Zou je dan godverdomme niet een keertje snel een scheermes voor haar gaan kopen dan ofzo johquote:
Knut is terugquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig jongens.
Ik vind deze post heel ingewikkeld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is HBO. Moet wel Netflix zijn. Series kijken combineert slecht met internet/FM. Gewoon TV (VI, Pauw enz) is veel beter te doen zodat ik minder vaak Netflix aanslinger.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze post heel ingewikkeld.
Ja ik begreep hem ook niet helemaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul de Leeuwquote:
Twee zinnen in 1 post die niks met elkaar te maken hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij dezen bied ik mijn excuses aan.quote:
Ik kijk liever naar Miljoenenjacht dan Heel Holland Bakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
Menno mag van mij trouwens heel holland bakt winnen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig jongens.
Wat een flopshow gisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Miljoenenjacht dan Heel Holland Bakt.
Maar ze spreken elkaar ook tegen. In de eerste stel je enkel Netflix te kijken om vervolgens te stellen liever een medium te kiezen waarmee je Netflix vaker ontloopt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twee zinnen in 1 post die niks met elkaar te maken hebben.
Ik zie jullie daar alleen maar kankeren op de kandidaat, nou geweldig hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Miljoenenjacht dan Heel Holland Bakt.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten en geen zin om te resetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heeft LR mijn tumblr bericht nog niet gereblogged.
Dat valt weer tegen
vargislovequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn wachtwoord vergeten en geen zin om te resetten.
TV > Netflix > HBOquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ze spreken elkaar ook tegen. In de eerste stel je enkel Netflix te kijken om vervolgens te stellen liever een medium te kiezen waarmee je Netflix vaker ontloopt?
Het waren dan ook gewoon vies dikke hoeren die als laatste 2 overbleven. Die hebben meestal niet verstand van het spel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zie jullie daar alleen maar kankeren op de kandidaat, nou geweldig hoor. Tevens is miljoenenjacht gewoon een nep programma en ik hoop dat ze rechtszaak verliezen.
twitter:TelegraphNews twitterde op maandag 20-10-2014 om 10:14:50Student gets head stuck in bottle bank on night out; firefighters get involved http://t.co/QF9QO8RE3f http://t.co/35rTfCehUf reageer retweet
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TelegraphNews twitterde op maandag 20-10-2014 om 10:14:50Student gets head stuck in bottle bank on night out; firefighters get involved http://t.co/QF9QO8RE3f http://t.co/35rTfCehUf reageer retweet
yolo
Het begon bij het format en nog erger de presentatrice.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Het begon al met die Clarense en Greet die op het laatst overbleven.
Ze was haar bier kwijt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker op zoek naar restjes bier
Hoezo? Al ben ik wel zwartgallig als altijd. Net nog mijn lip opengehaald ook bij het scheren :$quote:
Goeiequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk maar een storm in een glas bak
Te diep in het glaasje gekekenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk maar een storm in een glas bak
Ik zou Enrique ontslagen hebbenquote:Wissel
En dat Messi jaagt op het oude record is wel duidelijk. Afgelopen zaterdag wilde trainer Luis Enrique de kleine Argentijn een kwartier voor tijd naar de kant halen voor Munir El Haddadi. Het stond op dat moment 3-0 in het voordeel van de Catalanen, maar de honger was nog niet gestild. Messi wilde dolgraag zijn tweede van de avond maken.
Zover kwam het niet. Zowel de wissel van Messi als zijn tweede treffer bleef uit. De Argentijnse smaakmaker negeerde zijn coach opzichtig, waarop Luis Enrique besloot om Neymar te wisselen in plaats van Messi.
Messi moet gewoon luisteren naar zijn coach. arrogante kwal is het.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou Enrique ontslagen hebben
Topicreeks: Nasi a la Johannesquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mannen die koken zijn een beetje van de andere kant
Dit moet zeer goed gesmaakt hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
Gisteren aten we kip met deze heerlijke saus van de Marks en Spencer.
Alle topchefs zijn mannen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mannen die koken zijn een beetje van de andere kant
In mijn hart wist ik dat. Het was werkelijk waar erg lekker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit moet zeer goed gesmaakt hebben.Daar heb ik namelijk gewerkt.
Sterker nog, ze betalen mijn ziektewet zelfs nog mee op moment.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In mijn hart wist ik dat. Het was werkelijk waar erg lekker.
Fles cider er bij voor de ultieme smaaksensatie
Anthony Bourdaingod is de meest mannelijke man die er maar isquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel van de andere kant zijn
Krijg je ook een voedselpakket van ze?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ze betalen mijn ziektewet zelfs nog mee op moment.
Toch kook ik niet graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anthony Bourdaingod is de meest mannelijke man die er maar is
Nee alleen geld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krijg je ook een voedselpakket van ze?
Ik vind het hier in Nederland best prijzig, maar wel veel leuk en bijzonder spul.
Zwartgallig, boeiend woord.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Al ben ik wel zwartgallig als altijd. Net nog mijn lip opengehaald ook bij het scheren :$
In Nederland werken er ook alleen maar buitenlanders bij de Marks en Spencer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee alleen geld.
Niets mis mee verder.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krijg je ook een voedselpakket van ze?
Ik vind het hier in Nederland best prijzig, maar wel veel leuk en bijzonder spul.
Tortilla'squote:
dronk alleen hun cider toen ik 16-17 wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Nederland werken er ook alleen maar buitenlanders bij de Marks en Spencer.
Wat vind jij van de bieren van hun? Ik twijfelde een beetje om wat te kopen.
accountsharing :$quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees
kom met mij pure maken op runescape 2007
Wat is een accounts haringquote:
RIPquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
Er is bier over m'n laptop gegaan en nu is m'n backspace kapot
kutleven
Ken hem nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
heb bazen naam
Drew Brees
world famous NFL speler
Is die er ook op de Nederlandse?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze vanavond op netflix opper
Dit boeit mij nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Net de doelpunten van Sneijder gezien. Helemaal niks mis mee.
Lekkerquote:
speel je ook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom wow spelen met smoof en mij man
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is die er ook op de Nederlandse?
Zonde van het bier nigga.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
kutleven
Gooi er zeepsop overheenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
kutleven
linkquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Net de doelpunten van Sneijder gezien. Helemaal niks mis mee.
In de aflevering van gistern was ie in Vietnam. Nu aan het downloadenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe slecht ze verdedigen en hoeveel ruimte ze weggevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)je_kan_het_nog_.html
Snaider Snaider Snaider
Nexus 6?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen nieuwe pockie halen
kut joekels in chicago die mijn phone hebben gestolen
Heerlijke kools. Volgende keertje die derby eens live bekijken. Gekkenhuisquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snaider Snaider Snaider
Koop dan een R8quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet aantonen dat je geld heb
Wat kosten die dingen losquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iphone 6 toont ook aan dat je graag dingen koopt die overrated, overhyped en overpriced zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Filipe Meloquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snaider Snaider Snaider
Wat een badaap jaquote:
700 pond voor 128gbquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn Galaxy S4 kreeg ik gratis bij een 2 jarig Abo. 150 minuten en 6 gig voor 30 euro. Was een prijsfout
Hoe de fuck kan hij daarvoor 1 wedstrijd schorsing krijgen, Wilfried Kanonneke.twitter:KNVB twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:09:51Schikkingsvoorstellen aanklager (2/2): Kanon (ADO Den Haag) 1w, De Lange (teammanager FC Den Bosch) 1w, Kaiser (tr/coach FC Den Bosch) 1w. reageer retweet
Hoeveel zit je op?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef Saind het volgende:
Ik ga m'n volgende telefoon wel los kopen. Betaal nu echt teveel
Zet eerst alles op rood dan zodat je er 2 kan kopen en een cover met diamantjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
700 pond voor 128gb
maar heb een bom geld gekregen van de verzekering voor mn gestolen iphone 5s
40 ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel zit je op?
Ik betaal 10 euro per maand
Daar eet ik een week vanquote:
Lachwekkend ja. Volgens mij mij mogen ze ons niet zo in Zeist. Derijck zal vrijdag dan wel spelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Hoe de fuck kan hij daarvoor 1 wedstrijd schorsing krijgen, Wilfried Kanonneke.twitter:KNVB twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:09:51Schikkingsvoorstellen aanklager (2/2): Kanon (ADO Den Haag) 1w, De Lange (teammanager FC Den Bosch) 1w, Kaiser (tr/coach FC Den Bosch) 1w. reageer retweet
Ik keek vanochtend halfslaperig de samenvatting maar wat deed hij nou precies?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lachwekkend ja. Volgens mij mij mogen ze ons niet zo in Zeist. Derijck zal vrijdag dan wel spelen.
Skype > facetimequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
en iphone heeft facetime dat gebruik ik vaak
Mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Shaktarstadion wordt lekker kapotgeramd in de oorlog.
Een 100% scoringskans ontnemen (volgens de scheids).quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend halfslaperig de samenvatting maar wat deed hij nou precies?
Met zijn voeten deed hij het iig niet, armen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een 100% scoringskans ontnemen (volgens de scheids).
Van het statiegeld kun je weer nieuw kopen. Denk daar aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Saind het volgende:
Ik zit moed te vatten om de lege flessen weg te gaan brengen. Veel te veel
Denk aan het gratis bier wat je van statiegeld kan halenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Saind het volgende:
Ik ben ook altijd bang dat mensen denken dat ik een alcoholist benquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Saind het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van het statiegeld kun je weer nieuw kopen. Denk daar aan.
wowquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk aan het gratis bier wat je van statiegeld kan halen
Ik ging gewoon naar 5 slijterijen om dat te voorkomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat mensen denken dat ik een alcoholist ben
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groot denker die Knutquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog effe een Bulgarentrucje flikken door ze met een touwtje een paar keer terug te halen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met alles waar geen statiegeld op zit, is ook kapot veel. Al die Nederlandse speciaalbieren zitten in flessen zonder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja niks dus en dat na 9 minuten. Kutlevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zijn voeten deed hij het iig niet, armen?
Bij elke 5 flessen vodka inleveren van het weekend daarvoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging gewoon naar 5 slijterijen om dat te voorkomen.
Ik zal mijn veto niet uitspreken.quote:
Gewoon verstoppen in huis en dan je vriendin die van 3 maanden flessen vind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij elke 5 flessen vodka inleveren van het weekend daarvoor
Toen ik nog thuis woonde deed ik stiekem de flessen van m'n moeder weer vullen met water ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon verstoppen in huis en dan je vriendin die van 3 maanden flessen vind.
Hij kan vast een goede nasi maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan deze man tot president zijn verkozen in het grootste moslim land ter wereld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat deed ik ook een keer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
Toen ik nog thuis woonde deed ik stiekem de flessen van m'n moeder weer vullen met water ofzo.
was dat de druppelquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon verstoppen in huis en dan je vriendin die van 3 maanden flessen vind.
Katerquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij nog geen leverproblemen hebt.
Nehquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De helft is van Bob neem ik aan.
Maand of 4/5 denk ik? Weet het niet preciesquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat van 1 weekje? Of had je een feest
Valt goed mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:24 schreef Saind het volgende:
Maand of 4/5 denk ik? Weet het niet precies
Woensdag naar Polen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kon jij beter he Poolse zuipschuitje
Beter houd je dat weer gewoon daar ipv het deze kant op te sturenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Woensdag naar Polen.
Is gewoon vriespunt daar vriend.
Bulgarije ook bijna ahahahaha Dven met nazomerquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Woensdag naar Polen.
Is gewoon vriespunt daar vriend.
Meest waardeloze jaar ooit ditquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Bulgarije ook bijna ahahahaha Dven met nazomer
Ik wilde naar Legia maar spelen 2 keer uitquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Bulgarije ook bijna ahahahaha Dven met nazomer
Hoelang ga je dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde naar Legia maar spelen 2 keer uit
Je moet man versus food kijken ofzo. Gast die al die food challenges in de US of A gaat proberen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gasten zijn helemaal gek nog erger dan Furious Pete
Je bent zelf een nerd.quote:
maar ik ken die gozer niet nee, ik ben nu dus een nerd. Bedankt.quote:
Zie jij nerd als iets negatiefs ofso :$quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar ik ken die gozer niet nee, ik ben nu dus een nerd. Bedankt.
twitter:bartf twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:36:38Slechts één speler van FC Dordrecht wist dit seizoen vaker te scoren dan de keeper van Go Ahead Eagles. reageer retweet
ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jij nerd als iets negatiefs ofso :$
Hoofd is 20% van die foto.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
wolla, ben geen ecto jwt.
Daar heb jij inderdaad geen last van met al je kilo's overgewicht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
wolla, ben geen ecto jwt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eva Jinek? Ik denk dat ze gewoon maar van de televisie moet verdwijnen.
Het eerste gesprek was met Humberto Tan. Op zichzelf is Humberto Tan een boeiend persoon maar met Eva Jinek, die er altijd bij zit alsof ze naar een matig geacteerde film kijkt, gaat een gesprek moeilijk op gang komen. De conclusie van het algehele gesprek was: Het ging over TV over TV over TV.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké bedankt dan hoef ik dr niet terug te kijken in ieder geval.
Moddervet. Stijn is mijn bron en die verspreidt zelden leugens. Slechts ongefundeerde meningenquote:
Niet altijd ongefundeerde meningen. Knap dat jij Caland zijn fabeltje zo goed hebt kunnen leren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moddervet. Stijn is mijn bron en die verspreid zelden leugens. Slechts ongefundeerde meningen
Met zo'n username zag ik altijd een klein mannetje op een hobbelpaard voor mequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moddervet. Stijn is mijn bron en die verspreid zelden leugens. Slechts ongefundeerde meningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |