Thee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef badschaap het volgende:
Ohh nee nu fok-it ongelijk heeft zegt tie snel dattie mij probeerde te jennen, want ja thee drinkers willen altijd gelijk hebben
Jouw reacties word je ook niet vrolijk vanquote:
Misschien kent hij niet alle letters van het alfabet en denkt hij dat jij de T hebt opgedronkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Waarom ben ik een theedrinker trouwens?
Niemand wordt vrolijk van mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw reacties word je ook niet vrolijk van
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien kent hij niet alle letters van het alfabet en denkt hij dat jij de T hebt opgedronken
ik word er diep ongelukkig vanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw reacties word je ook niet vrolijk van
Ik kan er niet wakker van liggen, helaaschquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik word er diep ongelukkig van
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik word er diep ongelukkig van
Als ik mijn cum back wilde had ik het wel van je gezicht gelikt.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mijn cum back wilde had ik het wel van je gezicht gelikt.
dudeeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mijn cum back wilde had ik het wel van je gezicht gelikt.
Cohen dronk thee > Links...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Waarom ben ik een theedrinker trouwens?
Dronk thee met de buurtvaders en/of de imams als er een probleem was. Niet zozeer dat hij thuis op zondag een lekker kopje thee dronk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cohen dronk thee > Links...
GS logica.
die heb ik niet hehequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS logica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht heel even dat ze wetboeken aan het lezen waren of wat doen ze, de bijbel ofzo? of gewoon een random boekOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ah zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS logica.
dat haar van die gastquote:
ahhahaha ohjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |