SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
that helped a little bit
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
CUL / Kenners proeven McDonalds niet in 'culinaire biohapjes'
shit is on johannes.
Gaat vanzelf overquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit nu in een fase dat ik ieder meisje leuk ga vinden dat aardig tegen me doet.
En ik haat het.
I don't want feelings
Gewoon niet met meisjes praten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit nu in een fase dat ik ieder meisje leuk ga vinden dat aardig tegen me doet.
En ik haat het.
I don't want feelings
huh, fylax?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over
En anders in de leer bij Fylax gaan
Heb ik te veel vrouwvrienden voorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon niet met meisjes praten.
huh jij had vriendin tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik haat het.
I don't want feelings
Dit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over
En anders in de leer bij Fylax gaan
Had het een stuk makkelijker gemaaktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He, de jouwe had er ten minste geen twee tegelijk en fakete allerlei ziektes
Dat dan weer wel, maar toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had het een stuk makkelijker gemaakt
doe alsof ik een man benquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dan mag je ook niet mee naar porter, sof
kijk deze ahaahahahahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had het een stuk makkelijker gemaakt
Oké kut man.quote:
Mja is vaak wel rebound zo snel weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké kut man.
Maar is wel beetje herkenbaar wat je stelt hoor, denk zo snel mogelijk weer vriendin regelen dan maar
Denk niet dat me dat nog een keer gaat lukkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké kut man.
Maar is wel beetje herkenbaar wat je stelt hoor, denk zo snel mogelijk weer vriendin regelen dan maar
Beste manier om over je ex heen te komen is nieuwe vriendin nemen/krijgen toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja is vaak wel rebound zo snel weer
Uiteraard, maar het is wel vrij vaak een rebound en niet per se een blijvertje (die nieuwe). Maar het kan helpen hoor, dat zeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Beste manier om over je ex heen te komen is nieuwe vriendin nemen/krijgen toch?
Was bijna een getrouwd man jaren relatie en erg depri daarna maar zodra je weer verliefd bent vergeet je je ex opeens stukken sneller dan daar voor als je zogenaamd aan het verwerken bent.
dat is lullig voor die nieuwequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Was bijna een getrouwd man jaren relatie en erg depri daarna maar zodra je weer verliefd bent vergeet je je ex opeens stukken sneller dan daar voor als je zogenaamd aan het verwerken bent.
schattige foto'squote:
Dank je totogod gr gr terug.quote:
Onze eerste foto's samen.quote:
Gewoon van ene rebound in de andere geen neuk geven net zolang tot eentje wel blijft hangen omdat het super klikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel vrij vaak een rebound en niet per se een blijvertje (die nieuwe). Maar het kan helpen hoor, dat zeker.
True.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon van ene rebound in de andere geen neuk geven net zolang tot eentje wel blijft hangen omdat het super klikt.
Als je echt een toppertje vindt blijft het sowieso wel aan die hele reboundtheorie is beetje Amerikaanse bullshit I think.
Die andere is toch weerloos blind slachtoffer.quote:
Dat komt omdat je dan weer sex hebt met een nieuw lichaam.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Recent genomen?quote:
wat voor behangquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
Hoi ik heb behang gekocht straks behangen maar eerst elan besmeren met behanglijm groetjes
Die wij zelf hebben gemaakt en niet achterlijk zijn dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Recent genomen?
Want ik heb foto's van jullie samen van een tijdje geleden.
Schattig hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die wij zelf hebben gemaakt en niet achterlijk zijn dan.
Diegene die de rebound wil kan dat ook achterhoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die andere is toch weerloos blind slachtoffer.
Zou jij je als iemand zijn rebound laten gebruiken nee toch
Eerst kijken of diegene serieus is.
Inderdaad.quote:
De primark is wel een beetje een tokkie winkel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
http://www.nrc.nl/marcel/2014/10/23/de-arnhemmer-is-primark/
wat een mongool.
Als je Colussus zo herkent ben je wel een beetje een fanboy.quote:
valt wel mee, best leuk spul daarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De primark is wel een beetje een tokkie winkel.
nightcrawler herkende ik en die andere moest ik even nadenken. zat te twijfelen tussen colussus en cablequote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je Colussus zo herkent ben je wel een beetje een fanboy.
Nee fout gewoon weer Colossusquote:
oh die helm thoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee fout gewoon weer Colossus
[ afbeelding ]
wat mooi zou het zijn als dat kindje snel terug komt en er een paar dagen later er een filmpje opduikt waarin meneer wordt onthoofdquote:
Dat is het zoontje van die militair die gisteren doodgeschoten is in Canadaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
wat mooi zou het zijn als dat kindje snel terug komt en er een paar dagen later er een filmpje opduikt waarin meneer wordt onthoofd
Oh . Beetje verkeerd danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het zoontje van die militair die gisteren doodgeschoten is in Canada
lil wayne helemaal onderaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
http://consequenceofsound(...)ording-to-new-study/![]()
![]()
raar
oh wacht verkeerd gelezenquote:
jaa, hoe linkser hoe dommerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wacht verkeerd gelezen
links bedoel je
Ik luister Beethoven, neuk ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
http://consequenceofsound(...)ording-to-new-study/![]()
![]()
raar
...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa, hoe linkser hoe dommer
as usual![]()
Dat topic van jou in CUL.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het zoontje van die militair die gisteren doodgeschoten is in Canada
Fokkie, ik had gisteren gelijk he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat topic van jou in CUL.![]()
Wat een idioten in dat filmpje
Uhu, niet geheel onlogisch hoor. Deed het alleen om Badachaap beetje te jennenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, ik had gisteren gelijk he?
Zit me niet te jennen man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, niet geheel onlogisch hoor. Deed het alleen om Badachaap beetje te jennen
Hebben jullie ook schaapie vlees.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
Volgende week topshow.
TV / [RTL4] Rondkomen in de Schilderswijk
Jij vond dat love at first Kiss ook een topshow dus dat zegt wel genoegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
Volgende week topshow.
TV / [RTL4] Rondkomen in de Schilderswijk
Dat is zeker een topshow. Hele tijd gelachen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vond dat love at first Kiss ook een topshow dus dat zegt wel genoeg
Uh okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef badschaap het volgende:
Ohh nee nu fok-it ongelijk heeft zegt tie snel dattie mij probeerde te jennen, want ja thee drinkers willen altijd gelijk hebben
Thee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef badschaap het volgende:
Ohh nee nu fok-it ongelijk heeft zegt tie snel dattie mij probeerde te jennen, want ja thee drinkers willen altijd gelijk hebben
Jouw reacties word je ook niet vrolijk vanquote:
Misschien kent hij niet alle letters van het alfabet en denkt hij dat jij de T hebt opgedronkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Waarom ben ik een theedrinker trouwens?
Niemand wordt vrolijk van mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw reacties word je ook niet vrolijk van
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien kent hij niet alle letters van het alfabet en denkt hij dat jij de T hebt opgedronken
ik word er diep ongelukkig vanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw reacties word je ook niet vrolijk van
Ik kan er niet wakker van liggen, helaaschquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik word er diep ongelukkig van
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik word er diep ongelukkig van
Als ik mijn cum back wilde had ik het wel van je gezicht gelikt.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mijn cum back wilde had ik het wel van je gezicht gelikt.
dudeeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mijn cum back wilde had ik het wel van je gezicht gelikt.
Cohen dronk thee > Links...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Waarom ben ik een theedrinker trouwens?
Dronk thee met de buurtvaders en/of de imams als er een probleem was. Niet zozeer dat hij thuis op zondag een lekker kopje thee dronk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cohen dronk thee > Links...
GS logica.
die heb ik niet hehequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS logica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht heel even dat ze wetboeken aan het lezen waren of wat doen ze, de bijbel ofzo? of gewoon een random boekOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ah zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS logica.
dat haar van die gastquote:
ahhahaha ohjaquote:
2013?quote:
wow lang geledenquote:
lees jij wel?quote:
Oeps.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Needeze had sof voor mij gemaakt toen ik 18 werd
Doe je daar wel veel mee? Ik heb nog niks ervan op fok gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Needeze had sof voor mij gemaakt toen ik 18 werd
Veras is autistischquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dat haar van die gastheeft gewoon een pony
Jawel maar het is nogal bagger wat ik tot nu toe maak.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je daar wel veel mee? Ik heb nog niks ervan op fok gezien
ik heb het weggeklikt, wat een mongolische jongensquote:
Oefenen hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel maar het is nogal bagger wat ik tot nu toe maak.
ja kutquote:
Georgequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het weggeklikt, wat een mongolische jongens
vind stom dat ze stuk tv belachelijk makenquote:
De meeste hier kennen elkaar sowieso al best lang alquote:
Ik begon op 11 april 2013 te posten in JNG SC dusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste hier kennen elkaar sowieso al best lang al
nee man, van george weet ik dat hij dikke matties is met stuk tvquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
vind stom dat ze stuk tv belachelijk maken
Ik weet niet meer wanneer. Denk een jaar eerder dan jij ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik begon op 11 april 2013 te posten in JNG SC dus
Ja jij zat er al een tijdje. Raakte wel direct met jou aan de praat tho. Over unibet en zo _o-quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer. Denk een jaar eerder dan jij ofzo
wij leerden elkaar kennen in december 2012 volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer. Denk een jaar eerder dan jij ofzo
standeard tv never forgetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee man, van george weet ik dat hij dikke matties is met stuk tv
Thomas woont ook niet zo gek ver bij mij vandaan en george woont vlak bij mijn vader
kortingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Net met 75% korting allemaal dingen gekocht bij de Etos
Eerder, want je was net geslaagd en je wilde Journalistiek doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wij leerden elkaar kennen in december 2012 volgens mij
Yup, winkel gaat daar weg. Kreeg een berichtje van mn moeder, winkel was natuurlijk al bijna leeg zoals altijd als ik dat soort actie's ziequote:
nee ik was al gestopt met journalistiekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder, want je was net geslaagd en je wilde Journalistiek doen
haha welcome to The Netherlandsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup, winkel gaat daar weg. Kreeg een berichtje van mn moeder, winkel was natuurlijk al bijna leeg zoals altijd als ik dat soort actie's zie
Ja kloptquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja jij zat er al een tijdje. Raakte wel direct met jou aan de praat tho. Over unibet en zo _o-
4/10 was matige fittiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:39 schreef badschaap het volgende:
Maar toen was er fitti ofzo en werd jng gesloten
Oh Hm apartquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik was al gestopt met journalistiek
Stond ook echt zo'n vrouw voor me in de rij en die wou van ALLES in haar mandje weten hoeveel het nou kost. Zo irritantquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha welcome to The Netherlands
ZO heb ik wel eens 10 minuten in de rij gestaan achter een mevrouw die per se 10% wou op een tshirt van 15 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond ook echt zo'n vrouw voor me in de rij en die wou van ALLES in haar mandje weten hoeveel het nou kost. Zo irritant![]()
Fittie met Stuart over de topickaaps was het bestquote:
weet heel zeker dat ik pas daarna kwamquote:
haha en?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk
heb ook aan george gevraagd of hij echt in een speeltuin had geslapen
Heerlijk jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fittie met Stuart over de topickaaps was het best![]()
nee dusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou die geen antwoord op geven
hoezo, fylax was laatst nog aan het klagen dat ie niemand heeftquote:
haha. Ik wacht nogsteeds op de nieuwe roadtrip, zou op het nieuwe kanaal worden gezet, maar er is nog geen enkele aflevering geüploadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou die geen antwoord op geven
Ik hoorde andere verhalenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, fylax was laatst nog aan het klagen dat ie niemand heeft
Mufassaquote:
Mrs... tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof ik een chick heb
die ik niet heb
roadtrip vietnam toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha. Ik wacht nogsteeds op de nieuwe roadtrip, zou op het nieuwe kanaal worden gezet, maar er is nog geen enkele aflevering geüpload
Een 17-jarige proberen is tot daaraantoe maar een 26-jarigequote:
jaa klopt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roadtrip vietnam toch?
heb george al een tijdje niet gesproken
soort zoekt soort??quote:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een 17-jarige proberen is tot daaraantoe maar een 26-jarige
13quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja toch kan gwn ik maak kei veel kans
ik kan amper 15jarigen krijgen. alleen 13
Is toch niet erg? 15 en 13 is gewoon normaal op die leeftijdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja toch kan gwn ik maak kei veel kans
ik kan amper 15jarigen krijgen. alleen 13
iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch niet erg? 15 en 13 is gewoon normaal op die leeftijd
nee 13 jarigen zijn stom en kinderachtigquote:
Laat een snor staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee 13 jarigen zijn stom en kinderachtig
ik wil meiden van mijn eigen leeftijd kunnen krijgen maar dat kan niet
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch niet erg? 15 en 13 is gewoon normaal op die leeftijd
ja maar de 13jarigen die mij willen zijn kinderachtig enzquote:
Lekker strakquote:
quote:
krijg elke dag wel vraag over iets wat ze gewoon zelf kunnen zoeken op de schoolsite of mail. word echt gekquote:
Wat voor opleiding doe je danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg elke dag wel vraag over iets wat ze gewoon zelf kunnen zoeken op de schoolsite of mail. word echt gek
EIanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]als dat zo was zou elan wel de laatste zijn die pedograpjes mocht maken
Zelf doe ik dat ook wel eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg elke dag wel vraag over iets wat ze gewoon zelf kunnen zoeken op de schoolsite of mail. word echt gek
Hoe je eten moet bestellen zekerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat ook wel eens.Echter alleen IRL.
Hij heeft geen ban, dat was z'n echte account niet toch?quote:
Ik kon 't proberen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft geen ban, dat was z'n echte account niet toch?
Hap hapquote:
quote:
verdomme ik trapte erinquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Kijk eens goed naar laatste bezoek en postcount
ja daar kijk ik dus nooit naarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Kijk eens goed naar laatste bezoek en postcount
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto maakt ons blij met een dode mus.
Rtl 7. Topshowquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar worden de kakkerlakkies uitgezonden eigenlij?
50 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
ik heb zin om iets op het internet te kopen
Het veld is blijkbaar om te huilen dus ben benieuwdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even genieten dan, na de afgang van Ajax.
ik ook echt stomquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
Koop snoepjes.quote:
Hehe. Ach, het is een etalage voor de spelers om weg te komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het veld is blijkbaar om te huilen dus ben benieuwd
nee ik houd niet meer zo van snoepquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop snoepjes.
[..]
Hehe. Ach, het is een etalage voor de spelers om weg te komen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
Die kun je ook kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik houd niet meer zo van snoepheel raar. opeens is het koekjes en chips
http://www.bol.com/nl/p/gevoelig-feestje/9200000031367733/quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar heb geen idee wat
zat er net aan te denken om muziek te kopen ofzo
Valt wel mee, als het echt een zaadveld is maakt dat gewoon een negatief verschil natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop snoepjes.
[..]
Hehe. Ach, het is een etalage voor de spelers om weg te komen.
OMGquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
heb een beetje een obsessie met deze
nee man wil iets wat ik op internet kan gebruikenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/gevoelig-feestje/9200000031367733/
at ook 4-5 zakken chips per week toen ik op mezelf woonde en tuckoekjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik houd niet meer zo van snoepheel raar. opeens is het koekjes en chips
rtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
heb een beetje een obsessie met deze
nee mag eigenlijk niks kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kun je ook kopen.
Of anders een leuk shirtje.
echt lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMG
Met een kopje thee lekker soppen.
Ga het morgen kopen
je wou toch muziekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee man wil iets wat ik op internet kan gebruiken
ah nee heb de regel alleen in het weekend en anders een zak doordeweeks.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
at ook 4-5 zakken chips per week toen ik op mezelf woonde en tuckoekjes
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ah nee heb de regel alleen in het weekend en anders een zak doordeweeks.
Ik had laatst taai-taai poppetjes. Was erg lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
echt lekkerbeter dan pepernoten en altijd verkrijgbaar
leuk tochquote:
nee joh beter speculaasjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst taai-taai poppetjes. Was erg lekker.
Nog geen pepernoten gekocht, ook maar eens doen. Zo ontzettend lekker.
kan toch rippenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar dat is geen digital download toch
ja maar wil iets kopen waar ik nu iets aan heb niet iets wat thuisbezorgd moet worden ofzoquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
overal schijt aan
ze kennen allemaal de moord stikken.
Misschien als pepernoten het hele jaar verkrijgbaar waren, ze minder lekker zouden zijn.quote:
spotify abo's kan alleen met paypalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik koop heel weinig online. Als ik wat koop is het spotify abo's of boeken meer niet
Nee echt, gruwelijk smerig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je liege dat je groen en geel ziene.
Nee man, ook met crditcard en iDeal hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
spotify abo's kan alleen met paypal
Waar zie jij iDeal staan? Ik nergens hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, ook met crditcard en iDeal hoor
Beltegoed.nl kan je spotify met iDeal kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar zie jij iDeal staan? Ik nergens hoor.
Als ik met creditcard kon kon ik het ook met Paypal. Moet je namelijk 18 voor zijn
is die site wel betrouwbaar manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beltegoed.nl kan je spotify met iDeal kopen
Geen wijzigingen in opstelling?quote:
Tuurlijkquote:
Gewoon voor mensen die je niet kende?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Online dingen kopen is wel leuk.
Vorig jaar met Kerst via 4chan meegedaan. Cadeautjes voor elkaar kopen. Was erg leuk.
Mooi om te zien hoe aardig zo veel mensen waren.
Een iemand dacht dat ik een vrouw was en wilde een drakendildo voor me kopen. :$
Het is een algemene site om je btg te kopen. Gebruik het altijdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
k vertrouw dat soort sites namelijk never
Geen idee.quote:
Ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon voor mensen die je niet kende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |