Naja je moet daar niet dronken op straat gaan lopen of zo, maar dat moet je sowieso niet. En in clubs daar schenken ze gewoon alcohol. Weet niet hoe dat zit met kopen in supermarkt of zo. En als niet-moslim is het sowieso anders daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat een keer gelezen te hebben toen ik beetje ging zoeken naar mogelijkheden om als docent Engels in Dubai te werken. :$ Maar valt dus wel mee?
Doen ze zodat ze er over kunnen praten in het PUA-topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die dat doen snap ik echt niet he
Ja, okay, maar keep in mind dat ik eruitzie alsof ik de dochter ben van een schapenhouder. :squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Naja je moet daar niet dronken op straat gaan lopen of zo, maar dat moet je sowieso niet. En in clubs daar schenken ze gewoon alcohol. Weet niet hoe dat zit met kopen in supermarkt of zo. En als niet-moslim is het sowieso anders daar.
[..]
Doen ze zodat ze er over kunnen praten in het PUA-topic.
quote:Hebben jullie ook problemen om met de chick naar huis te lopen of haar mee te nemen?
Iedere keer op het laatste moment worden ze agressief, gaan ze beginnen met slaan of rennen ze weg (soms naar politie) terwijl de half/heel uur dat we lopen richting haar/mijn spot alles goed is.
Wat is hier aan de hand
I'm sure you will blend in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, okay, maar keep in mind dat ik eruitzie alsof ik de dochter ben van een schapenhouder. :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
I'm sure you will blend in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja, gvd of niet.quote:
Huis.quote:
Oke HB10quote:
link nuquote:
quote:
Ik voel meerdere Active IOIs tussen ons, neuken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
ze is van mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel meerdere Active IOIs tussen ons, neuken?
Dat bepaal jij goffedomme helemaal niet. Dat is aan Chloroform om te bepalen. De enige manier waarop jij een kans maakt is als er een kern van waarheid in David versus Goliath blijkt te zittenquote:
Dat gedateerde sprookjesboek? Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij goffedomme helemaal niet. Dat is aan Chloroform om te bepalen. De enige manier waarop jij een kans maakt is als er een kern van waarheid in David versus Goliath blijkt te zitten
Mortaxx, geloof jij in de bijbel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |