Daar hoop ik op al sinds septemberquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:44 schreef Kopsterk het volgende:
Hopen op wat leuke acties van Kishna of El Ghazi.
Is wel beslist in 40-45 minquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
Barcelona zal deze wedstrijd zo snel mogelijk willen beslissen om daarna het gas (hahahaha) terug te nemen.
Komop Tong, tijden zijn veranderd, barcelona geeft per maand meer uit aan salaris dan het jaarbudget van Ajaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:32 schreef tong80 het volgende:
Holy shit, zelfs de Ajacieden op FOK! zijn pessimistisch.
Realiseer je even dat Ajax meer europacups heeft gewonnen en meer niet-gekochte wereldsterren heeft voortgebracht dan Barcelona.
Met die mentaliteit wordt het nooit meer wat.
'Wij' zijn Ajax. Denk je dat ze bij Barca blij zijn met Ajax in de poule ?
Moeten over drie dagen tegen Real en kunnen nu niet op halve kracht spelen.
Neuh, die nokken wel als de overwinnig veilig is, dan willen ze krachten sparen en niet tegen kaarten of schoppende Ajacieden aanlopen.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:48 schreef tong80 het volgende:
Alsof Barcelona niet al een grotere begroting had dan Ajax in 1971.
Een speler van Milan was in 1995 meer waard dan de selectie van Ajax.
Wees een Ajacied en positief.
dont worry broquote:
quote:Ajax wacht in de Champions League al acht uitwedstrijden op een overwinning. Sinds de 2-0 winst op bezoek bij Dinamo Zagreb op 18 oktober 2011 speelden de Amsterdammers vier keer gelijk en leden vier nederlagen. De doelcijfers in die reeks bedragen 5-14.
Fijne statistieken.quote:Barcelona is bezig aan een ijzersterke reeks thuiswedstrijden in de Champions League. De Catalanen, die het opnemen tegen Ajax, verloren maar één van hun laatste 28 thuisoptredens in het miljoenentoernooi, tegen 21 overwinningen en 6 gelijke spelen. Bayern München was op 1 mei 2013 de enige club in die reeks die zonder kleerscheuren van het veld in Camp Nou stapte (3-0 zege).
Laptop aan en je kijkt ze alle twee dankzij ronaldo7.netquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
Mensen die dit gaan kijken ipv Roma - Bayern.
Die worden alle drie niet erg spannend denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Laptop aan en je kijkt ze alle twee dankzij ronaldo7.net
Morgen Liverpool-Real Madrid, Bayer Leverkusen-Zenit en Olympiacos-Juventus, hoe ga ik dat doen!?
Maar wel 120 miljoen op de bankquote:
Dreambox aan en je kijkt ze alle twee in HD op je 60 inch dankzij de bijbehorende afstandbediening.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel naïef om te denken dat Barca niet alles uit de kast haalt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Hathor het volgende:
Laat ik eens gek doen en erop gokken dat Barca niet alles uit de kast haalt...Ajax gaat stand houden..1-1.
Ik zou niet weten waarom, er staat een wedstrijd op het programma waar ze in Barcelona iets meer waarde aan hechten dan een midweeks potje tegen Ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel naïef om te denken dat Barca niet alles uit de kast haalt.
Ze laten Messi toch in de kast?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel naïef om te denken dat Barca niet alles uit de kast haalt.
De tegenstander boeit natuurlijk niet, ze staan achter op PSG en moeten gewoon de 3 punten pakken, de CL is natuurlijk ook gewoon een hoofddoel voor Barcelona.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, er staat een wedstrijd op het programma waar ze in Barcelona iets meer waarde aan hechten dan een midweeks potje tegen Ajax.
Ze zien de Champions League inderdaad als irrelevant. Het miljoenenvoetbal irrelevant vinden, da's heel normaal zoals het ook normaal is dat gras een groene kleur heeft. Ze hebben schade opgelopen met het verlies tegen PSG en zullen vast tegen Ajax ook geen goed resultaat willen halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, er staat een wedstrijd op het programma waar ze in Barcelona iets meer waarde aan hechten dan een midweeks potje tegen Ajax.
Ik weet ook wel dat ze de CL serieus nemen en dat ze zo ver mogelijk willen komen, alleen heb ik het idee dat ze de poulefase voor kennisgeving aannemen, en er blind vanuit gaan dat ze die volgende ronde toch wel halen, en daar ligt nou precies de kans voor Ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zien de Champions League inderdaad als irrelevant. Het miljoenenvoetbal irrelevant vinden, da's heel normaal zoals het ook normaal is dat gras een groene kleur heeft. Ze hebben schade opgelopen met het verlies tegen PSG en zullen vast tegen Ajax ook geen goed resultaat willen halen.
Komt goed, 1-3![]()
![]()
.
Als je voor Ajax bent snap ik wel dat je Ajax gaat kijken. Verdere terechte klacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
KIJK DEZE MAN EENS STOER ZIJN OMDAT HIJ ROMA V BAYERN GAAT KIJKEN!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
onzinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel 120 miljoen op de bank.
Dat doet elke voetballiefhebber,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KIJK DEZE MAN EENS STOER ZIJN OMDAT HIJ ROMA V BAYERN GAAT KIJKEN!!!!!
Vanavond valt het nog mee omdat ze tegen Basselona spelen, maar het is wel irritant dat de NOS APOEL Nicosia-Ajax uitzond i.p.v. een fatsoenlijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat doet elke voetballiefhebber,
gr gr
RTquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat doet elke voetballiefhebber,
gr gr
Ja, zo raar dat veruit de grootste club van nederland wordt uitgezonden door de nederlandse televisiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vanavond valt het nog mee omdat ze tegen Basselona spelen, maar het is wel irritant dat de NOS APOEL Nicosia-Ajax uitzond i.p.v. een fatsoenlijke wedstrijd.
Ga ergens anders het jaloerse wijf uithangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dikke reet met je grootste club van Nederland.
Ik zie daar maar 1 topwedstrijd tussen zitten eh..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen Liverpool-Real Madrid, Bayer Leverkusen-Zenit en Olympiacos-Juventus, hoe ga ik dat doen!?
In nederland wel sjapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
"Grootste club van nederland"
alsof nederlandse competitie wat voorstelt
sommige mensen
Beter CL traantjes en miljoenen dan traantjes in verweggistan in de ELquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:37 schreef Class het volgende:
Ahh, heerlijk die traantjes bij elke Ajax CL uitzending.
Alleen daarom is het de wedstrijd al waard
Ik zou inderdaad een Nouri, Van de Beek en Cerny wel graag in Jong Ajax willen zien. Eens kijken of ze het fysiek ook aan kunnen of in ieder geval uit de duels kunnen blijven. Als dat goed gaat dan is de stap naar het eerste zo gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paar kunnen zo mee met het eerste
Volgens Johan Cruijff zijn de resultaten van jeugdelftallen totaal onbelangrijk.quote:
Fysiek zwakker dan Andersen kan sowieso nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad een Nouri, Van de Beek en Cerny wel graag in Jong Ajax willen zien. Eens kijken of ze het fysiek ook aan kunnen of in ieder geval uit de duels kunnen blijven. Als dat goed gaat dan is de stap naar het eerste zo gemaakt denk ik.
In de Nederlandse competities ja. In de Youth League gaan we voor de winst. Vandaar ook dat een Muric, Mirani en Riedewald meespelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens Johan Cruijff zijn de resultaten van jeugdelftallen totaal onbelangrijk.
Wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens Johan Cruijff zijn de resultaten van jeugdelftallen totaal onbelangrijk.
http://www.vi.nl/nieuws/c(...)ooie-graadmeter-.htmquote:Maar Cruijff verheugt zich meer op de ontmoeting tussen de beloftes van de clubs als gebruikelijk voorprogramma van de confrontatie van de hoofdmachten 's avonds in de Champions League. 'Ik heb meer met de jeugd te maken. Dus dat is voor mij een betere graadmeter dan het eerste.'
De jaloerse kippen proberen weer te trollen, terwijl hun eigen club europees voetbal maar niet eens durft uit te spreken als doelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/c(...)ooie-graadmeter-.htm
Zo zie je maar weer hoe vaak die opperneus zichzelf tegenspreekt. Een paar jaar geleden ging het hem nog alleen om de ontwikkeling van individuele jeugdspelers en waren de resultaten van jeugdelftallen onbelangrijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/c(...)ooie-graadmeter-.htm
Bron?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe vaak die opperneus zichzelf tegenspreekt. Een paar jaar geleden ging het hem nog alleen om de ontwikkeling van individuele jeugdspelers en waren de resultaten van jeugdelftallen onbelangrijk.
Interview in dat talkshow programma van Johan Derksen.quote:
Ik leg het net uit simpele zielquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe vaak die opperneus zichzelf tegenspreekt. Een paar jaar geleden ging het hem nog alleen om de ontwikkeling van individuele jeugdspelers en waren de resultaten van jeugdelftallen onbelangrijk.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dikke reet met je grootste club van Nederland.
Heeft ie gelijk in. De meester himself liet de B-2 speler Bergkamp in Ajax-1 debuteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mensen met teksten zoals dit moeten fysiek aangepakt worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef chufi het volgende:
Het eerste kan nog veel van ze leren ...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef TLC het volgende:
Toch weer een kansloze nederlaag, maar Ajax scoort dit keer wel ;
5-1
of je snapt het nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
een pessimist zou je optimistisch noemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef JanCees het volgende:
Ik voorspel Barcelona - Ajax 0-6. 6x Sigthorsson.
Mocht dat gebeuren, zet ik mijn tv daarna gewoon uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik teken vanavond sowieso voor een 0-2 voorsprong
Complimenten voor zijn sublieme keeperswerk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Cillessen gaat ze om zijn oren zien vliegen vanavond.
4-5quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Cillessen gaat ze om zijn oren zien vliegen vanavond.
Het spijt me, Ajacieden.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wat zou dat intens genieten zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Complimenten voor zijn sublieme keeperswerk?
JanCeesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef JanCees het volgende:
Ik voorspel Barcelona - Ajax 0-6. 6x Sigthorsson.
Twentse cabaretirs op FOK!quote:
Nu ben je sarcastisch, maar vroeger dacht je dit echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Moisander is in absolute topvorm, die houdt Messi en Neymar wel in bedwang. 0-6 Ajax.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:38 schreef tong80 het volgende:
Ajax gaat stunten vanavond tegen Barcelona. In 1969 stelden we ook niks voor als klein landje. Ajax haalde de EC-1 finale. Daarna Feijenoord en Ajax de EC-1. In 74 en 75 nog cup-winst van Nederlandse clubs.87/88 niet te noemen. Het grote geld overheerste toen al. Maar Nederland had nog Brafoer op links en Uitblinker op rechts. De Nederlandse mentaliteit maakte Ajax in 95 weer europees-Kampioen. Waarom nou niet weer te doen ? Het kleine denken doen ze maar in Eindhoven en Rotterdam. Een zoen van de jufrouw, en een sticker van het echte legioen. Ze schijten in hun broek voor Ajax. 'Loting, wat kon je ons aandoen
Is te doen dit. Pique en Bartra centraal achterin.twitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 19:38:59Barça line-up::1. Ter Stegen3. Piqué4. Rakitic7. Pedro8. Iniesta10. Messi11. Neymar14. Mascherano15. Bartra18. Alba22. Alves reageer retweet
Alle ballen op Bartra en Piquequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Is te doen dit. Pique en Bartra centraal achterin.twitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 19:38:59Barça line-up::1. Ter Stegen3. Piqué4. Rakitic7. Pedro8. Iniesta10. Messi11. Neymar14. Mascherano15. Bartra18. Alba22. Alves reageer retweet
![]()
Helaas hebben wij geen Balequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Dan kun je inderdaad beter aankomen met Veltman en die kneus ernaast.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Ajax heeft echt alleen maar kut spelers manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:38 schreef tong80 het volgende:
Ajax gaat stunten vanavond tegen Barcelona. In 1969 stelden we ook niks voor als klein landje. Ajax haalde de EC-1 finale. Daarna Feijenoord en Ajax de EC-1. In 74 en 75 nog cup-winst van Nederlandse clubs.87/88 niet te noemen. Het grote geld overheerste toen al. Maar Nederland had nog Brafoer op links en Uitblinker op rechts. De Nederlandse mentaliteit maakte Ajax in 95 weer europees-Kampioen. Waarom nou niet weer te doen ? Het kleine denken doen ze maar in Eindhoven en Rotterdam. Een zoen van de jufrouw, en een sticker van het echte legioen. Ze schijten in hun broek voor Ajax. 'Loting, wat kon je ons aandoen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:02 schreef Stiggie het volgende:
Zouden we weer een pingel tegen krijgen. Moet haast wel. Bijna traditie bij CL wedstrijden
Hij is echt in vaste dienst getreden of zo. Hoe kan een man zo inhoudsloos zijn vraag ik mij keer op keer af.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi jongens. Ik ben er, met speculaasjes.
Het lijkt allemaal heel interessant wat hij zegt, omdat hij er zo serieus bij kijkt, maar eigenlijk is hij nog erger dan Youri in het braken van clichés.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is echt in vaste dienst getreden of zo. Hoe kan een man zo inhoudsloos zijn vraag ik mij keer op keer af.
Hij zit altijd maar te draaien en draaien en draaien tot werkelijk alle inhoud uit zijn betoog is en hij eigenlijk niks heeft gezegdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal heel interessant wat hij zegt, omdat hij er zo serieus bij kijkt, maar eigenlijk is hij nog erger dan Youri in het braken van clichés.
Zit een marge van paar meter in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Brecht35 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar elk voetbalveld is toch even groot? Men zegt net op de NOS dat het veld van Barcelona heel groot is...
Elk voetbalveld moet toch ongeveer even groot zijn??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbalveldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Brecht35 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar elk voetbalveld is toch even groot? Men zegt net op de NOS dat het veld van Barcelona heel groot is...
Excelsior heeft ook een mooi groot veld zoals Barça dat heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Brecht35 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Brecht35 het volgende:
Is je verbouwing al weer klaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi jongens. Ik ben er, met speculaasjes.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef gniffie het volgende:
Rakitic Ajax. Subtoppertje, niet meer
Nee, zit bij mijn oma. Heb nu kruidnootjes tot mijn beschikking.quote:
Donkere wolken pakken zich samen boven Amsterdam, na vanavond is daar helemaal niets meer, in Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, zit bij mijn oma. Heb nu kruidnootjes tot mijn beschikking.
Thuis was de schakelaar uitgevallen. Ergens in de buurt is de bliksem ingeslagen. Moeder Natuur gaat te keer als nooit tevoren.
amsterdam waar leg dat dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Donkere wolken pakken zich samen boven Amsterdam, na vanavond is daar helemaal niets meer, in Amsterdam.
Wordt de prijzenkast leeggeroofd en omgesmoltenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Donkere wolken pakken zich samen boven Amsterdam, na vanavond is daar helemaal niets meer, in Amsterdam.
wut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef rumiii het volgende:
Omdat ik NL paspoort heb gun ik het ajax sws
Delen ajax en Barça een soortgelijke filosofie als het op het spel aankomt? Balbezit sleutel
woord?
Een schande is het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Weer 6e ring![]()
Mooi uitvak dit
[ afbeelding ]
Ha ha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:40 schreef Nober het volgende:
NOS die weer kiest voor Barcelona ipv Bayern tegen AS Roma.
ik verloor daar altijd vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
As je uit Rotterdam komt ben je voor Xerxes! Ja toch!?
Niemand vindt je grappigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:40 schreef Nober het volgende:
gaan we vandaag twee langzaam van achteren opbouwende teams zien of Veel lange ballen etc (wat ajax betreft)quote:
Toch mooi dat jij ook in het uitvak meefokt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Weer 6e ring![]()
Mooi uitvak dit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Weer 6e ring![]()
Mooi uitvak dit
[ afbeelding ]
Inderdaad ja.. is Roma - Bayern ergens op een open kanaal te zien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:40 schreef Nober het volgende:
Ja ben weleens in de Arena geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef Coco98 het volgende:
Iemand hier wel eens in dat stadion geweest?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef Coco98 het volgende:
Nee, die kut Duitsers van ZDF zenden morgen Galatasaray - Borussia Dortmund uit ipv Bayer Leverkusen - Zenit St Petersburg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. is Roma - Bayern ergens op een open kanaal te zien?
Nou ja, hij zou bij ons in de zevende klasse zeker bij de topscorers van ons elftal horen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Je krijgt wel eens het idee dat Snoeks Messi wel een goede speler vindt.
Ja. Leuke ervaring om Barca eens te zien, maar ik had het meer naar mijn zin bij Dordrecht - Sparta.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef Coco98 het volgende:
Kun je hier wat mee?quote:
Bij Ronaldo waren het maniertjes, bij Messi straalt het klasse uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mooi is dat een speler zijn trainer voor lul zet door een wissel weigeren
Al blijft het nog schandaliger dat Enrique ermee instemt.
End of line.
Dankquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun je hier wat mee?
Referee
William Collum (SCO)
Assistant referees
Damien MacGraith (IRL)
Graham Chambers (SCO)
Fourth official
Stuart Stevenson (SCO)
Additional assistant referees
Bobby Madden (SCO)
John Beaton (SCO)
Ik geloof serieus niet dat Ronaldo zoiets zou flikken. Die is daar te professioneel voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij Ronaldo waren het maniertjes, bij Messi straalt het klasse uit.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat Ronaldo zoiets zou flikken. Die is daar te professioneel voor.
Die zou dan eerder gewoon balend van het veld gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat Ronaldo zoiets zou flikken. Die is daar te professioneel voor.
Ander de Boer welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Luis Enrique heeft wel een arrogant smoelwerk zeg.
Verklaar je nader? Hij zal vast op de bank zijn beklag hebben gedaan, maar je trainer schofferen?quote:
quote:
Je doet nu net alsof Ronaldo altijd zo professioneel is, maar nee ik zie hem dit ook niet snel doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Hij zal vast op de bank zijn beklag hebben gedaan, maar je trainer schofferen?
Toen ze verloren van Rubin Kazan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef Coco98 het volgende:
Oftewel je hele post sloeg nergens op. Toch zou ik wel een voorbeeld van je willen horen waarin Ronaldo zich onprofessioneel gedroeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Je doet nu net alsof Ronaldo altijd zo professioneel is, maar nee ik zie hem dit ook niet snel doen.
ik klaag eerlijk gezegd niet neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef whuahahaha het volgende:
nog steeds 0-0
ajax doet het boven verwachting
Ze kunnen beter de naam FC Barcelona veranderen in FC Tourist.. man man man wat een hoop dagjesmensen daar zeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef Coco98 het volgende:
Pas op he, je mag je niet negatief uitlaten over messigod want dan maak je de voetbalgoden boos.quote:
Ok Jeroen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elk woord dat over Messi gezegd wordt benadrukken.Dat is pas irritant.
Geen daden maar woordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klaassen zei nog dat Ajax goed onder druk uit kan voetballen... Dat zagen we inderdaad in competitie
Je kunt ook Marokkanen gaan tellen op NPO1, aangezien je niet kunt genieten van de beste speler ooit.quote:
ik ben blij dat mijn vrouw voor grotere maten gaatquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
"Hoe erg was dit dan buitenspel"
Telkens als ik de spelregels denk te kennen blijkt het anders te liggen.
Op 1 lijn buitenspel kennelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
"Hoe erg was dit dan buitenspel"
Telkens als ik de spelregels denk te kennen blijkt het anders te liggen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kunt ook Marokkanen gaan tellen op NPO1,
En hij fapt op barca.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |