quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
Ik laat jullie z.s.m weten of Fylax Friday doorgaat op een nieuw radiostation trouwens.
waarvoor?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
morgen om half 9 krijg ik woninginspectie
Gewerkt, boodschappen gehaald, vrienden over de vloer gehad, flinke maaltijd op tafel gezet, afgewassen, en voor de tv gehangen. En dat was het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:02 schreef Fylax het volgende:
Wat heb jij vandaag(eigenlijk gister want nieuwe dag) allemaal gedaan?
Ik ben nooit van de slowchats maar lees nu wel stiekem mee.quote:
Best wel veel eigenlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewerkt, boodschappen gehaald, vrienden over de vloer gehad, flinke maaltijd op tafel gezet, afgewassen, en voor de tv gehangen. En dat was het wel zo'n beetje.
Nasi neem ik aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewerkt, boodschappen gehaald, vrienden over de vloer gehad, flinke maaltijd op tafel gezet, afgewassen, en voor de tv gehangen. En dat was het wel zo'n beetje.
Ik niet. Ik kan wel een normale selfie plaatsen hier mochten jullie dat leuk vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie post er nu een naaktfoto?
hihi je mag ook wel meeposten hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:04 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ben nooit van de slowchats maar lees nu wel stiekem mee.
Nou nou..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
Eigenlijk best zielig als je in elke SC word uitgekotst dat je dan voor jezelf een SC moet maken
Hou ook maar open, dan zijn de normale mensen van hem af
Zuurpruimquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
Eigenlijk best zielig als je in elke SC word uitgekotst dat je dan voor jezelf een SC moet maken
Hou ook maar open, dan zijn de normale mensen van hem af
Hoe moet dat? Moet ik daarvoor bekend zijn van naam? Behoor niet in het rijtje Paxcon, OB, LR nmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
hihi je mag ook wel meeposten hoor.
Het 1 sluit het ander niet uit....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou..![]()
Dus je vindt de mensen die hier posten niet normaal?
Gewoon lekker meepraten. Als je wat meer meepost kom je ook in het vaste lijstjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Moet ik daarvoor bekend zijn van naam? Behoor niet in het rijtje Paxcon, OB, LR nml
Ja cool he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
woow fylax heb jij tegenwoordig je eigen sc???
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Best wel veel eigenlijk.Wat heb je gegeten?
Een grote pan mosselen met stokbrood en allerlei sausjes. Prima maaltje weer.quote:
Hmmm, dat is ook lekker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Een grote pan mosselen met stokbrood en allerlei sausjes. Prima maaltje weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |