ik zag hem dus allemaal spastisch doen ik vreesde voor mijn wang.. straks zo'n smile als the joker van Batman![]()
Maar toen dacht ik, joh als die man zijn beroep niet kon uitvoeren hadden ze het hem al lang ontnomen. En hij deed het ook (erg) goed.
Aardig, aardig, hoe staat het met u?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hé VA dat is lang geleden, alles goed kerel?
Is dan lokale aanbieding denk ik, wij hebben het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu 2+1 gratis voor de 330 ml blikken. Althans de prijs deed me denken aan 2+1 actie want het ging van 4 euro nog wat naar 2,57.
Op foto leek het ook wat minder, was net alsof er een tennisbal in mijn wang zat.quote:
Denk het wel ja (is hier wel vaker met Red Bull), staat niet op de bonus pagina namelijk zie ik nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dan lokale aanbieding denk ik, wij hebben het niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:48 schreef Geo4kant het volgende:
Toch maar gedaan, schijnt behoorlijk zeer te doen als ze doorkomen en je andere tanden scheef gaan duwen
Bij mij viel het mee maar 2 jaar terug bij mijn zusje, leek wel of ze mishandeld wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op foto leek het ook wat minder, was net alsof er een tennisbal in mijn wang zat.
Maar als je dit mee vind vallenwtf heb jij voor wangen gezien dan
Niet zo bangquote:
Ik heb al ruimte tussen mijn achterste kies en het tandvleesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo banghoeft niet bij iedereen te zijn. Bij mijn lagen ze aan 1 kant sowieso scheef dus dat zou pijn gaan doen.
Die druk op je kaak is ook wel kutquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Bij mij viel het mee maar 2 jaar terug bij mijn zusje, leek wel of ze mishandeld was
waar hoor ik bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |