quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax Friday Hooligans
WE NEVER SURRENDER
THEY DON'T LIKE US WE DON'T CARE
quote:
quote:
Verder houden wij van Brugklas, vooral van Anouk, Fien, Max (en Emma) (Fylax ook van Safa.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Fylax heeft mijn homo-kant weten te raken.
No homo
Hey.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef RetRy32 het volgende:
Eerst was het wel schattig maar je moet niet arrogant worden...
LOF JOEEEEEquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax Friday Hooligans
WE NEVER SURRENDER
THEY DON'T LIKE US WE DON'T CARE
Ik zet je in de OPquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef RetRy32 het volgende:
Overigens hoor ik vaste gast te zijn wat is dit...
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef richolio het volgende:
Staat de SC wel compleet in het belang van Anouk en/of Fien dan?
Bohh.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Paxcon het volgende:
Dit succesvolle topic heb ik bij deze alvast gereekst
ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken users waarvoor ik veel over heb en koester die ONZ een warm hart toedragen. Derhalve kan ik dit topic louter veroordelen en mijn walging erover uitspreken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken users waarvoor ik veel over heb en koester die ONZ een warm hart toedragen. Derhalve kan ik dit topic louter veroordelen en mijn walging erover uitspreken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
JAAAAAAquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
hier trouwens ook nieuwe fylax friday als die komt
Mijn verzoekje isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
hier trouwens ook nieuwe fylax friday als die komt
opgeslagen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is
Dire Straits - Romeo & Juliet
puur genotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is
Goed nummer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is
Max is een coole boy.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat we Max ook moeten adoreren.
Eén Schelvecchio zegt meer dan duizend woorden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je wil zeggen met deze Schelveccio foto
Ik keer wel weer terug naar de KLB SC. Dit is mij te ingewikkeldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén Schelvecchio zegt meer dan duizend woorden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik keer wel weer terug naar de KLB SC. Dit is mij te ingewikkeld
Deze post heeft je zeker een maand selfies gekost van mijn hand. Nog een goede nacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emile heeft de zwartgallige mod weggejaagd
Bedankt Emile.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post heeft je zeker een maand selfies gekost van mijn hand. Nog een goede nacht.
Dat heb je goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die werkt toch bij de EO?
De mod die dat doet wordt mijn aarsvijandquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop niet dat een mod deze SC gaat sluiten.
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod die dat doet wordt mijn aarsvijand
ahhaha aarsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gooien we het wel in CRE, dan blijft het de komende 2 jaar onopgemerkt gezien toch niemand daar komt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
Als dit topic dicht gaat regelen Paxcon en Mortaxx achter de schermen wel dat 'ie weer open gaat of naar een ander forum ofzo
How can u be so heartlessquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan gooien we het wel in CRE, dan blijft het de komende 2 jaar onopgemerkt gezien toch niemand daar komt.
En was als ik nou een foto post van mijn lapdop die op mijn naakte buik ligt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfies van je hand vind ik weinig interessant. Selfies van je hoofd daarentegen![]()
![]()
Jij lustobject.
Dan kom ik spontaan klaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En was als ik nou een foto post van mijn lapdop die op mijn naakte buik ligt?
Neeeeee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
ik ga je topic verkr8en m8
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als alle andere SC's zouden sluiten en alleen deze zou blijven zou ik gelukkig zijn
Lees de OP even ja, haatreacties zijn stom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Wat een kut-SC, echt fylax, je maakt er een potje van.
Ik ben gevaarlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Neeeeee.
Fylax is een cutieboi, laat hem met rust.
Gewoon negeren die kutusers. We maken het wel gezellig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen jammer van die kutusers. Ik dacht dit wordt gezellig met pax, fylax en johannes
Ik haat jou en je SC, fylax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lees de OP even ja, haatreacties zijn stom.
Kan je de rest even bannen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen jammer van die kutusers. Ik dacht dit wordt gezellig met pax, fylax en johannes
waarheid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik haat jou en je SC, fylax.
We moeten gewoon even een FA hebben die hier standaard komt posten. Dan komt dat wel goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je de rest even bannen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij Fylax niet sympathiek?
Deadpressie is under the radar een FA hoorde ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
We moeten gewoon even een FA hebben die hier standaard komt posten. Dan komt dat wel goed.
Ai deadprez is mn mattie die komt hier wel eventjes de boel opruimenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deadpressie is under the radar een FA hoorde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |