Naja je moet daar niet dronken op straat gaan lopen of zo, maar dat moet je sowieso niet. En in clubs daar schenken ze gewoon alcohol. Weet niet hoe dat zit met kopen in supermarkt of zo. En als niet-moslim is het sowieso anders daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat een keer gelezen te hebben toen ik beetje ging zoeken naar mogelijkheden om als docent Engels in Dubai te werken. :$ Maar valt dus wel mee?
Doen ze zodat ze er over kunnen praten in het PUA-topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die dat doen snap ik echt niet he
Ja, okay, maar keep in mind dat ik eruitzie alsof ik de dochter ben van een schapenhouder. :squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Naja je moet daar niet dronken op straat gaan lopen of zo, maar dat moet je sowieso niet. En in clubs daar schenken ze gewoon alcohol. Weet niet hoe dat zit met kopen in supermarkt of zo. En als niet-moslim is het sowieso anders daar.
[..]
Doen ze zodat ze er over kunnen praten in het PUA-topic.
quote:Hebben jullie ook problemen om met de chick naar huis te lopen of haar mee te nemen?
Iedere keer op het laatste moment worden ze agressief, gaan ze beginnen met slaan of rennen ze weg (soms naar politie) terwijl de half/heel uur dat we lopen richting haar/mijn spot alles goed is.
Wat is hier aan de hand
I'm sure you will blend in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, okay, maar keep in mind dat ik eruitzie alsof ik de dochter ben van een schapenhouder. :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
I'm sure you will blend in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja, gvd of niet.quote:
Huis.quote:
Oke HB10quote:
link nuquote:
quote:
Ik voel meerdere Active IOIs tussen ons, neuken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
ze is van mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel meerdere Active IOIs tussen ons, neuken?
Dat bepaal jij goffedomme helemaal niet. Dat is aan Chloroform om te bepalen. De enige manier waarop jij een kans maakt is als er een kern van waarheid in David versus Goliath blijkt te zittenquote:
Dat gedateerde sprookjesboek? Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij goffedomme helemaal niet. Dat is aan Chloroform om te bepalen. De enige manier waarop jij een kans maakt is als er een kern van waarheid in David versus Goliath blijkt te zitten
Mortaxx, geloof jij in de bijbel?
In dat geval is het tijd om een nieuw onderkomen te zoeken. Jouw tijd met Chloroform is net zo gedateerd als de bijbel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gedateerde sprookjesboek? Nee.
Het feit dat je de keuze aan haar laat blijkt al hoe slecht je haar kentquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval is het tijd om een nieuw onderkomen te zoeken. Jouw tijd met Chloroform is net zo gedateerd als de bijbel.
Nogmaals, het is haar keuze, maar er kan toch weinig twijfel over bestaan wie ze zal kiezen
En jij onderschat hoe goed ik ben in het forceren van mijn liefde. Ik kan een verkrachting op klaarlichte dag nog omtoveren in een romantische date.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het feit dat je de keuze aan haar laat blijkt al hoe slecht je haar kent
Stil jij dat is hier niet bekendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij onderschat hoe goed ik ben in het forceren van mijn liefde. Ik kan een verkrachting op klaarlichte dag nog omtoveren in een romantische date.
Van iedere user op FOK! moet nota bene jij dat toch wel weten na onze tijd op het Scheveningse strand![]()
Mooiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
Goed karakterze bijt baby's dood als je niet uitkijkt
Oh. Nou. ja...quote:
Tief op, ik moet geen kinderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooienkel de sterkste zullen dus overleven. Ik zie het al voor mij. Een kind voortkomende uit mijn haast perfecte zaad gecombineerd met haar oogverblindende eicellen
![]()
Dit kan niet misgaan. Liever vandaag dan morgen.
Ayy lmaoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja. Moet je ook maar niet op een of andere smerige punjabihoer verliefd worden uit een sloppenwijk in Gujranwala.
Dacht het niet.quote:
Waar ga je op vakantie? =$quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tief op, ik moet geen kinderen.
Ben van jullie allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht het niet.
[..]
Waar ga je op vakantie? =$
Bah. :squote:
Daar ga ik gemakshalve gewoon maar even van uit ja.quote:
Lekker. =$ Hoop voor je dat het goed weer is, m'n ouders waren pas in Zuid-Spanje en hadden matig weer. =Squote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben van jullie allemaal.
Behalve van die rabbitdude. Geen idee wie die fuckface is.
Valencia. :$
goed om te wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar ga ik gemakshalve gewoon maar even van uit ja.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker. =$ Hoop voor je dat het goed weer is, m'n ouders waren pas in Zuid-Spanje en hadden matig weer. =S
Dat doet me extra goed, weet je. Dat het hier dan tyfusweer is.quote:
ik heb niks tegen herfstweer, maar dat ik vannacht wakker werd omdat de hagel horizontaal tegen mn ramen kletterde vond ik een beetje overdreven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doet me extra goed, weet je. Dat het hier dan tyfusweer is.
Hehe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen herfstweer, maar dat ik vannacht wakker werd omdat de hagel horizontaal tegen mn ramen kletterde vond ik een beetje overdreven.
ik hou er op zich wel van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe.
Ik kan er nooit zo goed tegen dat het laat licht wordt en vroeg weer donker. :s
Waarom?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou er op zich wel van.
wat ga je in valencia doen?
quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan er nooit zo goed tegen dat het laat licht wordt en vroeg weer donker. :s
gewoon, lekker koud en knus en ze.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom?
Paella eten en sangria drinken.
Ja, precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:44 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dit ja.
En weinig zon.
En regen.![]()
![]()
Je bent zelf bah.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, lekker koud en knus en ze.
en: bah
tfwnogfquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al is het dan wel weer knus om 's avonds op de bank samen onder een dekentje te kruipen. :$
Moest dit googelen: Ahw.quote:
flikker a klootzakquote:
Dat noem ik geen werken meerquote:
kattenquote:
quote:
ik ben al om 05:00 begonnen dus om 04:00 ging het wekkertje. desalnietteplus verviel laatste klusje dus half uurkje eerder pleitequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:12 schreef Salatrel het volgende:
tevens liep DWC te trollen bij de AH
[ afbeelding ]
gisteren al gehadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Te verwachten reactie: zin in kibbeling nu
Met ravigottesaus?quote:
er staat wel een visboer vandaag hier om de hoekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Te verwachten reactie: zin in kibbeling nu
Koop jij van die supermarkt kibbeling en bak je die dan zelf? vraag me altijd af of dat wel smaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die heb ik niet standaard in huis, dus ik heb maar knoflooksaus gepakt
neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vraag me altijd af of dat wel smaakt.
heel af en toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop jij van die supermarkt kibbeling en bak je die dan zelf? vraag me altijd af of dat wel smaakt.
Vind het ook moeilijk te geloven.quote:
Oh, nee jan linders ken ik niet. TOch maar eens die van lidl proberen dan.... die heeft wel meer goeie lekkere producten wat je ms niet verwacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel af en toe.
die van de jan linders was niet voor herhaling vatbaar, maar die is er bij jou in het hoge noorden toch niet.
deze was van de lidl en was best goed te doen
Nomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er staat wel een visboer vandaag hier om de hoeken het is bijna lunchtijd
Muffe visquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelf nog even in de frituurpan gooien, what could possibly go wrong..
Moet dat nou ?quote:
Oh kak... gehakt vergeten uit de vriezer te halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal vandaag weer vlees eten
oh jee. wat wilde je maken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat nou ?
[..]
Oh kak... gehakt vergeten uit de vriezer te halen.
Gehakt.quote:
Joh.quote:
quote:
en nu?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gehakt.
Nee, zonder gekheid. Iets met maiskolven en rijst.
Nu zal ik me moeten wenden tot de magnetron incl defrostknopquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en nu?
inb4: maiskolven en rijst zonder gehakt
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gewoon met wat roomboter en zout.
Niet te versmaden
quote:
quote:
quote:
Mijn zonnewering heeft storing.quote:
zou je wel eens willen zwepenquote:
Da's wel handig, hoef je zelf niet op het knopje te drukken toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zonnewering heeft storing.
Gaat vanzelf omhoog en omlaag.
Begint knap irritant te worden.
Maar wat als de zon schijnt en hij gaat omhoog? en als het regent en hij gaat naar beneden? wat dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel handig, hoef je zelf niet op het knopje te drukken toch.
?quote:
onzeker frigide poepwijf in r&pquote:
Oh die, naam kwam mij neit bekend voorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
onzeker frigide poepwijf in r&p
Ja, maar hij gaat omhoog als de zon schijnt en andersomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel handig, hoef je zelf niet op het knopje te drukken toch.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat omhoog als de zon schijnt en andersom
Das niet heel handig of wel?
Vroeg ik ook al, helaas geen antwoord. Jammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat als de zon schijnt en hij gaat omhoog? en als het regent en hij gaat naar beneden? wat dan?
Ik heb zo vaak dat ie omhoog gaat als de zon schijnt. Of dat de zon schijnt als ie omhoog gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat omhoog als de zon schijnt en andersom
Das niet heel handig of wel?
We zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Vroeg ik ook al, helaas geen antwoord. Jammer.
Je zegt nu twee keer hetzelfde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak dat ie omhoog gaat als de zon schijnt. Of dat de zon schijnt als ie omhoog gaat.
echt nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zegt nu twee keer hetzelfde.
Okequote:
waarom giechel je bij het woord strekking?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
De strekking (hihi ik zei strekking) is hetzelfde
Ik deed eigenlijk een hoho, maar dat is niet vrouwlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom giechel je bij het woord strekking?
dat is meer een kerstman..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed eigenlijk een hoho, maar dat is niet vrouwlijk
eindelijk een beetje revolutionaire technologiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)chte-hoverboard.html
PLS TAKE MY MONEY!!!
Ik zat er ook op te wachten idd. Altijd maar dat voortgeborduur op bestaande troep.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
eindelijk een beetje revolutionaire technologie
sws dimaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Modus het volgende:
KLB / Jongens die hem niet hard kunnen krijgen op cam_
tegen die tijd moeten we toch zeker gewoon kunnen teleporteren?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef BlauweTijger het volgende:
En in 2050 wil de EU dat iedereen binnen 4 uur tijd bij elkaar voor de deur kan staan binnen de EU. Dus iedereen moet er 1 hebbenGoodbye World.
Alsof iemand naar Limburg wil teleporteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen die tijd moeten we toch zeker gewoon kunnen teleporteren?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof iemand naar Limburg wil teleporteren.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
zou fijn zijn, kunnen ze hun kksleurhut tenminste in holland laten staanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk hoor. Goeie, geen twijfel hebbenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk hoor. Goeie, geen twijfel hebben
Zo'n achterlijke benaming.. waar woon jij dan? Nederland?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou fijn zijn, kunnen ze hun kksleurhut tenminste in holland laten staan
Limboland. Limbabwe, limburgie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n achterlijke benaming.. waar woon jij dan? Nederland?
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n achterlijke benaming.. waar woon jij dan? Nederland?
Noord- Belgie, West-Duistslandquote:
Ga.quote:
nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noord- Belgie, West-Duistsland
waarom?quote:
quote:
Die wel dan?quote:
ligt er aan wat jij een goede serie vind..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een goede serie in de aanbieding?
Roep watquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat jij een goede serie vind..
Homeland moet ik nog aan seizoen 3 beginnen ja. Maar dat staat niet op netflix :s Ik weiger om via zo'n pauper streampje te kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
homeland is weer beginnen.
gotham is wel leuk
xbmc installerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Homeland moet ik nog aan seizoen 3 beginnen ja. Maar dat staat niet op netflix :s Ik weiger om via zo'n pauper streampje te kijken.
Dit.quote:
Ja, ik denk in bt zijn geval ook beter idd. Is meer voor mensen die niet weten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef Bapple het volgende:
Popcorntime!
Vind ik persoonlijk makkelijker als XBMC
popcorntime is wel makkelijker, maar vaak minder bronnen om te streamenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef Bapple het volgende:
Popcorntime!
Vind ik persoonlijk makkelijker als XBMC
quote:
quote:
Goede series, vind ik:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een goede serie in de aanbieding?
mm, loopt eigenlijk bij mij altijd vloeiend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
popcorntime is wel makkelijker, maar vaak minder bronnen om te streamen
Hahahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze nu gruwelijk lelijk is zoals mapima vertrouw ik je uiteraard nooit meer
we zullen het nooit weten..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ook alleen omdat ze aantrekkelijk is...
Maar ik lieg niet.
Als je het goed speelt kan je toch best een foto verkrijgen? mij lukt het ook dus.quote:
op zich wel ja..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Beschouw je Dqod als een betrouwbare referentie?
Schaterlachnegerinmetglasdrank.gifquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Beschouw je Dqod als een betrouwbare referentie?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:15 schreef Bapple het volgende:
[..]
Goede series, vind ik:
- Game of Thrones (5/5)
- Breaking Bad (5/5)
- Dexter (4/5)
- Sherlock (3.5/5)
- Walking Dead (4/5)
- Lost (4/5)
- Homeland (3.5/5)
- Arrow (3/5)
- Suits(5/5)
- House of Cards (3/5)
- Boardwalk Empire (4/5)
- Prison Break (4/5)
- Blacklist (4/5 ben ik nu bezig)
- Vikings (3/5)
Welquote:
Is mapima lelijk?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze nu gruwelijk lelijk is zoals mapima vertrouw ik je uiteraard nooit meer
quote:
dat topic heb ik gemist denk ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die draagt alleen maar goedkope broeken omdat die wel een goede pasvorm hebben.
En dan opent ze er een topic over.
LIF topic.. je mist er niet veel aan.quote:
Wat isser?quote:
Oke thx. Heb er een aantal al gehad en een aantal nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:15 schreef Bapple het volgende:
[..]
Goede series, vind ik:
- Game of Thrones (5/5)
- Breaking Bad (5/5)
- Dexter (4/5)
- Sherlock (3.5/5)
- Walking Dead (4/5)
- Lost (4/5)
- Homeland (3.5/5)
- Arrow (3/5)
- Suits(5/5)
- House of Cards (3/5)
- Boardwalk Empire (4/5)
- Prison Break (4/5)
- Blacklist (4/5 ben ik nu bezig)
- Vikings (3/5)
Sherlock en PB zijn wel het bekijken waardquote:
Zijn dat serieus de enige die je leuk vindt of heb je de rest niet gezien?quote:
nee, ben blindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sherlock en PB zijn wel het bekijken waard
Zie je die vetgedrukte tekst niet?
GOT vind ik geen reet aanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zijn dat serieus de enige die je leuk vindt of heb je de rest niet gezien?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |