heb jij 30 whatsappcontacten????quote:
Herkenbaarquote:
Nee, wij zijn super cute samenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 0 matches
[..]
Jeetje. Dit voelt nu wel een beetje slijmerig.
Ben nu wel benieuwd wat de verrassing is, ga je het hier zeggen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zei wit, en toen zei hij Oh maar goed dat ik het vraag, want hij dacht zwart. Maar wit was ook wel gaaf zei hij. Dus toen zei ik dat hij maar moest kiezen.ben best slecht in kiezen blijkbaar
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zei wit, en toen zei hij Oh maar goed dat ik het vraag, want hij dacht zwart. Maar wit was ook wel gaaf zei hij. Dus toen zei ik dat hij maar moest kiezen.ben best slecht in kiezen blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja ligt er aan wat het is maar vast wel hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat de verrassing is, ga je het hier zeggen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan ga ik echt huilen van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ligt er aan wat het is maar vast wel haha
Ik ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga ik echt huilen van het lachen
Kleur van zijn onderbroek?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ligt er aan wat het is maar vast wel haha
als je op nieuw gesprek beginnen klikt staat het er, ik heb er 129quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel mensen ik op whatsapp heb. Het gros is collega's die ik nooit spreek behalve als ik vervanging nodig heb. Wat oude tindermatches, familieleden die hun smartphone toch niet snappen en een shitload aan oude klasgenoten
die tsjech?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis Shanna
Sof ken je haar nog? Die van TC
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
95 hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
als je op nieuw gesprek beginnen klikt staat het er, ik heb er 129
129 mensen op whatsapp?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
als je op nieuw gesprek beginnen klikt staat het er, ik heb er 129
yessssquote:
best weinigquote:
Dan is het grootste gedeelte aan nummer "Handig om te hebben"quote:
Tering wat veel, hoeveel spreek je daadwerkelijk via de app?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |