Hij is weer sterk hoor, 5 tracks in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ligt niet aan de mensen hier, dit is verdomme overal zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef Norrage het volgende:
Maar we zitten verdomme al een jaar constant Black Milk te pluggen, haalde zelfs de top 20 van mijn jaarlijstje, en mensen kenne het nog niet? Pff. En ik dacht dat iedereen mijn plugs luisterde![]()
![]()
Jammer dat het stiekem best een slecht album isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef BoerBert het volgende:
De TT die we verdomme gewoon verdienden.
Ja hij kan altijd wel op een groep trouwe fans rekenen, nieuwe zal ook wel zoveel stemmen krijgen, maar hij heeft nog nooit de praise gekregen die hij verdient.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Norrage het volgende:
Toch vind ik bijna 50 stemmen nog best aardig hier http://www.musicmeter.nl/album/384518
Tja. Dit topic is natuurlijk één grote roeptoeter voor 'Beste.Plaat.Ooit'-tips, dus op zich is dat ergens wel te begrijpen. Ik mis een uurtje of 50 per dag om alles bij te kunnen houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef Norrage het volgende:
Maar we zitten verdomme al een jaar constant Black Milk te pluggen, haalde zelfs de top 20 van mijn jaarlijstje, en mensen kenne het nog niet? Pff. En ik dacht dat iedereen mijn plugs luisterde![]()
![]()
Nee natuurlijk is dat te begrijpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja. Dit topic is natuurlijk één grote roeptoeter voor 'Beste.Plaat.Ooit'-tips, dus op zich is dat ergens wel te begrijpen. Ik mis een uurtje of 50 per dag om alles bij te kunnen houden.
Ken Black Milk wel, maar doet me niet zo veel.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
Was Tomorrow's Modern Indie geen betere TT geweest trouwens?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen komt er weer een uit.
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
Was Tomorrow's Modern Indie geen betere TT geweest trouwens?
Minder urgent ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Robag Wruhme inderdaad veel gepolijster en meer upbeat dan Harris. En ook een stuk minder interessant. Sommige nummers zijn wel erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |