Gehakt.quote:
Joh.quote:
quote:
en nu?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gehakt.
Nee, zonder gekheid. Iets met maiskolven en rijst.
Nu zal ik me moeten wenden tot de magnetron incl defrostknopquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en nu?
inb4: maiskolven en rijst zonder gehakt
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gewoon met wat roomboter en zout.
Niet te versmaden
quote:
quote:
quote:
Mijn zonnewering heeft storing.quote:
zou je wel eens willen zwepenquote:
Da's wel handig, hoef je zelf niet op het knopje te drukken toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zonnewering heeft storing.
Gaat vanzelf omhoog en omlaag.
Begint knap irritant te worden.
Maar wat als de zon schijnt en hij gaat omhoog? en als het regent en hij gaat naar beneden? wat dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel handig, hoef je zelf niet op het knopje te drukken toch.
?quote:
onzeker frigide poepwijf in r&pquote:
Oh die, naam kwam mij neit bekend voorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
onzeker frigide poepwijf in r&p
Ja, maar hij gaat omhoog als de zon schijnt en andersomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel handig, hoef je zelf niet op het knopje te drukken toch.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat omhoog als de zon schijnt en andersom
Das niet heel handig of wel?
Vroeg ik ook al, helaas geen antwoord. Jammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat als de zon schijnt en hij gaat omhoog? en als het regent en hij gaat naar beneden? wat dan?
Ik heb zo vaak dat ie omhoog gaat als de zon schijnt. Of dat de zon schijnt als ie omhoog gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat omhoog als de zon schijnt en andersom
Das niet heel handig of wel?
We zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Vroeg ik ook al, helaas geen antwoord. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |