flikker a klootzakquote:
Dat noem ik geen werken meerquote:
kattenquote:
quote:
ik ben al om 05:00 begonnen dus om 04:00 ging het wekkertje. desalnietteplus verviel laatste klusje dus half uurkje eerder pleitequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:12 schreef Salatrel het volgende:
tevens liep DWC te trollen bij de AH
[ afbeelding ]
gisteren al gehadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Te verwachten reactie: zin in kibbeling nu
Met ravigottesaus?quote:
er staat wel een visboer vandaag hier om de hoekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Te verwachten reactie: zin in kibbeling nu
Koop jij van die supermarkt kibbeling en bak je die dan zelf? vraag me altijd af of dat wel smaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die heb ik niet standaard in huis, dus ik heb maar knoflooksaus gepakt
neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vraag me altijd af of dat wel smaakt.
heel af en toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop jij van die supermarkt kibbeling en bak je die dan zelf? vraag me altijd af of dat wel smaakt.
Vind het ook moeilijk te geloven.quote:
Oh, nee jan linders ken ik niet. TOch maar eens die van lidl proberen dan.... die heeft wel meer goeie lekkere producten wat je ms niet verwacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel af en toe.
die van de jan linders was niet voor herhaling vatbaar, maar die is er bij jou in het hoge noorden toch niet.
deze was van de lidl en was best goed te doen
Nomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er staat wel een visboer vandaag hier om de hoeken het is bijna lunchtijd
Muffe visquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelf nog even in de frituurpan gooien, what could possibly go wrong..
Moet dat nou ?quote:
Oh kak... gehakt vergeten uit de vriezer te halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal vandaag weer vlees eten
oh jee. wat wilde je maken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat nou ?
[..]
Oh kak... gehakt vergeten uit de vriezer te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |