Of niet en het topic zal voor altijd open blijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tja, iemand moet de lapo hebben
Dan is het ook gelijk dood.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Of niet en het topic zal voor altijd open blijven.
Daar heb je dan ook wel weer een punt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is het ook gelijk dood.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer een punt.
Ja hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef yats het volgende:
Iemand zin om mijn werk vandaag over te nemen?
Die deal wil ik wel met je aangaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hoorAls jij mijn lessen voor mij volgt.
Echt volgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die deal wil ik wel met je aangaan.
Maar moet ik zo ook echt volgen? Of gewoon aanwezig zijn
Prima, waar moet ik zijn? Studeren beviel me niet slechtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hoorAls jij mijn lessen voor mij volgt.
Saxion Hogeschool in Enschedequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, waar moet ik zijn? Studeren beviel me niet slecht
Waarom nu weer zo ver weg...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Saxion Hogeschool in Enschede
Ik vrees dat je dan toch zelf naar die lessen moet.quote:
Shit, ik dacht dan gelijk even een dutje te doen.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dan gelijk even een dutje te doen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dan gelijk even een dutje te doen.
Dat is bij ons echt onmogelijk. De enige lessen die om 8.30 beginnen zijn lessen waarbij we opdrachten aan het einde van de les in moeten leveren om je aanwezigheid gelijk door te geven. Zijn opdrachten die je op een programma moet doen dat alleen op de schoolcomputers zit en die ook wel 'veel' tijd van de les innemen. Geen tijd om te slapen dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:03 schreef yats het volgende:
[..]Altijd leuk die college's om 8.30 uur. Gewoon achterin de collegezaal je slaap inhalen.
Shit ze hebben het tegenwoordig dus door. That's no fun...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is bij ons echt onmogelijk. De enige lessen die om 8.30 beginnen zijn lessen waarbij we opdrachten aan het einde van de les in moeten leveren om je aanwezigheid gelijk door te geven. Zijn opdrachten die je op een programma moet doen dat alleen op de schoolcomputers zit en die ook wel 'veel' tijd van de les innemen. Geen tijd om te slapen dus.
Dat is jammer. Gelukkig hebben wij nooit echt werkcollege's gehad maar alleen luistercollege's. Daar kon het dus wel. Wel hadden we werkgroepen, maar die begonnen altijd pas na 11 uur (en daarin kon je zeker niet slapen)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is bij ons echt onmogelijk. De enige lessen die om 8.30 beginnen zijn lessen waarbij we opdrachten aan het einde van de les in moeten leveren om je aanwezigheid gelijk door te geven. Zijn opdrachten die je op een programma moet doen dat alleen op de schoolcomputers zit en die ook wel 'veel' tijd van de les innemen. Geen tijd om te slapen dus.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal maar lekker vrij zijn vandaag
Ik negeer jou maar even denk ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal maar lekker vrij zijn vandaag
Daar had ik dit commentaar niet voor nodig, geloof me maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:49 schreef rival het volgende:
Hey, verschil moet er zijn toch?
Bekijk het positief, zonder mij hadden jullie geen idee hoe mooi vandaag had kunnen zijn
Just trying to help!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:51 schreef yats het volgende:
[..]
Daar had ik dit commentaar niet voor nodig, geloof me maar.
Altijd leuk dat jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoorde hem al voor de deur gast, anders zat ik nog een week met dat volle ding
Badjasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd leuk dat ja![]()
Blij dat ik hier gewoon een ondergrondse bak heb waar het in kan. Hoewel het altijd leuk is mensen met hun half dronken kop in pyjama voorbij te zien rennen
Ja, de kust is veilig. Iedereen is naa... aangekleed.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, de kust is veilig. Iedereen is naa... aangekleed.
Je vindt vast wel iets om je mee te vermaken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet me zo omkleden en dan weg. 2 uur in de trein, wajoooooo
Ik mag niet meer random mensen aanranden in de trein :$quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je vindt vast wel iets om je mee te vermaken.
quote:
Sterktequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je. Gaat wel leuk worden thoquote:
Muziekje op en wegdromen, dan gaat de tijd wel snel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kusje eropquote:
True, truequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muziekje op en wegdromen, dan gaat de tijd wel snel.
Ik weet alleen dat ik blij ben als het vrijdagavond is.quote:
Dan helemaal, jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik blij ben als het vrijdagavond is.
Leuke plannen?quote:
Volgens mij hebben jij en ik dezelfde plannen voor zaterdag, toch?quote:
Grotendeels wel vermoed ik. Dronken worden en zondags naast een leuke vrouw wakker worden toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jij en ik dezelfde plannen voor zaterdag, toch?
Ik weet niet of ik naast een leuke vrouw wakker word, maar iig zuipen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Grotendeels wel vermoed ik. Dronken worden en zondags naast een leuke vrouw wakker worden toch?
Ik denk dat ik met de fiets kom, dan mag ik drinken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik naast een leuke vrouw wakker word, maar iig zuipen ja
Lang leve het zuipfestijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met de fiets kom, dan mag ik drinken.
En verder vrijdag maar even afwachten
Bier of wijn? En dat kan ik dus niet doen (eigen keus)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lang leve het zuipfestijn
Vrijdag ga ik rustig aan doen denk ik. Heb al m'n energie nodg :$
Dunno yet. Amarula missquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Bier of wijn? En dat kan ik dus niet doen (eigen keus)
Ik heb al 2,5 week geen alcohol aangeraakt. Dat mag best gevierd worden met een drankjequote:
vet schattigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo ligt m'n kat ook altijd hier.
Op m'n knie en dan kopje op het bureau
Dan wel, normaal zit ze altijd te etteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vet schattig![]()
![]()
Ik heb suffe saaie katten.![]()
Soort zoekt soort denk ik dan maar
zo baasje zo beestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het altijd zo racistisch als zwarte mensen blanken gaan naspelen.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd zo racistisch als zwarte mensen blanken gaan naspelen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
He, wat doet die foto van mij op internet?quote:
Ik zou er werk van maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heb ik van je pc gehacktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
He, wat doet die foto van mij op internet?
Ik vind het wel tof dat je geen naaktfoto van me gepost hebt. Alhoewel ik me daar niet voor schaamquote:
Je had twee maandverbanden op elkaar moeten plekken en dan langzaam in etappes plassen, zoals die vrouw in de eerste aflevering van seizoen 2 van oitnb vertelde.quote:
Extreme oplichtingen sis .. Kweek zequote:
Het wordt nog leuker als ze allemaal defect zijn.quote:
Ik ga sws niet, ew.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als ze allemaal defect zijn.
Ik zie alleen oplichtingen staan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga sws niet, ew.
Wat sis zegt; extreme opluchtingen kweken
Ook dat mag jaquote:
Thuis wiebelt de wc niet zo denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Affreus hoe treinwc's er altijd uitzien. Gaan die mensen thuis ook op die manier naar de wc?
Heb een mi nuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thuis wiebelt de wc niet zo denk ik.
Nou, ik heb het ooit een keer gehad bij iemand thuis. Vreemde gewaarwording.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij wel een keer te laat dat ie nog los stondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nou, ik heb het ooit een keer gehad bij iemand thuis. Vreemde gewaarwording.
Die MI is bijzonder leuk!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij wel een keer te laat dat ie nog los stond
Dat dus, en dan heb je ineens een soort hurk-wc en een hokje dat blank staat van het water uit de wc.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij wel een keer te laat dat ie nog los stond
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast leuker dan in het echtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die MI is bijzonder leuk!
OHHH van wiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nou zal ik maar wat vertellen dan?
Ik heb bloemen gehad
Wat liefquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bloemen gehad
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he!
Ik had zelf ook al gehaald
7,5 jaar samen
Ik nog minimaal 7,5 jaar.quote:
Nog 6 jaar en een paar maandjes.quote:
Merciquote:
EN bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog 6 jaar en een paar maandjes.
Ik wil daar nog helemaal niet aan denken, dan ben ik al flink boven de 30
Ja sorry, ik voel me nou al zo oudquote:
Godver wat oud.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog 6 jaar en een paar maandjes.
Ik wil daar nog helemaal niet aan denken, dan ben ik al flink boven de 30
Komt omdat ik altijd kraak aan alle kanten, na m'n werkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk![]()
soms wel hoor, maar de laatste tijd niet echt.
Ik kraak altijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt omdat ik altijd kraak aan alle kanten, na m'n werk
Is niet goed hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt omdat ik altijd kraak aan alle kanten, na m'n werk
Ze lijkt op mijn nichtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:44 schreef aeque het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)?ito=social-facebook
Waarom had ik niet zo'n lerares.
En toen moest je met je benen wijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bloemen gehad
Ik vind je nicht nu al leuk.quote:
Ik moet helemaal niksquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:49 schreef rival het volgende:
[..]
En toen moest je met je benen wijd?
Niks mis mee, alleen jammer van die nep ballonnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:44 schreef aeque het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)?ito=social-facebook
Waarom had ik niet zo'n lerares.
Serieus? Ik ben beter van je gewend...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
Oh je had nog gewoon een vaas in huis
De vraag is of ze wel nep zijn, het is sowieso een push up bh die ze aanheeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen jammer van die nep ballonnen.
Shit, ik ben te laatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben beter van je gewend...
oquote:
dqod mag toch best vragen of ze team captain mag worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag hier niet besproken worden, ban
Van welk team?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
dqod mag toch best vragen of ze team captain mag worden?
Even bellen lijkt me, dan heb je hem zo weer gevondenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme niks werkt mee!Nu ben ik strontchagrijnig en heb ik mijn telefoon ergens naartoe gegooit waar ik geen flauw idee heb waar die nu is.
Met wat? Mijn telefoon?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:02 schreef yats het volgende:
[..]
Even bellen lijkt me, dan heb je hem zo weer gevonden
Ik bel je wel :$quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme niks werkt mee!Nu ben ik strontchagrijnig en heb ik mijn telefoon ergens naartoe gegooit waar ik geen flauw idee heb waar die nu is.
Ik heb 'm alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bel je wel :$
I know that feel tho
Gooi eens weer weg danquote:
Hahaa, niet meer nodig. Ik moet echt een bokszak hebben hierquote:
You and me both.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaa, niet meer nodig. Ik moet echt een bokszak hebben hier
Nou, bij mij voor als iets niet gaat zoals ik wil dat het gaat. Ik ben 'm net echt fucking hard gefliptquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
You and me both.
Voor mijn ochtendhumeurtje
Ook dat. Gisteren moest ik ook mijn hele planning wijzigen doordat m'n band lek wasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, bij mij voor als iets niet gaat zoals ik wil dat het gaat. Ik ben 'm net echt fucking hard gefliptDaarna was ik ook vrij snel weer rustig, maar jeetje
Mjuhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook dat. Gisteren moest ik ook mijn hele planning wijzigen doordat m'n band lek was
Ik kan daar niet mee omgaanMIJN PLANNING HOORT TE GAAN ZOALS IK DAT WIL!
Bipolairtjestruggles
Iemand anders kan bellenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met wat? Mijn telefoon?Grapjas
Idem, ik heb vannacht misschien net vijf uur geslapen, wat niet best voor mijn humeur is. Maar gelukkig wel vallende sterren gezien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bel je wel :$
I know that feel tho
Goed idee, ik ga er vanavond maar weer eens op los denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaa, niet meer nodig. Ik moet echt een bokszak hebben hier
L word is the key buurquote:
quote:
Ik heb vannacht wel goed geslapen en vandaag valt t mee met m'n humeurtje. Komt morgen wel weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:13 schreef yats het volgende:
[..]
Iemand anders kan bellen
[..]
Idem, ik heb vannacht misschien net vijf uur geslapen, wat niet best voor mijn humeur is. Maar gelukkig wel vallende sterren gezien.
[..]
Goed idee, ik ga er vanavond maar weer eens op los denk ik
Salad?quote:
Guess againquote:
Mwah, ik slaap nog steeds slecht (al speelt dat al tijden dus wellicht went het)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb vannacht wel goed geslapen en vandaag valt t mee met m'n humeurtje. Komt morgen wel weer
SLETJES! OMG DAAR HOUD IK OOK VANquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:18 schreef yats het volgende:
[..]
Guess again
[..]
Mwah, ik slaap nog steeds slecht (al speelt dat al tijden dus wellicht went het)
quote:
Dat was optie tweequote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stiekem is dat helemaal niet waar natuurlijk.
In je dromenquote:
Helemaal tot rust gekomen hier. Nu bijna weer terug naar huisquote:
Huh waar ben je geweest?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal tot rust gekomen hier. Nu bijna weer terug naar huis
Als ik niet hoefde te werken vanmiddag bleef ik nog een dagje
Bij m'n oudersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh waar ben je geweest?
Zeker welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh gezelligheid
[..]
hey
Gvdquote:
Mooi tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel
T is net vakantie wanneer ik hier ben
[..]
Gvd![]()
quote:
wat is er morgen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef yats het volgende:
Zo, tijd voor het dagelijkse rondje stad dat men ook wel de noemer 'pauze' geeft. Ik heb zin in morgen
Een datequote:
quote:
Ging toch niet door..?quote:
Thxs, al ga ik er zonder verwachtingen in.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oooeeehhhhh have fun!
Andere dag en andere datequote:
Is daar iets mis mee?quote:
En maar klagen dat je nooit date.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:02 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs, al ga ik er zonder verwachtingen in.
[..]
Andere dag en andere date
Ik houd eerlijk gezegd niet zo van de term.quote:
Zie dmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:05 schreef aeque het volgende:
[..]
En maar klagen dat je nooit date.
[..]
Ik houd eerlijk gezegd niet zo van de term.Maar een keertje afspreken met een leuke dame zou wel leuk zijn.
quote:
Dit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Daten; komt alleen maar ellende van.
Hold your horses. Ook daten is niet gelijk de intentie hebben tot een relatie, het is kijken of het klikt. Als je bij de eerste date al gaat kijken of je een relatie kunt hebben gaat er toch iets goed fout.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Zie dm
En dat laatste. Ik noem het maar daten omdat iedereen dan weet waar het over gaat, al zie ik bij daten meer de intentie tot een relatie, en ik weet niet of ik die intentie heb op het moment. Maar gewoon 'casual afspreken' klinkt alsof het puur voor seks is, en dat is in dit geval niet zo (zover ik weet).
Kunnen ook hele leuke dingen ontstaan hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En omdat het gewoon overrated isDaten
Er is toch niks mis met iemand afspreken die je leuk acht?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En omdat het gewoon overrated isDaten
Gedoe. Gehuil. Seks. Soa's. Wat niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat voor ellende moet ik me dan voorstellen?
Zie je mij uberhaupt ergens zeggen dat er iets mis mee is? Ik zeg alleen dat ik het overrated vind. Mijn mening.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met iemand afspreken die je leuk acht?
Oh, dat kan ik missen als kiespijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gedoe. Gehuil. Seks. Soa's. Wat niet?
Precies.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik missen als kiespijn.
The interwebz. Ik zie t verder wel. Als ik zeg dat ik niet veel date geloof je me toch niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die yats toch. Datemonster.
Waar ken je haar van?
Wat is er mis met seks met een date? Al ga ik daar vooraf nooit vanuit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gedoe. Gehuil. Seks. Soa's. Wat niet?
Nee ok, zo zwart wit zeg je het niet. Maar vraag gewoon af waarom je het overrated vind.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie je mij uberhaupt ergens zeggen dat er iets mis mee is? Ik zeg alleen dat ik het overrated vind. Mijn mening.
Wijze woorden. En met die woorden ga ik nu even in de stad chillen.quote:
Naar de primark?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wijze woorden. En met die woorden ga ik nu even in de stad chillen.
Kan ik wel even doen ja, ik ben er nog nooit geweest. Mocht je je vervelen, app maar.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Dqod het volgende:
Gett'n high 'n shit en dan zie je wel of je met elkaar in bed belandt of dat je nakend, zonder nier wakker wordt op straat
Ohjaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar de drogist voor XL condooms.
Nee, ben brak en moet straks naar zutphen om te werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Kan ik wel even doen ja, ik ben er nog nooit geweest. Mocht je je vervelen, app maar.
Dat is toch in een badkuip?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Dqod het volgende:
Gett'n high 'n shit en dan zie je wel of je met elkaar in bed belandt of dat je nakend, zonder nier wakker wordt op straat
worth the riskquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Dqod het volgende:
Kan allemaal. Ik laat me graag verrassen :$quote:
Kattenvrouwtjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga gewoon lekker alleen blijvenHeb niemand nodig
Niks mis mee, als dat goed voeltquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaquote:
Nodig hebben doe je het ook niet. Maar ik geloof er niks van dat jij liever alleen blijft de rest van je leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan geloof je dat lekker nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nodig hebben doe je het ook niet. Maar ik geloof er niks van dat jij liever alleen blijft de rest van je leven.
geluktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even jullie hongerig maken:
[ afbeelding ]
Huur je mij in en betaal je in naturaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
Ik zou alleen al een relatie met iemand nemen zodat ik niet alles hoef schoon te maken in huis.Schoonmaakster kan ik natuurlijk niet betalen.
Ik zit daar weleens over te denken en dat lijkt me echt lastig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
En als ik dan ooit kinderen wil ga ik gewoon een donor zoeken
Oké, check.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huur je mij in en betaal je in natura
Nou die is zo gevondenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit daar weleens over te denken en dat lijkt me echt lastig.Dan ben je vast veel kieskeuriger dan wanneer het je partner betreft.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit daar weleens over te denken en dat lijkt me echt lastig.Dan ben je vast veel kieskeuriger dan wanneer het je partner betreft.
[..]
Oké, check.
Je hoeft hier niet te posten, he.quote:
Jij ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten, he.
Dat geldt voor iedereen, he.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij komt hier binnen met wederom geklaag over hoe er hier gepost wordt. Daar zit de crux.quote:
Tuulk wel. Elke sc heeft een verzuurd iemand nodigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat jij die assumptie maakt wil niet zeggen dat het zo is he. Vond het vooral grappig omdat dit al 10x ongeveer voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij komt hier binnen met wederom geklaag over hoe er hier gepost wordt. Daar zit de crux.
Meid, het is watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij die assumptie maakt wil niet zeggen dat het zo is he. Vond het vooral grappig omdat dit al 10x ongeveer voorbij is gekomen.
quote:
Heb je het reglement over deze sc al af?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, volgens mij ben ik sowieso geen verantwoording verschuldigd voor hoe of wat ik post.
[ afbeelding ]
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het reglement over deze sc al af?Ben namelijk benieuwd welke gespreksonderwerpen wel zijn toegestaan.
Daar hebben we jou toch voor bleek net wel?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het reglement over deze sc al af?Ben namelijk benieuwd welke gespreksonderwerpen wel zijn toegestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
Hee, maar ga vooral verder waar jullie mee bezig waren
Weer even 'back at being awesome'
Ok doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Jij bent zoo recalcitrant. Rawr.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet
Lekker recalcitrant van me he? :$
Omg ik zou bijna billenkoek verdienen roarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent zoo recalcitrant. Rawr.
Ik heb net mijn heerlijke broodje met pesto, rucola, tomaat en mozarella opquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar de drogist voor XL condooms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net mijn heerlijke broodje met pesto, rucola, tomaat en mozarella op
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de mijne maar weggegooid. Ze waren nog een half jaar goed, maar ga ze toch niet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Best handig eigenlijk als vrouw zijnde. Als je als man ooit kinderen van jezelf wil zul je toch een vrouw moeten zoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Niets mis meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |