Naar de primark?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wijze woorden. En met die woorden ga ik nu even in de stad chillen.
Kan ik wel even doen ja, ik ben er nog nooit geweest. Mocht je je vervelen, app maar.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Dqod het volgende:
Gett'n high 'n shit en dan zie je wel of je met elkaar in bed belandt of dat je nakend, zonder nier wakker wordt op straat
Ohjaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar de drogist voor XL condooms.
Nee, ben brak en moet straks naar zutphen om te werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Kan ik wel even doen ja, ik ben er nog nooit geweest. Mocht je je vervelen, app maar.
Dat is toch in een badkuip?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Dqod het volgende:
Gett'n high 'n shit en dan zie je wel of je met elkaar in bed belandt of dat je nakend, zonder nier wakker wordt op straat
worth the riskquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Dqod het volgende:
Kan allemaal. Ik laat me graag verrassen :$quote:
Kattenvrouwtjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga gewoon lekker alleen blijvenHeb niemand nodig
Niks mis mee, als dat goed voeltquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaquote:
Nodig hebben doe je het ook niet. Maar ik geloof er niks van dat jij liever alleen blijft de rest van je leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan geloof je dat lekker nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nodig hebben doe je het ook niet. Maar ik geloof er niks van dat jij liever alleen blijft de rest van je leven.
geluktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even jullie hongerig maken:
[ afbeelding ]
Huur je mij in en betaal je in naturaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
Ik zou alleen al een relatie met iemand nemen zodat ik niet alles hoef schoon te maken in huis.Schoonmaakster kan ik natuurlijk niet betalen.
Ik zit daar weleens over te denken en dat lijkt me echt lastig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
En als ik dan ooit kinderen wil ga ik gewoon een donor zoeken
Oké, check.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huur je mij in en betaal je in natura
Nou die is zo gevondenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
En als ik dan ooit kinderen wil ga ik gewoon een donor zoeken
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit daar weleens over te denken en dat lijkt me echt lastig.Dan ben je vast veel kieskeuriger dan wanneer het je partner betreft.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit daar weleens over te denken en dat lijkt me echt lastig.Dan ben je vast veel kieskeuriger dan wanneer het je partner betreft.
[..]
Oké, check.
Je hoeft hier niet te posten, he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |