ahaha prutsersquote:De jongens van 'Lifehunterstv' besloten hapjes van McDonald's te serveren aan de grootste voedselkenners van de Benelux, onder het mom van een biologisch, nieuw concept. De bevindingen van de foodies waren verrassend te noemen.
Op de voedselbeurs in Houten maakten ze hun opwachting met zogenaamde biologische hapjes, ware het niet dat Sacha en Cédric van Lifehunterstv alle ingrediėnten gekocht hadden bij McDonald's.
De bezoekers kunnen het 'pure' eten wel smaken. 'Een goede structuur, fris, niet te plakkerig', laat een foodie zich ontvallen na geproefd te hebben van de hapjes. 'Veel meer smaak, het is dan ook puur natuur', klinkt het. 'Als het biologisch is, dan is het sowieso goed, toch?', besluit een bezoekster.
quote:Een goede structuur, fris, niet te plakkerig', laat een foodie zich ontvallen na geproefd te hebben van de hapjes. 'Veel meer smaak, het is dan ook puur natuur', klinkt het. 'Als het biologisch is, dan is het sowieso goed, toch?', besluit een bezoekster.
Allemaal waar. Mensen die zeiken op de macquote:Een goede structuur, fris, niet te plakkerig', 'Veel meer smaak, het is dan ook puur natuur'
Zit (helaas) ook weer wat in .quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef RobinOok het volgende:
Ik geloof het prima. Mensen zijn dom en aandachtsgeil. Zet er een camera op en ze doen braaf wat ze denken dat jij van ze verwacht.
Als je quinoa binnen kan houden heb je sowieso geen smaak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:09 schreef CrashO het volgende:
Van die hipsters en Quinoakutten geloven alles wel
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. groot deel van eten is presentatie. Daarbij is er ook wel verschil in manier van eten. Als ik naar de mac ga prop ik het bijna naar binnen zonder echt te proeven. Als iemand je vraagt iets te proeven, dan eet je ook anders/rustiger. Dan proef je ook meer.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Casiotone het volgende:
Ja zulke dingen kun je verwachten bij zo'n actie. Mensen praten graag iemand na op camera. Plus dat de presentatie natuurlijk veel uitmaakt.
Trouwens ze hebben het steeds over kenners maar dat wordt nergens onderbouwt, het zijn mensen op een food-beurs, dat zijn niet allemaal 'e grootste voedselkenners van de benelux' dus dat is een beetje flauw
Dat 'kenners' is natuurlijk cynisch bedoeld. Hippe bio-mensen denken van zichzelf dat ze verstand hebben van voedsel, wat vaker niet dan wel waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Casiotone het volgende:
Ja zulke dingen kun je verwachten bij zo'n actie. Mensen praten graag iemand na op camera. Plus dat de presentatie natuurlijk veel uitmaakt.
Trouwens ze hebben het steeds over kenners maar dat wordt nergens onderbouwt, het zijn mensen op een food-beurs, dat zijn niet allemaal 'e grootste voedselkenners van de benelux' dus dat is een beetje flauw
Natuurlijk. Dat is toch veel leuker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:01 schreef golfer het volgende:
En al die mensen die er op die beurs niks aan vonden en het vies vonden en er kritiek op hadden zijn allemaal uit het filmpje weggesneden zodat jullie nu allemaal denken dat dit helemaal echt en waar is.
Dat dacht ik inderdaad ook al jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:01 schreef golfer het volgende:
En al die mensen die er op die beurs niks aan vonden en het vies vonden en er kritiek op hadden zijn allemaal uit het filmpje weggesneden zodat jullie nu allemaal denken dat dit helemaal echt en waar is.
Precies. geėnsceneerd en dan dat eruit halen wat voor spraakmakende tv zorgt en zie daar je 'hebt bewijs' dat je test op waarheid berust. Als ik had meegedaan dan had ik het er gelijk uitgehaald maar om een of andere manier als ik dit soort cameraploegen tegenkom dan houdt de camera (logisch) niet van mij..of....weten ze dat hun item dan verknalt wordt omdat ik nou juist dat wat ze pogen te bereiken,doorboor waardoor je dus het tegenovergestelde krijgt.quote:
Alsof jouw nasi wel echt isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. geėnsceneerd en dan dat eruit halen wat voor spraakmakende tv zorgt en zie daar je 'hebt bewijs' dat je test op waarheid berust.
Voorlopig is jouw bewering een aanname, je was er niet bij, deze mensen zijn iig bewezen pretentieuze snobsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:01 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog steeds (en ook van die andere zuurbekjes en hun oude leugens) op het overtuigende bewijs dat het google foto's waren en geen eigen.quote:
Jij was er wel bij en weet zeker dat er niet gemanipuleerd is met de beelden en de reacties?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig is jouw bewering een aanname, je was er niet bij, deze mensen zijn iig bewezen pretentieuze snobs.
Nee, maar dat hoef ik niet te bewijzen, ik heb al het bewijs van de goedkeurenden, jij beweert iets, kom maar met het bewijs danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was er wel bij en weet zeker dat er niet gemanipuleerd is met de beelden en de reacties?
Dat is geen bewijs. Dat kan een gemonteerde reactie zijn op iets geheel anders dat ze te eten kregen. Dat weet jij dus ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar dat hoef ik niet te bewijzen, ik heb al het bewijs van de goedkeurenden,
Dat wordt net als voor jou lastig om te bewijzen. Want nogmaals: we waren er niet bij en we waren niet bij de montage.quote:jij beweert iets, kom maar met het bewijs dan.
Dat ligt niet echt voor de hand.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Dat kan een gemonteerde reactie zijn op iets geheel anders dat ze te eten kregen. Dat weet jij dus ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |