quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:34 schreef Fok-it het volgende:
Gelijk foto`s van die zeug uit de Plus-reclames![]()
![]()
1 keer een seks-scene van haar gezien in Loft
Zum Kotsen
ja elke ochtendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Appje van je date van vanavond?
nee dat vind ik niet leukquote:
echt liefquote:
Ah okay.quote:
Je had gisteravond een date die bleef slapen? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik werd wakker met een tindermatch. Ik leid een triest leven.
Wees blij. Ik heb de laatste weken 1 match gehad, en dat wijf negeertquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik werd wakker met 0.0 berichten, alleen 2 dm's. Wat leid ik dan wel niet beste VAquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had gisteravond een date die bleef slapen? Of begrijp ik je verkeerd?
ja he, ook elke avondquote:
Aaaahquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
echt lief
en ik moest net kiezen tussen zwart, wit en taupe ofzo want hij heeft een verrassing maar ik kon niet kiezen
Ja dit is dus de eerste match sinds 2 wekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb de laatste weken 1 match gehad, en dat wijf negeert![]()
Het kan altijd erger
En jij hebt 500 mensen op whatsapp, niet huilen allemaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik werd wakker met 0.0 berichten, alleen 2 dm's. Wat leid ik dan wel niet beste VA
Ik heb 0 matchesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb de laatste weken 1 match gehad, en dat wijf negeert![]()
Het kan altijd erger
Jeetje. Dit voelt nu wel een beetje slijmerig.quote:
Ik ga niet janken als niemand tussen middernacht en 8 uur 's ochtends een berichtje stuurt op een vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik werd wakker met 0.0 berichten, alleen 2 dm's. Wat leid ik dan wel niet beste VA
30quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij hebt 500 mensen op whatsapp, niet huilen allemaal
Ik zei wit, en toen zei hij Oh maar goed dat ik het vraag, want hij dacht zwart. Maar wit was ook wel gaaf zei hij. Dus toen zei ik dat hij maar moest kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |