Volgens mij hebben jij en ik dezelfde plannen voor zaterdag, toch?quote:
Grotendeels wel vermoed ik. Dronken worden en zondags naast een leuke vrouw wakker worden toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jij en ik dezelfde plannen voor zaterdag, toch?
Ik weet niet of ik naast een leuke vrouw wakker word, maar iig zuipen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Grotendeels wel vermoed ik. Dronken worden en zondags naast een leuke vrouw wakker worden toch?
Ik denk dat ik met de fiets kom, dan mag ik drinken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik naast een leuke vrouw wakker word, maar iig zuipen ja
Lang leve het zuipfestijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met de fiets kom, dan mag ik drinken.
En verder vrijdag maar even afwachten
Bier of wijn? En dat kan ik dus niet doen (eigen keus)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lang leve het zuipfestijn
Vrijdag ga ik rustig aan doen denk ik. Heb al m'n energie nodg :$
Dunno yet. Amarula missquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Bier of wijn? En dat kan ik dus niet doen (eigen keus)
Ik heb al 2,5 week geen alcohol aangeraakt. Dat mag best gevierd worden met een drankjequote:
vet schattigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo ligt m'n kat ook altijd hier.
Op m'n knie en dan kopje op het bureau
Dan wel, normaal zit ze altijd te etteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vet schattig![]()
![]()
Ik heb suffe saaie katten.![]()
Soort zoekt soort denk ik dan maar
zo baasje zo beestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het altijd zo racistisch als zwarte mensen blanken gaan naspelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |