Ja jij zat er al een tijdje. Raakte wel direct met jou aan de praat tho. Over unibet en zo _o-quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer. Denk een jaar eerder dan jij ofzo
wij leerden elkaar kennen in december 2012 volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer. Denk een jaar eerder dan jij ofzo
standeard tv never forgetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee man, van george weet ik dat hij dikke matties is met stuk tv
Thomas woont ook niet zo gek ver bij mij vandaan en george woont vlak bij mijn vader
kortingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Net met 75% korting allemaal dingen gekocht bij de Etos
Eerder, want je was net geslaagd en je wilde Journalistiek doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wij leerden elkaar kennen in december 2012 volgens mij
Yup, winkel gaat daar weg. Kreeg een berichtje van mn moeder, winkel was natuurlijk al bijna leeg zoals altijd als ik dat soort actie's ziequote:
nee ik was al gestopt met journalistiekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder, want je was net geslaagd en je wilde Journalistiek doen
haha welcome to The Netherlandsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup, winkel gaat daar weg. Kreeg een berichtje van mn moeder, winkel was natuurlijk al bijna leeg zoals altijd als ik dat soort actie's zie
Ja kloptquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja jij zat er al een tijdje. Raakte wel direct met jou aan de praat tho. Over unibet en zo _o-
4/10 was matige fittiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:39 schreef badschaap het volgende:
Maar toen was er fitti ofzo en werd jng gesloten
Oh Hm apartquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik was al gestopt met journalistiek
Stond ook echt zo'n vrouw voor me in de rij en die wou van ALLES in haar mandje weten hoeveel het nou kost. Zo irritantquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha welcome to The Netherlands
ZO heb ik wel eens 10 minuten in de rij gestaan achter een mevrouw die per se 10% wou op een tshirt van 15 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond ook echt zo'n vrouw voor me in de rij en die wou van ALLES in haar mandje weten hoeveel het nou kost. Zo irritant![]()
Fittie met Stuart over de topickaaps was het bestquote:
weet heel zeker dat ik pas daarna kwamquote:
haha en?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk
heb ook aan george gevraagd of hij echt in een speeltuin had geslapen
Heerlijk jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fittie met Stuart over de topickaaps was het best![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |