Waarschijnlijk wel ja, maar goed topic!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarschijnlijk TS afkraken toch?
Vrouwwezen, het is een makkelijke vraag. Geen instinker, geen raadsel. Maak het niet complexer dan het is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ouder dan je denkt waarschijnlijk :p
Mijn opa van 86 zoekt nog een date?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:59 schreef madeliefff het volgende:
Het blijkt dus dat wij vrouwen mannen moeten daten die OF jonger zijn OF ouder zijn. Als je een van beide date zit je dus altijd goed.
Klacht: dit nooit geweten hebben:
'Benefits of dating a younger man':
http://www.news.com.au/li(...)et0gly-1227038840395
'Reasons why you should date an older man':
http://wallstreetinsanity(...)d-date-an-older-man/
achterin de 20quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwwezen, het is een makkelijke vraag. Geen instinker, geen raadsel. Maak het niet complexer dan het is.
wil jij een jongeren man? ik raad je tunesie aan daar kan jij als middelbare vrouw makkelijk fixen in ruil voor verblijvingsvergunningquote:
Serieus, waarom doe je moeilijk en geef je niet gewoon een duidelijk antwoord? 29 dus?quote:
Hoor je het, zonnebloempje, je bent een middelbare vrouw.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wil jij een jongeren man? ik raad je tunesie aan daar kan jij als middelbare vrouw makkelijk fixen in ruil voor verblijvingsvergunning
vergelijk mij niet met je moeder hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:08 schreef Fretwork het volgende:
Zo werkt het andersom ook toch? Jongere dames scoren of in de kleine fractie zitten die het ouder zoekt?
On-topic: TS is single, onzeker, gewillig en op zoek naar een excuus om single te zijn.
nee maar maak er anders 1quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef JuBoy het volgende:
is er ook een 10 Benefits of having sexual relationships with Fok!Users
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vergelijk mij niet met je moeder hoor
lolquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:22 schreef Dimens het volgende:
Straks even naar de school hier in de buurt met een uitgeprinte versie van het eerste artikel.
ik hoop dat ik dan iig niet als vijfjarige met een lieve koekjesman zou zijn mee gegaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Denk je nu, na dat je tot de conclusie bent gekomen, dat je leven er anders had uitgezien als je het wel wist?
Verwarrende reactie... Ben je dat nu wel dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan iig niet als vijfjarige met een lieve koekjesman zou zijn mee gegaan
watquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan iig niet als vijfjarige met een lieve koekjesman zou zijn mee gegaan
nee ik bedoelde met 'dan' als ik het geweten had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verwarrende reactie... Ben je dat nu wel dan?
Nog steeds toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik bedoelde met 'dan' als ik het geweten had.
oke maar het antwoord is dus neequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nog steeds toch?
Ik hoop, dat ik, als ik het geweten had, in ieder geval niet, als vijfjarige, met een lieve koekjesman, zou zijn mee gegaan.
Kan nog steeds betekenen dat je het dan niet had gedaan en nu wel.
iemand die koekjes uitdeelt. bij mij in de buurt woonde srs een man waar kinderen koekjes mochten halen:') ....om de dag, niet elke dag. Beetje vreemd welquote:
Waar ik dan benieuwd naar ben he.... zijn er in die tijd ook kinderen zomaar verdwenen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iemand die koekjes uitdeelt. bij mij in de buurt woonde srs een man waar kinderen koekjes mochten halen:') ....om de dag, niet elke dag. Beetje vreemd wel
ik zal het toevoegen aan de lange lijst met stoornissen en afwijkingen. Als ik jullie niet had had ik dit soort dingen nooit geweten .quote:
Want hij had de tussenliggende dagen nodig om de kinderen te verwerken tot brokjes en in te blikken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iemand die koekjes uitdeelt. bij mij in de buurt woonde srs een man waar kinderen koekjes mochten halen:') ....om de dag, niet elke dag. Beetje vreemd wel
geen idee. Hij had wel een vrouew overigens en ze waren al behoorlijk op leeftijdquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar ik dan benieuwd naar ben he.... zijn er in die tijd ook kinderen zomaar verdwenen?
Alsof jij niet wil neuken met tsquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:17 schreef Dingflofbips het volgende:
Die mensen die hier nadrukkelijk op zoek zijn naar aandacht van Ts.
Ik help graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zal het toevoegen aan de lange lijst met stoornissen en afwijkingen. Als ik jullie niet had had ik dit soort dingen nooit geweten .
iquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Want hij had de tussenliggende dagen nodig om de kinderen te verwerken tot brokjes en in te blikken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |