ahaha prutsersquote:De jongens van 'Lifehunterstv' besloten hapjes van McDonald's te serveren aan de grootste voedselkenners van de Benelux, onder het mom van een biologisch, nieuw concept. De bevindingen van de foodies waren verrassend te noemen.
Op de voedselbeurs in Houten maakten ze hun opwachting met zogenaamde biologische hapjes, ware het niet dat Sacha en Cédric van Lifehunterstv alle ingrediënten gekocht hadden bij McDonald's.
De bezoekers kunnen het 'pure' eten wel smaken. 'Een goede structuur, fris, niet te plakkerig', laat een foodie zich ontvallen na geproefd te hebben van de hapjes. 'Veel meer smaak, het is dan ook puur natuur', klinkt het. 'Als het biologisch is, dan is het sowieso goed, toch?', besluit een bezoekster.
quote:Een goede structuur, fris, niet te plakkerig', laat een foodie zich ontvallen na geproefd te hebben van de hapjes. 'Veel meer smaak, het is dan ook puur natuur', klinkt het. 'Als het biologisch is, dan is het sowieso goed, toch?', besluit een bezoekster.
Allemaal waar. Mensen die zeiken op de macquote:Een goede structuur, fris, niet te plakkerig', 'Veel meer smaak, het is dan ook puur natuur'
Zit (helaas) ook weer wat in .quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef RobinOok het volgende:
Ik geloof het prima. Mensen zijn dom en aandachtsgeil. Zet er een camera op en ze doen braaf wat ze denken dat jij van ze verwacht.
Als je quinoa binnen kan houden heb je sowieso geen smaak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:09 schreef CrashO het volgende:
Van die hipsters en Quinoakutten geloven alles wel
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. groot deel van eten is presentatie. Daarbij is er ook wel verschil in manier van eten. Als ik naar de mac ga prop ik het bijna naar binnen zonder echt te proeven. Als iemand je vraagt iets te proeven, dan eet je ook anders/rustiger. Dan proef je ook meer.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Casiotone het volgende:
Ja zulke dingen kun je verwachten bij zo'n actie. Mensen praten graag iemand na op camera. Plus dat de presentatie natuurlijk veel uitmaakt.
Trouwens ze hebben het steeds over kenners maar dat wordt nergens onderbouwt, het zijn mensen op een food-beurs, dat zijn niet allemaal 'e grootste voedselkenners van de benelux' dus dat is een beetje flauw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |