Dan kom ik spontaan klaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En was als ik nou een foto post van mijn lapdop die op mijn naakte buik ligt?
Neeeeee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
ik ga je topic verkr8en m8
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als alle andere SC's zouden sluiten en alleen deze zou blijven zou ik gelukkig zijn
Lees de OP even ja, haatreacties zijn stom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Wat een kut-SC, echt fylax, je maakt er een potje van.
Ik ben gevaarlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Neeeeee.
Fylax is een cutieboi, laat hem met rust.
Gewoon negeren die kutusers. We maken het wel gezellig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen jammer van die kutusers. Ik dacht dit wordt gezellig met pax, fylax en johannes
Ik haat jou en je SC, fylax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lees de OP even ja, haatreacties zijn stom.
Kan je de rest even bannen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen jammer van die kutusers. Ik dacht dit wordt gezellig met pax, fylax en johannes
waarheid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik haat jou en je SC, fylax.
We moeten gewoon even een FA hebben die hier standaard komt posten. Dan komt dat wel goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je de rest even bannen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij Fylax niet sympathiek?
Deadpressie is under the radar een FA hoorde ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
We moeten gewoon even een FA hebben die hier standaard komt posten. Dan komt dat wel goed.
Ai deadprez is mn mattie die komt hier wel eventjes de boel opruimenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deadpressie is under the radar een FA hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |