Noem even de exacte en dus perfecte geboortedatum van je aanstaande.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 05:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind 3 jaar ouder dan mij perfect
Dubieus dat jij kennelijk de noodzaakt voelt om je wat aan te trekken van allerlei onzinlijstjes waar er nog tal van op het web te vinden zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:59 schreef madeliefff het volgende:
Het blijkt dus dat wij vrouwen mannen moeten daten die OF jonger zijn OF ouder zijn
Ja dat zal dus m'n ex zijn die 1 dag voor mij jarig was en exact 3 jaar ouder :pquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 05:23 schreef Nober het volgende:
Als ze maar lekker is en minstens 18.
[..]
Noem even de exacte en dus perfecte geboortedatum van je aanstaande.
wie is mij?quote:
niet zo serieus Frank, ik snap ook wel dat het maar lijstjes zijn en het geen gedegen onderzoek is, alhoewel er wel dingen in staan die kloppenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dubieus dat jij kennelijk de noodzaakt voelt om je wat aan te trekken van allerlei onzinlijstjes waar er nog tal van op het web te vinden zijn.
Het zijn allemaal van die stereotype dingetjes. Beetje hetzelfde als met astrologie, je plempt wat algemene uitspraken in zo'n lijstje en dan staat er vanzelf wel iets tussen wat je op iemand kunt plakken. Vind het allemaal zo'n onzin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet zo serieus Frank, ik snap ook wel dat het maar lijstjes zijn en het geen gedegen onderzoek is, alhoewel er wel dingen in staan die kloppen
Je hebt toch 2?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik kan niet zomaar lichaamsdelen weggeven toch?dan kan ik niet meer typen
[..]![]()
Dven is zeker heel toevallig 3 jaar ouder?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 05:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind 3 jaar ouder dan mij perfect
Yats wel. Heeft hij al een keer geneukt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dven is zeker heel toevallig 3 jaar ouder?
11. Every FOK!er is a virgin, so you don't have to worry about STDs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
10: if he visits klb he knows how to insult someone , so he will be able to back you up when necessary
Geen idee 🙊 laten we hopen van welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dven is zeker heel toevallig 3 jaar ouder?
Hihi, doerakjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee 🙊 laten we hopen van wel
Nopequote:
Oke, je hebt me door.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel je begint in een ander topic ook al te vragen waarom iemand anders een X krijgt 😏😏
quote:
Dit is geen goede manier om een knappe juffrouw voor jezelf te winnen, Gianni.quote:
is madelieff een knappe juffrouw dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is geen goede manier om een knappe juffrouw voor jezelf te winnen, Gianni.
Is 90+% op FOK! autistisch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is madelieff een knappe juffrouw dan?
We zitten op dezelfde fok?quote:
Oh oke, sorry.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vergeet dat een belangrijk gedeelte ook gewoon dom is.
of kinderen heeft en wereldvreemd is
je bent zelf ouder zie ik ...oudjequote:
klopt. daten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je bent zelf ouder zie ik ...oudje
geen idee of dat moet, maar als nutz zegt dat je aantrekkelijk bent geloof ik hem welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik moet nu na jouw opmerking naar een botoxkliniek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |