Jij ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten, he.
Dat geldt voor iedereen, he.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij komt hier binnen met wederom geklaag over hoe er hier gepost wordt. Daar zit de crux.quote:
Tuulk wel. Elke sc heeft een verzuurd iemand nodigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat jij die assumptie maakt wil niet zeggen dat het zo is he. Vond het vooral grappig omdat dit al 10x ongeveer voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij komt hier binnen met wederom geklaag over hoe er hier gepost wordt. Daar zit de crux.
Meid, het is watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij die assumptie maakt wil niet zeggen dat het zo is he. Vond het vooral grappig omdat dit al 10x ongeveer voorbij is gekomen.
quote:
Heb je het reglement over deze sc al af?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, volgens mij ben ik sowieso geen verantwoording verschuldigd voor hoe of wat ik post.
[ afbeelding ]
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het reglement over deze sc al af?Ben namelijk benieuwd welke gespreksonderwerpen wel zijn toegestaan.
Daar hebben we jou toch voor bleek net wel?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het reglement over deze sc al af?Ben namelijk benieuwd welke gespreksonderwerpen wel zijn toegestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
Hee, maar ga vooral verder waar jullie mee bezig waren
Weer even 'back at being awesome'
Ok doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Jij bent zoo recalcitrant. Rawr.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet
Lekker recalcitrant van me he? :$
Omg ik zou bijna billenkoek verdienen roarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent zoo recalcitrant. Rawr.
Ik heb net mijn heerlijke broodje met pesto, rucola, tomaat en mozarella opquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar de drogist voor XL condooms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net mijn heerlijke broodje met pesto, rucola, tomaat en mozarella op
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de mijne maar weggegooid. Ze waren nog een half jaar goed, maar ga ze toch niet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Best handig eigenlijk als vrouw zijnde. Als je als man ooit kinderen van jezelf wil zul je toch een vrouw moeten zoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
En als ik dan ooit kinderen wil ga ik gewoon een donor zoeken
Niets mis meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga gewoon lekker alleen blijvenHeb niemand nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |