Zijn er mensen die dat denken dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen voor een verdwaling tot de dood er op volgt?
Johan: "Er zijn dit jaar al eh 0 verdwalingen tot de dood er op volgt geweest."quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:47 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen voor een verdwaling tot de dood er op volgt?
Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald.quote:
Het leven kan zo simpel zijn!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald.
Dat weet ik niet, het is een algemene vraag vnml nav 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf'.quote:
Ik wist het wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is een algemene vraag vnml nav 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf'.
Toeval? Of .....quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:51 schreef Lutalo het volgende:
Wat zou de aanwijzing zijn voor F om te zeggen dat er s in de afgesloten huizen moet worden gekeken?
Wat zou de aanwijzing voor I L zijn om te zeggen ' kijk s naar de gringo's?
Ik zeg al maanden: er zijn geen concrete aanwijzingen voor een misdrijf, en ze zijn niet verdwaald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je zegt 'er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf', dat men dat uitlegt als de bewering dat ze zijn verdwaald.
Ze zijn dood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:06 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn aanwijzingen (zijn er aanwijzingen) voor iets dat gebeurd is?
Volgens Dick Steffens zijn er 80 pogingen op die telefoon gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Waarom zitten er 3 dagen tussen de nachtfoto's en de laatste keer aanzetten van de iPhone?
Ervan uitgaande dat de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt en dus door een derde, was dat dan een dader of vinder? Wat doet een vinder midden in de nacht op die lokatie? Niet logisch. En dan zou de iPhone ook eerder uitgeprobeerd zijn. Dader? Verdwaling ensceneren. Wat heeft die psycho dan nog 3 dagen later met de telefoon gedaan?
Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Waarom zitten er 3 dagen tussen de nachtfoto's en de laatste keer aanzetten van de iPhone?
Ervan uitgaande dat de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt en dus door een derde, was dat dan een dader of vinder? Wat doet een vinder midden in de nacht op die lokatie met zijn vondst? Niet logisch. En dan zou de iPhone ook eerder uitgeprobeerd zijn. Dader? Verdwaling ensceneren en de laatste foto's (met aanwijzingen) overschrijven. Maar wat heeft die psycho dan nog 3 dagen later met de telefoon gedaan? Of zijn de foto's nog door een dader gemaakt die de tas daarna ver weg geplant heeft? En de laatste keer aanzetten van de telefoon door een vinder?
Op mijn boot is dat onmogelijk. Of ze moeten daarna weer terug het bos in gegaan zijn omdat de verdwaling ze beter beviel dan Spaanse les en vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.
Je plaatst niet zomaar aan weerzijde papiertjes
Er werd mij 27 seconden de tijd gegeven een lang artikel in een paar woorden samen te vatten. Excuses dat het niet helemaal ad verbatim is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef Ouder1 het volgende:
Precies; dat zeg ik. Gekoeld is echter kunstmatig de tempratuur naar beneden halen en dát staat er dus niet.
@agter: De 5 .... !!!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
De iPhone foto van Kris op de top is heel anders qua licht dan foto 499, terwijl het dezelfde setting is, in dezelfde richting.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef Geruisloos het volgende:
Het zijn afwijkingen die heel eenvoudig verklaard kunnen worden. Dat maakt manipulatie dus wel degelijk speculatief.
Bovendien komen de schaduwstanden op de foto's vrijwel exact overeen met de EXIF tijden. En daarnaast hebben de onderzoekers beschikking tot de iPhone foto's van Kris met daarop nog andere EXIF data ter referentie.
heeee , wat zie ik daar staan ????? ...`mijn gevoel zegt......`quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.
Als Kris en Lisanne een aanwijzing wilden geven met de takjes met zakjes, waarom hebben ze dan niks achter gelaten op hun telefoons? Is toch veel makkelijker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |