abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145759613
Wat zijn de aanwijzingen voor een verdwaling tot de dood er op volgt?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_145759654
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef Lutalo het volgende:
Zijn er mensen die dat denken dan?
Make my day!
pi_145759689
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef Lutalo het volgende:
Johan: "Er zijn dit jaar al eh 0 verdwalingen tot de dood er op volgt geweest."
pi_145759782
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145759814
Wat zou de aanwijzing zijn voor F om te zeggen dat er s in de afgesloten huizen moet worden gekeken?
Wat zou de aanwijzing voor I L zijn om te zeggen ' kijk s naar de gringo's?
pi_145759833
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald. :)
Het leven kan zo simpel zijn! ;)
Make my day!
pi_145759885
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef agter het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, het is een algemene vraag vnml nav 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf'.
pi_145759892
Edit
Make my day!
pi_145759899
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, het is een algemene vraag vnml nav 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf'.
Ik wist het wel. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145760038
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:51 schreef Lutalo het volgende:
Wat zou de aanwijzing zijn voor F om te zeggen dat er s in de afgesloten huizen moet worden gekeken?
Wat zou de aanwijzing voor I L zijn om te zeggen ' kijk s naar de gringo's?
Toeval? Of .....
  maandag 20 oktober 2014 @ 23:56:53 #161
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145760061
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik zeg al maanden: er zijn geen concrete aanwijzingen voor een misdrijf, en ze zijn niet verdwaald.
Dat wordt hier niet begrepen :')
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145760325

[ Bericht 100% gewijzigd door Lutalo op 21-10-2014 00:05:31 ]
pi_145760465
Wat zijn aanwijzingen (zijn er aanwijzingen) voor iets dat gebeurd is?
pi_145760762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:06 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn aanwijzingen (zijn er aanwijzingen) voor iets dat gebeurd is?
Ze zijn dood.
En dat zal niet door verdwalen alleen gekomen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door agter op 21-10-2014 00:18:24 ]
Make my day!
pi_145760996
Waarom zitten er 3 dagen tussen de nachtfoto's en de laatste keer aanzetten van de iPhone?

Ervan uitgaande dat de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt en dus door een derde, was dat dan een dader of vinder? Wat doet een vinder midden in de nacht op die lokatie met zijn vondst? Niet logisch. En dan zou de iPhone ook eerder uitgeprobeerd zijn. Dader? Verdwaling ensceneren en de laatste foto's (met aanwijzingen) overschrijven. Maar wat heeft die psycho dan nog 3 dagen later met de telefoon gedaan? Of zijn de foto's nog door een dader gemaakt die de tas daarna ver weg geplant heeft? En de laatste keer aanzetten van de telefoon door een vinder? Of nog door K of L in gevangenschap?

[ Bericht 8% gewijzigd door 11en30 op 21-10-2014 00:33:46 ]
pi_145761276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Waarom zitten er 3 dagen tussen de nachtfoto's en de laatste keer aanzetten van de iPhone?

Ervan uitgaande dat de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt en dus door een derde, was dat dan een dader of vinder? Wat doet een vinder midden in de nacht op die lokatie? Niet logisch. En dan zou de iPhone ook eerder uitgeprobeerd zijn. Dader? Verdwaling ensceneren. Wat heeft die psycho dan nog 3 dagen later met de telefoon gedaan?

Volgens Dick Steffens zijn er 80 pogingen op die telefoon gedaan.
Als dat klopt, hebben wij geen juist telefoon overzicht. Want wij komen er maar op 11.
Make my day!
pi_145761338
Op 8 april zijn er midden in de nacht 90 foto's gemaakt. 7 April eigenlijk. Nacht van 7 op 8 april.
pi_145761485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef 11en30 het volgende:

Ervan uitgaande dat de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt en dus door een derde, was dat dan een dader of vinder? Wat doet een vinder midden in de nacht op die lokatie met zijn vondst? Niet logisch. En dan zou de iPhone ook eerder uitgeprobeerd zijn. Dader? Verdwaling ensceneren en de laatste foto's (met aanwijzingen) overschrijven. Maar wat heeft die psycho dan nog 3 dagen later met de telefoon gedaan? Of zijn de foto's nog door een dader gemaakt die de tas daarna ver weg geplant heeft? En de laatste keer aanzetten van de telefoon door een vinder?

Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.
Je plaatst niet zomaar aan weerzijde papiertjes
pi_145761561
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.
Op mijn boot is dat onmogelijk. Of ze moeten daarna weer terug het bos in gegaan zijn omdat de verdwaling ze beter beviel dan Spaanse les en vrijwilligerswerk.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:39:17 #170
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145761573
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef Ouder1 het volgende:
Precies; dat zeg ik. Gekoeld is echter kunstmatig de tempratuur naar beneden halen en dát staat er dus niet.
Er werd mij 27 seconden de tijd gegeven een lang artikel in een paar woorden samen te vatten. Excuses dat het niet helemaal ad verbatim is.
pi_145761762
quote:

[..]

@agter: De 5 .... !!!!!!!
Is dat toevallig nog een aanwijzing in het verhaal van Buffalo Bill? Ik vind het stilleven op foto 550 namelijk echt een compositie van een psycho..
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:46:35 #172
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145761807
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef Geruisloos het volgende:
Het zijn afwijkingen die heel eenvoudig verklaard kunnen worden. Dat maakt manipulatie dus wel degelijk speculatief.

Bovendien komen de schaduwstanden op de foto's vrijwel exact overeen met de EXIF tijden. En daarnaast hebben de onderzoekers beschikking tot de iPhone foto's van Kris met daarop nog andere EXIF data ter referentie.
De iPhone foto van Kris op de top is heel anders qua licht dan foto 499, terwijl het dezelfde setting is, in dezelfde richting.

Foto 500 vertoont een hele bewolkte hemel. Het lijkt er op of er foto's bij een eerste keer en terugkeer op de top zijn genomen. Maar dan heet de lezing: nee, de berg is een klimaatscheiding, dat is normaal (ook al ziet het er op 90% van de foto's op de top uniform hetzelfde uit naar links en naar rechts). Ondanks dat er aan de kant van Kris en Lisanne op 499 geen wolken zouden moeten zijn is het licht heel anders, maar dat ligt dan weer hier en hier en hier aan..

Dat is namelijk best vergezocht allemaal. Een logischere verklaring is, dat er veel tijd tussen die foto's zit. Dat is minder speculatief dan je in bochten wringen om de huidige tijdlijn te verklaren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 21-10-2014 00:51:58 ]
pi_145762046
quote:

[..]

heeee , wat zie ik daar staan ????? ...`mijn gevoel zegt......`

welkom bij de club van 2 hahahahahaha
pi_145762233
quote:

[..]

Als Kris en Lisanne een aanwijzing wilden geven met de takjes met zakjes, waarom hebben ze dan niks achter gelaten op hun telefoons? Is toch veel makkelijker?

Ik begrijp echt helemaal niks van die discussie.
pi_145762289
maar afijn, als het werkelijk waar is, dat die stukken huid die gevonden zijn, er zo
uit zagen als ze beschreven staan, dan is O H al bewezen en kan het stoptreintje, naar zijn eindstationnetje,
en dan is zelfs die intercity, niet meer te maken, de onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar.

Dan is iedereen nu onderweg naar het loket om een kaartje te kopen, voor de hogesnelheidstrein
het spijt mij geweldig voor de koppige users hier, die niet meewillen op die trein met mij,
maar ik kan je melden dat ik van die trein al af ben, ik heb me nu ingeschreven voor een reisje naar de maan, is da niks ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')