abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:55:14 #26
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145799459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Casiotone het volgende:
Ja zulke dingen kun je verwachten bij zo'n actie. Mensen praten graag iemand na op camera. Plus dat de presentatie natuurlijk veel uitmaakt.

Trouwens ze hebben het steeds over kenners maar dat wordt nergens onderbouwt, het zijn mensen op een food-beurs, dat zijn niet allemaal 'e grootste voedselkenners van de benelux' dus dat is een beetje flauw
Dat 'kenners' is natuurlijk cynisch bedoeld. Hippe bio-mensen denken van zichzelf dat ze verstand hebben van voedsel, wat vaker niet dan wel waar blijkt te zijn.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145804173
Tja eten smaakt echt niet opeens veel beter omdat het biologisch is.. biologisch betekent zonder bestrijdingsmiddelen.. maar die proef je niet terug in dingen..

Enige dat misschien qua smaak kan schelen is dat de beesten iets minder snel groeien.. maar bereiding/kruiden/combinatie blijft natuurlijk veel belangrijker dan dat.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 02:01:07 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145804393
En al die mensen die er op die beurs niks aan vonden en het vies vonden en er kritiek op hadden zijn allemaal uit het filmpje weggesneden zodat jullie nu allemaal denken dat dit helemaal echt en waar is. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 oktober 2014 @ 02:05:49 #29
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145804441
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 02:01 schreef golfer het volgende:
En al die mensen die er op die beurs niks aan vonden en het vies vonden en er kritiek op hadden zijn allemaal uit het filmpje weggesneden zodat jullie nu allemaal denken dat dit helemaal echt en waar is. :')
Natuurlijk. Dat is toch veel leuker.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145806957
quote:
Dat dacht ik inderdaad ook al ja ;)
pi_145807321
Ah wel een grappig item, maar het zegt niet zoveel over 'kenner zijn' en 'goed kunnen proeven', dit is de pure psychologie van de mens die wat lekkers krijgt en daarover een mening moet geven voor een camera... :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_145809416
En McDonalds is nou eenmaal zo gemaakt om een groot publiek te pleasen. Tuurlijk vinden die mensen het lekker.

Alleen die 'er komt warmte in mn mond'-man is een pretentieus lulletje
pi_145853503
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Mensen die geloven dat dit echt is. :')

Precies. geėnsceneerd en dan dat eruit halen wat voor spraakmakende tv zorgt en zie daar je 'hebt bewijs' dat je test op waarheid berust. Als ik had meegedaan dan had ik het er gelijk uitgehaald maar om een of andere manier als ik dit soort cameraploegen tegenkom dan houdt de camera (logisch) niet van mij..of....weten ze dat hun item dan verknalt wordt omdat ik nou juist dat wat ze pogen te bereiken,doorboor waardoor je dus het tegenovergestelde krijgt.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 15:31:31 ]
pi_145853545
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:29 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies. geėnsceneerd en dan dat eruit halen wat voor spraakmakende tv zorgt en zie daar je 'hebt bewijs' dat je test op waarheid berust.
Alsof jouw nasi wel echt is :')
blablablabla
pi_145853596
quote:
Voorlopig is jouw bewering een aanname, je was er niet bij, deze mensen zijn iig bewezen pretentieuze snobs :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145853600
Nou HW..kan wel een aanname zijn zoals je zegt maar golfer (waarvan je weet dat wij hemelsbreed van elkaar verschillen) heeft in deze wel gelijk hoor. Men wil bepaalde reacties uitlokken om met name de eigen bewering te kunnen onderbouwen. En dan kiest men bepaalde mensen uit of snijdt men bepaalde items weg om alleen dat te tonen wat hun welgevallig is.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef Elan het volgende:

Alsof jouw nasi wel echt is :')
Ik wacht nog steeds (en ook van die andere zuurbekjes en hun oude leugens) op het overtuigende bewijs dat het google foto's waren en geen eigen.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 15:35:13 ]
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:45:38 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145854036
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:

Voorlopig is jouw bewering een aanname, je was er niet bij, deze mensen zijn iig bewezen pretentieuze snobs :7.
Jij was er wel bij en weet zeker dat er niet gemanipuleerd is met de beelden en de reacties?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_145854142
quote:
6s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij was er wel bij en weet zeker dat er niet gemanipuleerd is met de beelden en de reacties?
Nee, maar dat hoef ik niet te bewijzen, ik heb al het bewijs van de goedkeurenden, jij beweert iets, kom maar met het bewijs dan B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:55:02 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145854287
quote:
6s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:

Nee, maar dat hoef ik niet te bewijzen, ik heb al het bewijs van de goedkeurenden,
Dat is geen bewijs. Dat kan een gemonteerde reactie zijn op iets geheel anders dat ze te eten kregen. Dat weet jij dus ook niet.
quote:
jij beweert iets, kom maar met het bewijs dan B-).
Dat wordt net als voor jou lastig om te bewijzen. Want nogmaals: we waren er niet bij en we waren niet bij de montage.
Poef.....gone! ©golfer
pi_145854393
Het is vrij makkelijk mensen mee te laten lullen met onzin

pi_145854434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs. Dat kan een gemonteerde reactie zijn op iets geheel anders dat ze te eten kregen. Dat weet jij dus ook niet.
Dat ligt niet echt voor de hand.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:33:47 #42
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_145883878
Niet heel spectaculair. De directe vergelijking met MD is wel leuk, maar ja, beleefdheid enzo. Verder gewoon sensatie TV.
Siesta & Fiesta!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')