lil wayne helemaal onderaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
http://consequenceofsound(...)ording-to-new-study/![]()
![]()
raar
oh wacht verkeerd gelezenquote:
jaa, hoe linkser hoe dommerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wacht verkeerd gelezen
links bedoel je
Ik luister Beethoven, neuk ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
http://consequenceofsound(...)ording-to-new-study/![]()
![]()
raar
...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa, hoe linkser hoe dommer
as usual![]()
Dat topic van jou in CUL.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het zoontje van die militair die gisteren doodgeschoten is in Canada
Fokkie, ik had gisteren gelijk he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat topic van jou in CUL.![]()
Wat een idioten in dat filmpje
Uhu, niet geheel onlogisch hoor. Deed het alleen om Badachaap beetje te jennenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, ik had gisteren gelijk he?
Zit me niet te jennen man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, niet geheel onlogisch hoor. Deed het alleen om Badachaap beetje te jennen
Hebben jullie ook schaapie vlees.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
Volgende week topshow.
TV / [RTL4] Rondkomen in de Schilderswijk
Jij vond dat love at first Kiss ook een topshow dus dat zegt wel genoegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
Volgende week topshow.
TV / [RTL4] Rondkomen in de Schilderswijk
Dat is zeker een topshow. Hele tijd gelachen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vond dat love at first Kiss ook een topshow dus dat zegt wel genoeg
Uh okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef badschaap het volgende:
Ohh nee nu fok-it ongelijk heeft zegt tie snel dattie mij probeerde te jennen, want ja thee drinkers willen altijd gelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |