Of een Buffalo Bill..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Denk je dat het een mogelijkheid is dat de reep huid van 30 cm lengte met de gaatjes erin geprepareerd kan zijn geweest voor huidtransplantatie?
ja, mijn intuitie werkt, want ik krijg nou rode wangen en kippevel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Denk je dat het een mogelijkheid is dat de reep huid van 30 cm lengte met de gaatjes erin geprepareerd kan zijn geweest voor huidtransplantatie?
Ad 1. Zinvol is relatief en subjectief. Voor mijzelf was het in elk geval zinvol. Voor de familie - wellicht toch ook meer dan jij denkt. Als je een google-search doet op K & L, kom je hieruit. Dit is wel de plaats waar alle informatie bij elkaar verzameld is. Voor de familie K is het ook van belang dat deze zaak onder de aandacht blijft. Deze site draagt daaraan bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
1.Ik snap dat de verleiding groot is om, na heel veel tijd hierin gestoken te hebben, dit te denken. Maar wees eens eerlijk, is er nu werkelijk een zinvolle bijdrage geleverd aan het onderzoek?
Zover ik kan zien is dat niet het geval.
[..]
2. Er is meer onderzocht dan in de gemiddelde vermissingszaak.
Dat was dan de inspiratie voor de dader(s).quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Of een Buffalo Bill..
Buffalo Bill wilde van de huid van zijn slachtoffers een pak maken van mensenhuiden. De slachtoffers dumpte hij nadat ze gevild waren in de rivier.
Goed speurwerk. Dan is de ontmoeting op de markt geweest. Praatje tijdens de aankoop van de muggenolie. Flesje cactussap erbij doen? Geen gids? Ik ben toevallig ook gids in Boquete (nep-vertaler, nep-gids). Ik pik jullie na de ochtendmarkt op bij de bushalte en dan rijden we met mijn auto naar de top en maken we een mooie hike. Tot zo en geen dank!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb me even laten verleiden tot een Google-search, en volgens een Youtube-filmpje (gepubliceerd in dec. 2013) staat hij wel dinsdagochtend op de markt met zijn muggenolie ('jungle oil') etc. (die markt waar overigens - zoals op veel plaatsen - veel van die plastic tasjes in omloop zijn, o.a rode). Dat zegt allemaal niets, maar is wel interessant voor het totaalplaatje.
zou mij niks verbazen, als die koekoek banden heeft met O H , hij is er precies een tiep voorquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Goed speurwerk. Dan is de ontmoeting op de markt geweest. Praatje tijdens de aankoop van de muggenolie. Flesje cactussap erbij doen? Geen gids? Ik ben toevallig ook gids in Boquete (nep-vertaler, nep-gids). Ik pik jullie na de ochtendmarkt op bij de bushalte en dan rijden we met mijn auto naar de top en maken we een mooie hike. Tot zo en geen dank!
Dat is niet echt een overtuigend bewijs 'hij is er precies een type voor'.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zou mij niks verbazen, als die koekoek banden heeft met O H , hij is er precies een tiep voor
nee nee, maar ik zei wat ik dacht, niet dat het waar isquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet echt een overtuigend bewijs 'hij is er precies een type voor'.
welk kriepieliedje ? ik heb dat ook niet gezienquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:57 schreef Lutalo het volgende:
Is die "koekkoek" degene die een creepy liedje zingt?
Daar werd enkele topics terug over gesproken; heb filmpje niet gezien trouwens.
Ik vind een psycho op zich meer een tiep voor de Buffalo Bill theorie. Daar past de reep huid met gaatjes ook goed bij. En de rivier dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zou mij niks verbazen, als die koekoek banden heeft met O H , hij is er precies een tiep voor
Nee. Is een andere psycho.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:57 schreef Lutalo het volgende:
Is die "koekkoek" degene die een creepy liedje zingt?
Buffalo Bill hongerde zijn dames altijd eerst een paar dagen uit, zodat de huid wat losser kwam te zitten. Dat was makkelijker bij het villen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik vind een psycho op zich meer een tiep voor de Buffalo Bill theorie. Daar past de reep huid met gaatjes ook goed bij. En de rivier dus.
Tot de 4e dag "no pin"...... toen heeft hij een jas gemaakt van het eerste slachtoffer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef agter het volgende:
[..]
Buffalo Bill hongerde zijn dames altijd eerst een paar dagen uit, zodat de huid wat losser kwam te zitten. Dat was makkelijker bij het villen.
Mss zijn ze daarom eerst een paar dagen vastgehouden in een hutje daar.
En hij sneed de huid vaak in bepaalde vormen.quote:
.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:15 schreef agter het volgende:
[..]
"Some parts were wider and measured 8 to 15 centimeters. Other parts in turn, measured only 3 centimeters. "
http://laestrella.com.pa/(...)-dutch-girl/23814594
Oh, ik wil ook niet het belang van dit topic in het algemeen ter discussie stellen ofzo. Ik kan me goed voorstellen dat de families van K&L als ze dit topic lezen daar een zekere steun aan hebben. De positieve effecten die je hier noemt betwist ik helemaal niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ad 1. Zinvol is relatief en subjectief. Voor mijzelf was het in elk geval zinvol. Voor de familie - wellicht toch ook meer dan jij denkt. Als je een google-search doet op K & L, kom je hieruit. Dit is wel de plaats waar alle informatie bij elkaar verzameld is. Voor de familie K is het ook van belang dat deze zaak onder de aandacht blijft. Deze site draagt daaraan bij.
All of the above. De meeste vermissingszaken krijgen nauwelijks enige aandacht. Niet van de media en niet van de officiële instanties.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ad 2. Gemiddeld - ook zo'n term waarmee je alle kanten op kunt. Bedoel je gemiddeld wereldwijd? Alle tijden? Of alleen Nederlandse vermissingen in de laatste 10 jaar?
Dat laatste daar heb ik echt heel grote twijfels bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Los daarvan - er is m.i. heel weinig onderzocht. Nadat er wat beenderen zijn gevonden, heeft men gedacht - klaar is Kees! Naar Panamese maatstaven waarschijnlijk logisch. Naar Nederlandse maatstaven niet.
Je kunt natuurlijk jaren resources blijven besteden aan het zoeken naar sporen of clues. Feit blijft dat:quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Er kan op simpele wijze nog veel meer onderzocht worden - lijsten daarvan kun je elders op deze site vinden.
De gehele topic reeks in 2 zinnen samengevat. Knap.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef Gorraay het volgende:
Els: "Simon is vanavond niet komen opdagen voor de vergadering, en ik kan hem thuis ook niet bereiken."
Johan: "Ik denk dat hij is vermoord. Er zijn dit jaar in Amsterdam al 37 moorden gepleegd!"
Vermoedelijk Tocumen en vanaf daar een binnenlandse vlucht naar Bocas del Toro.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef suddenintuition het volgende:
Ik heb een hele belangrijke vraag, aan WIE dan ook :
Is er iemand hier, die weet op welk vliegveld K & L zijn aangekomen in Panama
toen zij van hieruit vertrokken op 15 maart ??????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |