Die wij zelf hebben gemaakt en niet achterlijk zijn dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Recent genomen?
Want ik heb foto's van jullie samen van een tijdje geleden.
Schattig hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die wij zelf hebben gemaakt en niet achterlijk zijn dan.
Diegene die de rebound wil kan dat ook achterhoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die andere is toch weerloos blind slachtoffer.
Zou jij je als iemand zijn rebound laten gebruiken nee toch
Eerst kijken of diegene serieus is.
Inderdaad.quote:
De primark is wel een beetje een tokkie winkel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
http://www.nrc.nl/marcel/2014/10/23/de-arnhemmer-is-primark/
wat een mongool.
Als je Colussus zo herkent ben je wel een beetje een fanboy.quote:
valt wel mee, best leuk spul daarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De primark is wel een beetje een tokkie winkel.
nightcrawler herkende ik en die andere moest ik even nadenken. zat te twijfelen tussen colussus en cablequote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je Colussus zo herkent ben je wel een beetje een fanboy.
Nee fout gewoon weer Colossusquote:
oh die helm thoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee fout gewoon weer Colossus
[ afbeelding ]
wat mooi zou het zijn als dat kindje snel terug komt en er een paar dagen later er een filmpje opduikt waarin meneer wordt onthoofdquote:
Dat is het zoontje van die militair die gisteren doodgeschoten is in Canadaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
wat mooi zou het zijn als dat kindje snel terug komt en er een paar dagen later er een filmpje opduikt waarin meneer wordt onthoofd
Oh . Beetje verkeerd danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het zoontje van die militair die gisteren doodgeschoten is in Canada
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |