Daar hoop ik op al sinds septemberquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:44 schreef Kopsterk het volgende:
Hopen op wat leuke acties van Kishna of El Ghazi.
Is wel beslist in 40-45 minquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
Barcelona zal deze wedstrijd zo snel mogelijk willen beslissen om daarna het gas (hahahaha) terug te nemen.
Komop Tong, tijden zijn veranderd, barcelona geeft per maand meer uit aan salaris dan het jaarbudget van Ajaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:32 schreef tong80 het volgende:
Holy shit, zelfs de Ajacieden op FOK! zijn pessimistisch.
Realiseer je even dat Ajax meer europacups heeft gewonnen en meer niet-gekochte wereldsterren heeft voortgebracht dan Barcelona.
Met die mentaliteit wordt het nooit meer wat.
'Wij' zijn Ajax. Denk je dat ze bij Barca blij zijn met Ajax in de poule ?
Moeten over drie dagen tegen Real en kunnen nu niet op halve kracht spelen.
Neuh, die nokken wel als de overwinnig veilig is, dan willen ze krachten sparen en niet tegen kaarten of schoppende Ajacieden aanlopen.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:48 schreef tong80 het volgende:
Alsof Barcelona niet al een grotere begroting had dan Ajax in 1971.
Een speler van Milan was in 1995 meer waard dan de selectie van Ajax.
Wees een Ajacied en positief.
dont worry broquote:
quote:Ajax wacht in de Champions League al acht uitwedstrijden op een overwinning. Sinds de 2-0 winst op bezoek bij Dinamo Zagreb op 18 oktober 2011 speelden de Amsterdammers vier keer gelijk en leden vier nederlagen. De doelcijfers in die reeks bedragen 5-14.
Fijne statistieken.quote:Barcelona is bezig aan een ijzersterke reeks thuiswedstrijden in de Champions League. De Catalanen, die het opnemen tegen Ajax, verloren maar één van hun laatste 28 thuisoptredens in het miljoenentoernooi, tegen 21 overwinningen en 6 gelijke spelen. Bayern München was op 1 mei 2013 de enige club in die reeks die zonder kleerscheuren van het veld in Camp Nou stapte (3-0 zege).
Laptop aan en je kijkt ze alle twee dankzij ronaldo7.netquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
Mensen die dit gaan kijken ipv Roma - Bayern.
Die worden alle drie niet erg spannend denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Laptop aan en je kijkt ze alle twee dankzij ronaldo7.net
Morgen Liverpool-Real Madrid, Bayer Leverkusen-Zenit en Olympiacos-Juventus, hoe ga ik dat doen!?
Maar wel 120 miljoen op de bankquote:
Dreambox aan en je kijkt ze alle twee in HD op je 60 inch dankzij de bijbehorende afstandbediening.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Laptop aan en je kijkt ze alle twee dankzij ronaldo7.net
Heel naïef om te denken dat Barca niet alles uit de kast haalt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Hathor het volgende:
Laat ik eens gek doen en erop gokken dat Barca niet alles uit de kast haalt...Ajax gaat stand houden..1-1.
Ik zou niet weten waarom, er staat een wedstrijd op het programma waar ze in Barcelona iets meer waarde aan hechten dan een midweeks potje tegen Ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel naïef om te denken dat Barca niet alles uit de kast haalt.
Ze laten Messi toch in de kast?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel naïef om te denken dat Barca niet alles uit de kast haalt.
De tegenstander boeit natuurlijk niet, ze staan achter op PSG en moeten gewoon de 3 punten pakken, de CL is natuurlijk ook gewoon een hoofddoel voor Barcelona.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, er staat een wedstrijd op het programma waar ze in Barcelona iets meer waarde aan hechten dan een midweeks potje tegen Ajax.
Ze zien de Champions League inderdaad als irrelevant. Het miljoenenvoetbal irrelevant vinden, da's heel normaal zoals het ook normaal is dat gras een groene kleur heeft. Ze hebben schade opgelopen met het verlies tegen PSG en zullen vast tegen Ajax ook geen goed resultaat willen halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, er staat een wedstrijd op het programma waar ze in Barcelona iets meer waarde aan hechten dan een midweeks potje tegen Ajax.
Ik weet ook wel dat ze de CL serieus nemen en dat ze zo ver mogelijk willen komen, alleen heb ik het idee dat ze de poulefase voor kennisgeving aannemen, en er blind vanuit gaan dat ze die volgende ronde toch wel halen, en daar ligt nou precies de kans voor Ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zien de Champions League inderdaad als irrelevant. Het miljoenenvoetbal irrelevant vinden, da's heel normaal zoals het ook normaal is dat gras een groene kleur heeft. Ze hebben schade opgelopen met het verlies tegen PSG en zullen vast tegen Ajax ook geen goed resultaat willen halen.
Komt goed, 1-3![]()
![]()
.
Als je voor Ajax bent snap ik wel dat je Ajax gaat kijken. Verdere terechte klacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
KIJK DEZE MAN EENS STOER ZIJN OMDAT HIJ ROMA V BAYERN GAAT KIJKEN!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
onzinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel 120 miljoen op de bank.
Dat doet elke voetballiefhebber,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KIJK DEZE MAN EENS STOER ZIJN OMDAT HIJ ROMA V BAYERN GAAT KIJKEN!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |