quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post heeft je zeker een maand selfies gekost van mijn hand. Nog een goede nacht.
Dat heb je goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die werkt toch bij de EO?
De mod die dat doet wordt mijn aarsvijandquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop niet dat een mod deze SC gaat sluiten.
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod die dat doet wordt mijn aarsvijand
ahhaha aarsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gooien we het wel in CRE, dan blijft het de komende 2 jaar onopgemerkt gezien toch niemand daar komt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
Als dit topic dicht gaat regelen Paxcon en Mortaxx achter de schermen wel dat 'ie weer open gaat of naar een ander forum ofzo
How can u be so heartlessquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan gooien we het wel in CRE, dan blijft het de komende 2 jaar onopgemerkt gezien toch niemand daar komt.
En was als ik nou een foto post van mijn lapdop die op mijn naakte buik ligt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfies van je hand vind ik weinig interessant. Selfies van je hoofd daarentegen![]()
![]()
Jij lustobject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |