Journalist laadt foto's in fotobewerkingsprogramma om ze te optimaliseren voor publicatie op de website/ in krant.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Deiner het volgende:
[..]
Verklaar ze dan. Het vaststellen en vraagtekens zetten bij de gevonden afwijkingen, is niet een puur speculatieve bezigheid.
Nou daar ben ik benieuwd naar, of dat iets verklaart.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Journalist laadt foto's in fotobewerkingsprogramma om ze te optimaliseren voor publicatie op de website/ in krant.
Data is per ongeluk door de journalist of onbewust door de software aangepast.
Klaar.
Wat moet er dan precies verklaard worden, vind jij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef Deiner het volgende:
[..]
Nou daar ben ik benieuwd naar, of dat iets verklaart.
Nog niet helemaal.quote:
Of ik het wel begrijp bedoel je? Ja hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef agter het volgende:
[..]
Wat moet er dan precies verklaard worden, vind jij?
Nou vertel eens dan, wat moet er precies verklaard worden aan die exifdata?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Deiner het volgende:
[..]
Of ik het wel begrijp bedoel je? Ja hoor.
Aha, dus omdat men het verhaal dat specifieke psychopaat X erachter zou zitten speculatief vindt moet men maar vinden dat hij is verdwaald?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef Deiner het volgende:
Oké. Piet komt niet op een vergadering. Dagen later wordt er een bot, een stuk huid, en een rugtas met zijn camera, zijn telefoon en zijn tijgerprintstring gevonden.
"Er zijn zoveel mensen die verdwalen", zegt Els, "het is zinloos om dat te onderzoeken. Je komt er toch niet achter. Domme domme Piet."
Zo lust ik er ook wel een paar.
Met deze zaak kun je nog alle kanten op.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is: wat heeft dit nu eigenlijk te maken met die EXIF data, of überhaupt deze zaak?
Dat er her en der psychopaten rondlopen neem ik zo aan, maar dat lijkt me vooralsnog niet interessant voor deze zaak.
Het was Geruisloos die zei dat de exif-data gemakkelijk verklaard kunnen worden. Het was niet ik die zei "agter, ik heb alle tijd voor je, en ik ga je nu alles uitleggen over de exif-data". Ik heb geen tijd voor je. En geen zin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef agter het volgende:
[..]
Nou vertel eens dan, wat moet er precies verklaard worden aan die exifdata?
Ja. Daar zat ik tegen het verkeerde argument aan te metaforen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Aha, dus omdat men het verhaal dat specifieke psychopaat X erachter zou zitten speculatief vindt moet men maar vinden dat hij is verdwaald?
Dat is niet heel anders dan:
Piet: "ik heb hier een film van een buitenaards ruimteschip!!"
Jan: "Hoo eens even, die conclusie kun je helemaal niet zomaar trekken."
Piet: "Oh ja?! Hoe verklaar jij dan dat ie ineens een bocht maakt op een manier waarop een F16 niet kan vliegen?"
Er is gewoon nogal weinig informatie voorhanden, en dan kun je inderdaad alle kanten op. Lees: dan slaat de fantasie op hol.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef gynaika het volgende:
[..]
Met deze zaak kun je nog alle kanten op.
Erg zwak. Je laat je goed kennen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Deiner het volgende:
[..]
Het was Geruisloos die zei dat de exif-data gemakkelijk verklaard kunnen worden. Het was niet ik die zei "agter, ik heb alle tijd voor je, en ik ga je nu alles uitleggen over de exif-data". Ik heb geen tijd voor je. En geen zin.
In de buurt van de bus terminal denk ik. Hij is vermoedelijk niet als fake vertaler in dienst daar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Grijzemassa het volgende:
Werkt hij in zijn vrije tijd bij de bus terminal of begrijp ik dat verkeerd?
a fugitive from justice in the U.S. and a severely mentally disturbed individual, works the “New Age” market, and in his spare time, works the bus terminals as a bogus “official” translator like a carnival worker looking for a rube
Haha, ja dat zal het zijn, in de buurt van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In de buurt van de bus terminal denk ik. Hij is vermoedelijk niet als fake vertaler in dienst daar.
ik beweer dat er nog meer in een koelkast ligt te wachten, let op, binnenkort wordt er weer iets gevonden, dat halen ze dan eerst uit de koelkast, alvorens ze het gaan verspreiden, sjongejongequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik schreeuw niet ! Hoor jij mij dan ??
ik bedoelde KOELKAST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hadden een voorraad van zijn muggenlotion gekocht.
Of: ja jullie moeten bus 13 hebben maar die gaat pas over een uur. Ik kan je voor 5 dollar tot 2km onder de top brengen. Is toch een saai pad met keien. En dan krijg je 5 dollar korting op de muggenlotion. Ik kan ook je gids zijn als je wilt.
Heeft meneer Koekoek toevallig een rode auto?
[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 20-10-2014 22:05:15 ]
Ik ga uit van je oprechtheid, en dat je dit dus niet weet:quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik schreeuw niet ! Hoor jij mij dan ??
ik bedoelde KOELKAST
Nou effing en?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er is gewoon nogal weinig informatie voorhanden, en dan kun je inderdaad alle kanten op. Lees: dan slaat de fantasie op hol.
Denk je dat het een mogelijkheid is dat de reep huid van 30 cm lengte met de gaatjes erin geprepareerd kan zijn geweest voor huidtransplantatie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik beweer dat er nog meer in een koelkast ligt te wachten, let op, binnenkort wordt er weer iets gevonden, dat halen ze dan eerst uit de koelkast, alvorens ze het gaan verspreiden, sjongejonge
rare zaak eigenlijk dit, maar ze willen persee, dat we op de stop-trein blijven zitten, want oweee
als de economie en het toerisme geschaad worden. Zieke lui die van O H
ooooh, maar als ik het doe, doe ik dat om een woord te benadrukken, haaaa schreeuwen,quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ga uit van je oprechtheid, en dat je dit dus niet weet:
Als je met hoofdletters schrijft op een forum, heet dat schreeuwen.
En das niet zo netjes qua etiquette.
DAT is geen gek idee !!!!!!!! Verrekkkkk, je hebt gelijk 100% zeker, ik voel het aan m`n waterquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Denk je dat het een mogelijkheid is dat de reep huid van 30 cm lengte met de gaatjes erin geprepareerd kan zijn geweest voor huidtransplantatie?
Ja, zonder puntjes is het veel leesbaarder geworden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ooooh, maar als ik het doe, doe ik dat om een woord te benadrukken, haaaa schreeuwen,
ik kan het ook in vet zwart doen, maar dat lukte laatst niet, en onderstrepen, da weet ik ook niet
maar alle gekheid op een stokje : met mijn puntjes gaat het wel goed nou, of niet ???
Of een Buffalo Bill..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Denk je dat het een mogelijkheid is dat de reep huid van 30 cm lengte met de gaatjes erin geprepareerd kan zijn geweest voor huidtransplantatie?
ja, mijn intuitie werkt, want ik krijg nou rode wangen en kippevel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ad 1. Zinvol is relatief en subjectief. Voor mijzelf was het in elk geval zinvol. Voor de familie - wellicht toch ook meer dan jij denkt. Als je een google-search doet op K & L, kom je hieruit. Dit is wel de plaats waar alle informatie bij elkaar verzameld is. Voor de familie K is het ook van belang dat deze zaak onder de aandacht blijft. Deze site draagt daaraan bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
1.Ik snap dat de verleiding groot is om, na heel veel tijd hierin gestoken te hebben, dit te denken. Maar wees eens eerlijk, is er nu werkelijk een zinvolle bijdrage geleverd aan het onderzoek?
Zover ik kan zien is dat niet het geval.
[..]
2. Er is meer onderzocht dan in de gemiddelde vermissingszaak.
Dat was dan de inspiratie voor de dader(s).quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Of een Buffalo Bill..
Buffalo Bill wilde van de huid van zijn slachtoffers een pak maken van mensenhuiden. De slachtoffers dumpte hij nadat ze gevild waren in de rivier.
Goed speurwerk. Dan is de ontmoeting op de markt geweest. Praatje tijdens de aankoop van de muggenolie. Flesje cactussap erbij doen? Geen gids? Ik ben toevallig ook gids in Boquete (nep-vertaler, nep-gids). Ik pik jullie na de ochtendmarkt op bij de bushalte en dan rijden we met mijn auto naar de top en maken we een mooie hike. Tot zo en geen dank!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb me even laten verleiden tot een Google-search, en volgens een Youtube-filmpje (gepubliceerd in dec. 2013) staat hij wel dinsdagochtend op de markt met zijn muggenolie ('jungle oil') etc. (die markt waar overigens - zoals op veel plaatsen - veel van die plastic tasjes in omloop zijn, o.a rode). Dat zegt allemaal niets, maar is wel interessant voor het totaalplaatje.
zou mij niks verbazen, als die koekoek banden heeft met O H , hij is er precies een tiep voorquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Goed speurwerk. Dan is de ontmoeting op de markt geweest. Praatje tijdens de aankoop van de muggenolie. Flesje cactussap erbij doen? Geen gids? Ik ben toevallig ook gids in Boquete (nep-vertaler, nep-gids). Ik pik jullie na de ochtendmarkt op bij de bushalte en dan rijden we met mijn auto naar de top en maken we een mooie hike. Tot zo en geen dank!
Dat is niet echt een overtuigend bewijs 'hij is er precies een type voor'.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zou mij niks verbazen, als die koekoek banden heeft met O H , hij is er precies een tiep voor
nee nee, maar ik zei wat ik dacht, niet dat het waar isquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet echt een overtuigend bewijs 'hij is er precies een type voor'.
welk kriepieliedje ? ik heb dat ook niet gezienquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:57 schreef Lutalo het volgende:
Is die "koekkoek" degene die een creepy liedje zingt?
Daar werd enkele topics terug over gesproken; heb filmpje niet gezien trouwens.
Ik vind een psycho op zich meer een tiep voor de Buffalo Bill theorie. Daar past de reep huid met gaatjes ook goed bij. En de rivier dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zou mij niks verbazen, als die koekoek banden heeft met O H , hij is er precies een tiep voor
Nee. Is een andere psycho.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:57 schreef Lutalo het volgende:
Is die "koekkoek" degene die een creepy liedje zingt?
Buffalo Bill hongerde zijn dames altijd eerst een paar dagen uit, zodat de huid wat losser kwam te zitten. Dat was makkelijker bij het villen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik vind een psycho op zich meer een tiep voor de Buffalo Bill theorie. Daar past de reep huid met gaatjes ook goed bij. En de rivier dus.
Tot de 4e dag "no pin"...... toen heeft hij een jas gemaakt van het eerste slachtoffer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef agter het volgende:
[..]
Buffalo Bill hongerde zijn dames altijd eerst een paar dagen uit, zodat de huid wat losser kwam te zitten. Dat was makkelijker bij het villen.
Mss zijn ze daarom eerst een paar dagen vastgehouden in een hutje daar.
En hij sneed de huid vaak in bepaalde vormen.quote:
.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:15 schreef agter het volgende:
[..]
"Some parts were wider and measured 8 to 15 centimeters. Other parts in turn, measured only 3 centimeters. "
http://laestrella.com.pa/(...)-dutch-girl/23814594
Oh, ik wil ook niet het belang van dit topic in het algemeen ter discussie stellen ofzo. Ik kan me goed voorstellen dat de families van K&L als ze dit topic lezen daar een zekere steun aan hebben. De positieve effecten die je hier noemt betwist ik helemaal niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ad 1. Zinvol is relatief en subjectief. Voor mijzelf was het in elk geval zinvol. Voor de familie - wellicht toch ook meer dan jij denkt. Als je een google-search doet op K & L, kom je hieruit. Dit is wel de plaats waar alle informatie bij elkaar verzameld is. Voor de familie K is het ook van belang dat deze zaak onder de aandacht blijft. Deze site draagt daaraan bij.
All of the above. De meeste vermissingszaken krijgen nauwelijks enige aandacht. Niet van de media en niet van de officiële instanties.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ad 2. Gemiddeld - ook zo'n term waarmee je alle kanten op kunt. Bedoel je gemiddeld wereldwijd? Alle tijden? Of alleen Nederlandse vermissingen in de laatste 10 jaar?
Dat laatste daar heb ik echt heel grote twijfels bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Los daarvan - er is m.i. heel weinig onderzocht. Nadat er wat beenderen zijn gevonden, heeft men gedacht - klaar is Kees! Naar Panamese maatstaven waarschijnlijk logisch. Naar Nederlandse maatstaven niet.
Je kunt natuurlijk jaren resources blijven besteden aan het zoeken naar sporen of clues. Feit blijft dat:quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Er kan op simpele wijze nog veel meer onderzocht worden - lijsten daarvan kun je elders op deze site vinden.
De gehele topic reeks in 2 zinnen samengevat. Knap.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef Gorraay het volgende:
Els: "Simon is vanavond niet komen opdagen voor de vergadering, en ik kan hem thuis ook niet bereiken."
Johan: "Ik denk dat hij is vermoord. Er zijn dit jaar in Amsterdam al 37 moorden gepleegd!"
Vermoedelijk Tocumen en vanaf daar een binnenlandse vlucht naar Bocas del Toro.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef suddenintuition het volgende:
Ik heb een hele belangrijke vraag, aan WIE dan ook :
Is er iemand hier, die weet op welk vliegveld K & L zijn aangekomen in Panama
toen zij van hieruit vertrokken op 15 maart ??????????????
Zijn er mensen die dat denken dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen voor een verdwaling tot de dood er op volgt?
Johan: "Er zijn dit jaar al eh 0 verdwalingen tot de dood er op volgt geweest."quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen voor een verdwaling tot de dood er op volgt?
Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald.quote:
Het leven kan zo simpel zijn!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald.
Dat weet ik niet, het is een algemene vraag vnml nav 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf'.quote:
Ik wist het wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is een algemene vraag vnml nav 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf'.
Toeval? Of .....quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:51 schreef Lutalo het volgende:
Wat zou de aanwijzing zijn voor F om te zeggen dat er s in de afgesloten huizen moet worden gekeken?
Wat zou de aanwijzing voor I L zijn om te zeggen ' kijk s naar de gringo's?
Ik zeg al maanden: er zijn geen concrete aanwijzingen voor een misdrijf, en ze zijn niet verdwaald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald.
Ze zijn dood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:06 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn aanwijzingen (zijn er aanwijzingen) voor iets dat gebeurd is?
Volgens Dick Steffens zijn er 80 pogingen op die telefoon gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Waarom zitten er 3 dagen tussen de nachtfoto's en de laatste keer aanzetten van de iPhone?
Ervan uitgaande dat de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt en dus door een derde, was dat dan een dader of vinder? Wat doet een vinder midden in de nacht op die lokatie? Niet logisch. En dan zou de iPhone ook eerder uitgeprobeerd zijn. Dader? Verdwaling ensceneren. Wat heeft die psycho dan nog 3 dagen later met de telefoon gedaan?
Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Waarom zitten er 3 dagen tussen de nachtfoto's en de laatste keer aanzetten van de iPhone?
Ervan uitgaande dat de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt en dus door een derde, was dat dan een dader of vinder? Wat doet een vinder midden in de nacht op die lokatie met zijn vondst? Niet logisch. En dan zou de iPhone ook eerder uitgeprobeerd zijn. Dader? Verdwaling ensceneren en de laatste foto's (met aanwijzingen) overschrijven. Maar wat heeft die psycho dan nog 3 dagen later met de telefoon gedaan? Of zijn de foto's nog door een dader gemaakt die de tas daarna ver weg geplant heeft? En de laatste keer aanzetten van de telefoon door een vinder?
Op mijn boot is dat onmogelijk. Of ze moeten daarna weer terug het bos in gegaan zijn omdat de verdwaling ze beter beviel dan Spaanse les en vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.
Je plaatst niet zomaar aan weerzijde papiertjes
Er werd mij 27 seconden de tijd gegeven een lang artikel in een paar woorden samen te vatten. Excuses dat het niet helemaal ad verbatim is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef Ouder1 het volgende:
Precies; dat zeg ik. Gekoeld is echter kunstmatig de tempratuur naar beneden halen en dát staat er dus niet.
@agter: De 5 .... !!!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
De iPhone foto van Kris op de top is heel anders qua licht dan foto 499, terwijl het dezelfde setting is, in dezelfde richting.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef Geruisloos het volgende:
Het zijn afwijkingen die heel eenvoudig verklaard kunnen worden. Dat maakt manipulatie dus wel degelijk speculatief.
Bovendien komen de schaduwstanden op de foto's vrijwel exact overeen met de EXIF tijden. En daarnaast hebben de onderzoekers beschikking tot de iPhone foto's van Kris met daarop nog andere EXIF data ter referentie.
heeee , wat zie ik daar staan ????? ...`mijn gevoel zegt......`quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.
Als Kris en Lisanne een aanwijzing wilden geven met de takjes met zakjes, waarom hebben ze dan niks achter gelaten op hun telefoons? Is toch veel makkelijker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Omdat er waarschijnlijk geen bereik wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als Kris en Lisanne een aanwijzing wilden geven met de takjes met zakjes, waarom hebben ze dan niks achter gelaten op hun telefoons? Is toch veel makkelijker?
Ik begrijp echt helemaal niks van die discussie.
overigens hebben de `daders ` met dit soort stukken huid te verspreiden, wel een zeer grotequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef suddenintuition het volgende:
maar afijn, als het werkelijk waar is, dat die stukken huid die gevonden zijn, er zo
uit zagen als ze beschreven staan, dan is O H al bewezen en kan het stoptreintje, naar zijn eindstationnetje,
en dan is zelfs die intercity, niet meer te maken, de onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar.
Dan is iedereen nu onderweg naar het loket om een kaartje te kopen, voor de hogesnelheidstrein
het spijt mij geweldig voor de koppige users hier, die niet meewillen op die trein met mij,
maar ik kan je melden dat ik van die trein al af ben, ik heb me nu ingeschreven voor een reisje naar de maan, is da niks ??
Misschien voor jouwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef suddenintuition het volgende:
maar afijn, als het werkelijk waar is, dat die stukken huid die gevonden zijn, er zo
uit zagen als ze beschreven staan, dan is O H al bewezen en kan het stoptreintje, naar zijn eindstationnetje,
en dan is zelfs die intercity, niet meer te maken, de onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar.
Dan is iedereen nu onderweg naar het loket om een kaartje te kopen, voor de hogesnelheidstrein
het spijt mij geweldig voor de koppige users hier, die niet meewillen op die trein met mij,
maar ik kan je melden dat ik van die trein al af ben, ik heb me nu ingeschreven voor een reisje naar de maan, is da niks ??
Waarom dan geen takjes breken en letters maken met takjes, als ze dan al een boodschap wilden overbrengen met de foto. Hier snapt niemand wat van ik denk niet dat het een boodschap is van K of Lquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
jaaa leuk....precies de plek voor een boemeltreintjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:13 schreef vronie het volgende:
[..]
Misschien voor jouw
https://www.google.nl/#q=thomas+de+trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de code "5" volledig? Wat betekent het? Of wilde meneer Koekoek eigenlijk nog meer op de steen schrijven?
[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 21-10-2014 01:21:22 ]
Het is juist veel makkelijker om met een simpele gemanipuleerde geheugenkaart het OM en de gemeenschap van een verdwaling te overtuigen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:12 schreef Molurus het volgende:
De vraag die dit oproept, die dit uitschreeuwt, is: waarom zou iemand dat doen? Je hebt toch helemaal geen vervalste EXIF data nodig om het op een verdwaling te laten lijken?
Als je je zorgen maakt over de content van de camera kun je, veel eenvoudiger, de camera gewoon vernietigen. Of ben ik nu gek?
?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:09 schreef vronie het volgende:
[..]
Omdat er waarschijnlijk geen bereik was
Nou ik denk eerder dat als de meiden daar om hulp verlegen zaten ze even bij Martina op de deur hadden geklopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:18 schreef jackie12 het volgende:
[..]
?
Om een berichtje te schrijven heb je toch geen bereik nodig?
En precies wat geruisloos zegt: dan maakten ze wel lettertjes van de takjes.
ik denk nog steeds, dat die plek `gemarkeerd ` is door de - 1e fase daders -quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Waarom dan geen takjes breken en letters maken met takjes, als ze dan al een boodschap wilden overbrengen met de foto. Hier snapt niemand wat van ik denk niet dat het een boodschap is van K of L
zou goed zo gegaan kunnen zijn, op de laatste 3 regels na, want ik snap niks van WS,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:47 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk dat het probleem van de dader lag in het feit dat hij wist dat er de 1e keer naar een noodnummer was gebeld door 1 van de meiden maar niet zeker wist of ie wel of niet was aangekomen.
Door niets meer te doen met de telefoon en er zou wel contact zijn geweest met de dienst, en daarna zou er helemaal niks meer vernomen zijn van de meiden dan was de kans groot dat nabestaanden tot hun dood zouden blijven zoeken over wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Ze wisten dan van de noodoproep en zouden willen weten waarom ze die hadden gebeld.
Echter omdat de dader(s) niet wist of die eerste noodoproep wel of niet was aangekomen moest ie in de dagen erna zelf ook dat nummer wel bellen (wel op gezette tijden want hij had ook andere dingen te doen)
Daarna nog 90 bullshit foto's en daarna heeft ie 2 1/2 maand de tijd gehad om na te denken wat te doen.
Wel de rugzak prijsgeven of niet...?
Omdat het onderzoek maar door en door bleef gaan besloot de dader om dat ding maar prijs te geven half juni want als de rugzak met inhoud gevonden zou zijn en de resten en kleding langs de rivier ook dan zouden de mensen wel geloven dat ze verdwaald waren en uiteindelijk aan uitputting/ziekte/ongeluk waren overleden.
Hij hoopte daarna op rust.
Ondertussen nog even lekker bijdehand doen op WS totdat het bijna november is en de storm Gonzalo steeds heftiger wordt en hij zoals beloofd met GPS moet gaan lopen en daarom maar snel zijn "Deutsche" biezen pakt.
Hij vergat echter die verdorven persoon op Fok die verrotte mensen zo door heeft.
1 stuk van 8 x 15 heb ik begrepen, en een paar reepjes van 3 cm breedquote:
Case closed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:10 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
1 stuk van 8 x 15 heb ik begrepen, en een paar reepjes van 3 cm breed
met gaatjes erin....
en zulke stukken huid, worden ALLEEN maar gebruikt voor transplantatie-doeleinden
zoals 11en30 daarstraks GOED opmerkte
Dus de daders hebben ook nog een BLUNDER gemaakt, van heb ik jou daar, om dergelijke
stukken huid, bij de verspreidde resten te doen ! Ik weet dan genoeg, want ik heb ooit in een mortuarium gewerkt, als wij een donor hadden voor huidtransplantatie, dan kwamen ze vanuit
( destijds Rijswijk, nu weet ik het niet ) naar ons mortuarium, om zelf die huid eraf te halen, dus ik weet hoe dat gaat, ik heb dat gezien, vandaar.
In elk geval geen concreet aanwijsbare. Ook wel aanwijzing genoemd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar is dan ook geen enkele aanleiding voor.
Dat begon (uiteraard) in Boquete. Daar gonsde het vrijwel meteen van de wildste geruchten. Nederlandse journalisten konden kiezen welke ze erbij vermeldden, zelf fantaseren was niet nodig.quote:Ja, ik weet dat diverse mensen in dit topic daar anders over denken. In mijn beleving is dat toch meer 'erop los fantaseren' dan iets anders.
De paar mensen die ik gevraagd heb om eens te kijken, konden hun ogen niet geloven, en hun commentaren waren niet mals. Ik vraag me af hoeveel anderen hier ook wel eens een IRL vriend, familielid of buurman mee laten kijken. En wat die dan zeggen.quote:[..]
'Realisme' is toch niet het eerste woord dat in mij opkomt als ik dit topic lees.
ja, voor mij eigenlijk wel ! O H is het, en O H blijft het !quote:
Die twee ........ mannen ........... uit ............ Costa Rica ...........quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:23 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ja, voor mij eigenlijk wel ! O H is het, en O H blijft het !
alleen het gepuzzel, ertussenin, van berg naar ziekenhuis
en, wat nog belangrijker is , wat ik intrigerend vind, is vanaf WANNEER de meiden in de picture kwamen van O H ?? Is dat vanaf 15 maart al ? Of ergens daarna ? En dan denk ik toch aan die 2 mannen uit Costa Rica....daar is het volgens mij mee begonnen....
Aanwijzing? Mensen zeuren aan je kop, en dan zeg je wat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:51 schreef Lutalo het volgende:
Wat zou de aanwijzing zijn voor F om te zeggen dat er s in de afgesloten huizen moet worden gekeken?
Wat zou de aanwijzing voor I L zijn om te zeggen ' kijk s naar de gringo's?
Die mannen van wie de namen al op 13 april aan de politie zijn doorgegeven? Wat op 14 april al in de plaatselijke krant in Boquete stond?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:23 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ja, voor mij eigenlijk wel ! O H is het, en O H blijft het !
alleen het gepuzzel, ertussenin, van berg naar ziekenhuis
en, wat nog belangrijker is , wat ik intrigerend vind, is vanaf WANNEER de meiden in de picture kwamen van O H ?? Is dat vanaf 15 maart al ? Of ergens daarna ? En dan denk ik toch aan die 2 mannen uit Costa Rica....daar is het volgens mij mee begonnen....
Die tekst lijkt me niet van een psychopaat afkomstig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:58 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Heb je de tekst in de spoiler gelezen? Deze man zwerft regelmatig rond in de bush in het gebied waar K&L verdwenen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |