quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax Friday Hooligans
WE NEVER SURRENDER
THEY DON'T LIKE US WE DON'T CARE
quote:
quote:
Verder houden wij van Brugklas, vooral van Anouk, Fien, Max (en Emma) (Fylax ook van Safa.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Fylax heeft mijn homo-kant weten te raken.
No homo
Hey.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef RetRy32 het volgende:
Eerst was het wel schattig maar je moet niet arrogant worden...
LOF JOEEEEEquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax Friday Hooligans
WE NEVER SURRENDER
THEY DON'T LIKE US WE DON'T CARE
Ik zet je in de OPquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef RetRy32 het volgende:
Overigens hoor ik vaste gast te zijn wat is dit...
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef richolio het volgende:
Staat de SC wel compleet in het belang van Anouk en/of Fien dan?
Bohh.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Paxcon het volgende:
Dit succesvolle topic heb ik bij deze alvast gereekst
ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken users waarvoor ik veel over heb en koester die ONZ een warm hart toedragen. Derhalve kan ik dit topic louter veroordelen en mijn walging erover uitspreken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken users waarvoor ik veel over heb en koester die ONZ een warm hart toedragen. Derhalve kan ik dit topic louter veroordelen en mijn walging erover uitspreken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
JAAAAAAquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
hier trouwens ook nieuwe fylax friday als die komt
Mijn verzoekje isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
hier trouwens ook nieuwe fylax friday als die komt
opgeslagen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is
Dire Straits - Romeo & Juliet
puur genotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is
Goed nummer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is
Max is een coole boy.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat we Max ook moeten adoreren.
Eén Schelvecchio zegt meer dan duizend woorden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je wil zeggen met deze Schelveccio foto
Ik keer wel weer terug naar de KLB SC. Dit is mij te ingewikkeldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén Schelvecchio zegt meer dan duizend woorden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik keer wel weer terug naar de KLB SC. Dit is mij te ingewikkeld
Deze post heeft je zeker een maand selfies gekost van mijn hand. Nog een goede nacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emile heeft de zwartgallige mod weggejaagd
Bedankt Emile.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post heeft je zeker een maand selfies gekost van mijn hand. Nog een goede nacht.
Dat heb je goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die werkt toch bij de EO?
De mod die dat doet wordt mijn aarsvijandquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop niet dat een mod deze SC gaat sluiten.
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod die dat doet wordt mijn aarsvijand
ahhaha aarsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gooien we het wel in CRE, dan blijft het de komende 2 jaar onopgemerkt gezien toch niemand daar komt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
Als dit topic dicht gaat regelen Paxcon en Mortaxx achter de schermen wel dat 'ie weer open gaat of naar een ander forum ofzo
How can u be so heartlessquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan gooien we het wel in CRE, dan blijft het de komende 2 jaar onopgemerkt gezien toch niemand daar komt.
En was als ik nou een foto post van mijn lapdop die op mijn naakte buik ligt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfies van je hand vind ik weinig interessant. Selfies van je hoofd daarentegen![]()
![]()
Jij lustobject.
Dan kom ik spontaan klaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En was als ik nou een foto post van mijn lapdop die op mijn naakte buik ligt?
Neeeeee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
ik ga je topic verkr8en m8
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als alle andere SC's zouden sluiten en alleen deze zou blijven zou ik gelukkig zijn
Lees de OP even ja, haatreacties zijn stom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Wat een kut-SC, echt fylax, je maakt er een potje van.
Ik ben gevaarlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Neeeeee.
Fylax is een cutieboi, laat hem met rust.
Gewoon negeren die kutusers. We maken het wel gezellig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen jammer van die kutusers. Ik dacht dit wordt gezellig met pax, fylax en johannes
Ik haat jou en je SC, fylax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lees de OP even ja, haatreacties zijn stom.
Kan je de rest even bannen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen jammer van die kutusers. Ik dacht dit wordt gezellig met pax, fylax en johannes
waarheid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik haat jou en je SC, fylax.
We moeten gewoon even een FA hebben die hier standaard komt posten. Dan komt dat wel goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je de rest even bannen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij Fylax niet sympathiek?
Deadpressie is under the radar een FA hoorde ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
We moeten gewoon even een FA hebben die hier standaard komt posten. Dan komt dat wel goed.
Ai deadprez is mn mattie die komt hier wel eventjes de boel opruimenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deadpressie is under the radar een FA hoorde ik.
je komt gelijk in mn fobo als je dat doet ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Quote je mij ook als ik je lief noem?
Ik vind hem een enigzins naar mannetjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij Fylax niet sympathiek?
Ik vind je heel liev, Fylax. Moest het even kwijt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
je komt gelijk in mn fobo als je dat doet ja.
Wat 'n liefde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind hem een enigzins naar mannetje
Ahw, deze komt in mijn fobo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik vind je heel liev, Fylax. Moest het even kwijt.
Omg. deze kan bijna in KPDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom ik spontaan klaar.
wow lekkerdingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg. deze kan bijna in KPD![]()
[ afbeelding ]
Damn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Littlerabbit ik wil je naakt zien in alle soorten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahahah baasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als LR het goed vindt komt die foto in de OP.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan dit even worden toegevoegd aan de OP?
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit ik wil je naakt zien in alle soorten.
Nee, naakt. KPD.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
Ah jij bent de US Mod. Wat leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kliktequote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Altijd. Maar zoals mijn gewaagde foto aantoont is mijn laptop bij deze wel leeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als LR het goed vindt komt die foto in de OP.
is dit echt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doei LR. Tot morgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd. Maar zoals mijn gewaagde foto aantoont is mijn laptop bij deze wel leeg.
dag
Sorry dat we laatst gingen slowchatten in het userfototopic. Tijdens de nachtelijke uren kan het voorkomen dat de scheidslijn tussen goed en fout vervaagt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
doeiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef richolio het volgende:
Ik ga ook, slaap lekker iedereen.
Hoop dat ik morgen wakker word met een Fylax sc zonder slotje.
Dat hoop/hopen ik/wij ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef richolio het volgende:
Ik ga ook, slaap lekker iedereen.
Hoop dat ik morgen wakker word met een Fylax sc zonder slotje.
Niet rond deze tijd. Overdag misschien wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had je dit topic op slot gedaan, mocht je nog ONZ mod zijn?
Maar.. Kijk hoe gezellig en leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet rond deze tijd. Overdag misschien wel.
pics van jouw buik in de dmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
Begrijp die LR foto nog niet. Is dat haar nu allemaal op zijn buik :S
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat hoop/hopen ik/wij ook.
Slaaplekker.
quote:
ja daar onder welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
Een goede baardgroei komt met een prijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ah wat leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom kom ik toch ook even posten enzo.
Jammer wel. Ik heb gewoon treasure trailquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede baardgroei komt met een prijs.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
Ik laat jullie z.s.m weten of Fylax Friday doorgaat op een nieuw radiostation trouwens.
waarvoor?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
morgen om half 9 krijg ik woninginspectie
Gewerkt, boodschappen gehaald, vrienden over de vloer gehad, flinke maaltijd op tafel gezet, afgewassen, en voor de tv gehangen. En dat was het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:02 schreef Fylax het volgende:
Wat heb jij vandaag(eigenlijk gister want nieuwe dag) allemaal gedaan?
Ik ben nooit van de slowchats maar lees nu wel stiekem mee.quote:
Best wel veel eigenlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewerkt, boodschappen gehaald, vrienden over de vloer gehad, flinke maaltijd op tafel gezet, afgewassen, en voor de tv gehangen. En dat was het wel zo'n beetje.
Nasi neem ik aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewerkt, boodschappen gehaald, vrienden over de vloer gehad, flinke maaltijd op tafel gezet, afgewassen, en voor de tv gehangen. En dat was het wel zo'n beetje.
Ik niet. Ik kan wel een normale selfie plaatsen hier mochten jullie dat leuk vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie post er nu een naaktfoto?
hihi je mag ook wel meeposten hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ben nooit van de slowchats maar lees nu wel stiekem mee.
Nou nou..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
Eigenlijk best zielig als je in elke SC word uitgekotst dat je dan voor jezelf een SC moet maken
Hou ook maar open, dan zijn de normale mensen van hem af
Zuurpruimquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
Eigenlijk best zielig als je in elke SC word uitgekotst dat je dan voor jezelf een SC moet maken
Hou ook maar open, dan zijn de normale mensen van hem af
Hoe moet dat? Moet ik daarvoor bekend zijn van naam? Behoor niet in het rijtje Paxcon, OB, LR nmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
hihi je mag ook wel meeposten hoor.
Het 1 sluit het ander niet uit....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou..![]()
Dus je vindt de mensen die hier posten niet normaal?
Gewoon lekker meepraten. Als je wat meer meepost kom je ook in het vaste lijstjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Moet ik daarvoor bekend zijn van naam? Behoor niet in het rijtje Paxcon, OB, LR nml
Ja cool he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
woow fylax heb jij tegenwoordig je eigen sc???
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Best wel veel eigenlijk.Wat heb je gegeten?
Een grote pan mosselen met stokbrood en allerlei sausjes. Prima maaltje weer.quote:
Hmmm, dat is ook lekker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Een grote pan mosselen met stokbrood en allerlei sausjes. Prima maaltje weer.
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan wel een normale selfie plaatsen hier mochten jullie dat leuk vinden.
Het zou heel veel voor mij betekenen als Mortaxx langs kwam in Groningen.quote:
Over 10 jaar in deel 38382, zal ik terugkomen om mensen te vertellen over topic #1.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon lekker meepraten. Als je wat meer meepost kom je ook in het vaste lijstje
Rellen wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
Mag je hier ook rellen? Ik heb zin om te rellen
Bohh. Als dat zo zou zijn he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Over 10 jaar in deel 38382, zal ik terugkomen om mensen te vertellen over topic #1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
Fylax Selfieal eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fylax SelfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fylax Selfie2/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou raken.
Ja klopt. Hoor er nooit iemand over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En toch vinden een hoop mensen het totaal niet lekker.
deze niet :$quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
deze ook? had namelijk verkeerde link
Bedankt voor de uitnodiging mijn kleine vriend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja cool he.
Leuk dat je er ook bent.
Dit komt in de OP, wat een lieve reactiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Fylax heeft mijn homo-kant weten te raken.
No homo
Geen dank.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging mijn kleine vriend.
wleke?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:12 schreef Paxcon het volgende:
Op die foto bij The Voice ben je ook wel geefbaar
Ook ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:12 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou 'm even zoeken voor je.quote:
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet hem toevoegen op WA, dan krijg je hele leuke foto's
Fylax SelfieJij zou echt zo in Brugklas kunnen spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zou echt zo in Brugklas kunnen spelen
Dat voorspel jij goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik voorspel zomaar een deel twee. Dit gaat in een aardig rap tempo.
oeh je bent geïnteresseerd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:15 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hey Fylax, DM je App maar.
Ik denk dat die uitstekend zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk je ?
Je weet niet eens hoe mijn acteertalenten zijn
Ik hoop het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitstekend zijn.
Gelukkig is deze SC al gereekst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik voorspel zomaar een deel twee. Dit gaat in een aardig rap tempo.
Alsof die er toe doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk je ?
Je weet niet eens hoe mijn acteertalenten zijn
Gelukkig heeft niemand mij daar herkendquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Niet alleen geïnteresseerd
(Grapje hoor hihaho)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik kon al in 2005 blind typen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die reactiesnelheid. Is dat nieuw? Op jouw leeftijd kon ik net aan blind typen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
Fylax bij The Voice:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb ik jou mss gehosseldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:18 schreef Fylax het volgende:
Zat vanaf eind 2005/begin 2006 op Habbo.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook. En toen was ik ongeveer net zo oud als jij nu. Wacht wat?
neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zulke haat? Post gezellig mee of post ergens anders.
Ik heb dit heul wel meegemaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax was nog niet geboren toen dit op tv was.
Niet bepaaldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:21 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Sorry Fylax, ik ga zo slapen dus zal deel 2 moeten missen. Ik hoop dat ik geen groot gemis ben.
Jammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:21 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Sorry Fylax, ik ga zo slapen dus zal deel 2 moeten missen. Ik hoop dat ik geen groot gemis ben.
Er komt geen deel 2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:21 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Huh dat kan wel gewoon toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
eind 2005 was ik 20dan kan je geen Habbo meer spelen
ben jij zo oudquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
eind 2005 was ik 20dan kan je geen Habbo meer spelen
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deze is voor jou Fylax
http://vocaroo.com/i/s1wOOAz4qJhN
w t fquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deze is voor jou Fylax
http://vocaroo.com/i/s1wOOAz4qJhN
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de Etsu van deze SC
Ik ben alleen geen hommoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de Etsu van deze SC
Ja, om jonge meisjes te hosselenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
genoeg 18+ers die er op zitten/zaten
ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
hij is laatste tijd nogal ongesteld
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
Fylax bij The Voice:Ik ben een keertje bij VI Oranje geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, om jonge meisjes te hosselen
hihihi hoe was datquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een keertje bij VI Oranje geweest![]()
ah het ligt dus niet aan FOK! kun je daaruit concluderenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:25 schreef Fylax het volgende:
weetje op habbo had je zo'n heel bekend forum en daar mochten ze me ook al niet.
nee ik denk aan mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah het ligt dus niet aan FOK! kun je daaruit concluderen
Voerde je daar net zo'n toneelstukje op zoals je hier doet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:25 schreef Fylax het volgende:
weetje op habbo had je zo'n heel bekend forum en daar mochten ze me ook al niet.
raar hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:25 schreef Fylax het volgende:
Ik voer geen toneelstukjes op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Voerde je daar net zo'n toneelstukje op zoals je hier doet?
nee er komt deel 2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is dit meteen ook het eerste en laatste topic?
anders komt paxcon in de problemen denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |