quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet het maar even onder een spoiler.Grote stukken mozzarellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover chef Vermeer.liet je die zo groot of was dat verwerkt in de lasagna?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Is dat Sof haar arm? Rawr.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof heeft haar ontbijt hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet het maar even onder een spoiler.Jeetje wat veel mozzarella. En ik ben geen fan van garnalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover chef Vermeer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijne morgen (?) alweer 54 geloof ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
Mijn opa en oma zijn vandaag 52 jaar getrouwd
Wat liefquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
Mijn opa en oma zijn vandaag 52 jaar getrouwd
je zette nutteloze shit op mijn wall. Ik ben kieskeurig wat fb vrienden betreftquote:
godver, ik wil ook nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof heeft haar ontbijt hoor
[ afbeelding ]
wutquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je zette nutteloze shit op mijn wall. Ik ben kieskeurig wat fb vrienden betreft
ja leuk he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat Sof haar arm? Rawr.
[..]
Jeetje wat veel mozzarella. En ik ben geen fan van garnalen.
mijn moeder heet geen jhali hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben morgen je moeder aan het neuken
Dikzakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |