Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan wel een normale selfie plaatsen hier mochten jullie dat leuk vinden.
Het zou heel veel voor mij betekenen als Mortaxx langs kwam in Groningen.quote:
Over 10 jaar in deel 38382, zal ik terugkomen om mensen te vertellen over topic #1.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon lekker meepraten. Als je wat meer meepost kom je ook in het vaste lijstje
Rellen wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
Mag je hier ook rellen? Ik heb zin om te rellen
Bohh. Als dat zo zou zijn he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Over 10 jaar in deel 38382, zal ik terugkomen om mensen te vertellen over topic #1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
Fylax Selfieal eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fylax SelfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fylax Selfie2/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou raken.
Ja klopt. Hoor er nooit iemand over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En toch vinden een hoop mensen het totaal niet lekker.
deze niet :$quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
deze ook? had namelijk verkeerde link
Bedankt voor de uitnodiging mijn kleine vriend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja cool he.
Leuk dat je er ook bent.
Dit komt in de OP, wat een lieve reactiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Fylax heeft mijn homo-kant weten te raken.
No homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |