SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]Een op zijn piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In slappe toestand zie je slechts SS.
In erecte stand zie je echter SuperSof.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hier ook.quote:
Doe ik bij de meeste niet meer, altijd van 1 kant hoeft van mij nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto wees niet zo'n dramaqueen over hoeveel berichten je krijgt
No one cares, begin zelf eens een gesprek.
gvd Kaneelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een op zijn piemel.
In slappe toestand zie je slechts SS.
In erecte stand zie je echter SuperSof.
Samequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ook.
Als ik mensen over mijn Sociale contacten vertel de afgelopen jaren verbaas ik de meeste denk ik
2014 was best een goed jaar wat dat betreft
Misschien ben je gewoon intens saaiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe ik bij de meeste niet meer, altijd van 1 kant hoeft van mij niet
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon intens saai
In van die mooie Gothische letters zodat je denkt dat hij een SS aanhanger isquote:
Heb per dag wel tien gesprekken met mensen en dan nog wat groepswhatsapps van school en vriendenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering wat veel, hoeveel spreek je daadwerkelijk via de app?
Hij heeft wel een punt. al bedoelt hij het niet lulligquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 523 contacten maar ik whatsapp er maar met 4 ofzo.
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb per dag wel tien gesprekken met mensen en dan nog wat groepswhatsapps van school en vrienden
Jij bent gewoon een aandachtsslet.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 523 contacten maar ik whatsapp er maar met 4 ofzo.
Ik weet niet waar je dat kan zien met je halfdode telefoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar zie je dat nou weer staan dan in de app?
ik gisteren 7, is vrij gemiddeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb per dag wel tien gesprekken met mensen en dan nog wat groepswhatsapps van school en vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |