?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gasten zijn helemaal gek nog erger dan Furious Pete
Je bent zelf een nerd.quote:
maar ik ken die gozer niet nee, ik ben nu dus een nerd. Bedankt.quote:
Zie jij nerd als iets negatiefs ofso :$quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar ik ken die gozer niet nee, ik ben nu dus een nerd. Bedankt.
twitter:bartf twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:36:38Slechts één speler van FC Dordrecht wist dit seizoen vaker te scoren dan de keeper van Go Ahead Eagles. reageer retweet
ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jij nerd als iets negatiefs ofso :$
Hoofd is 20% van die foto.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
wolla, ben geen ecto jwt.
Daar heb jij inderdaad geen last van met al je kilo's overgewicht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
wolla, ben geen ecto jwt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eva Jinek? Ik denk dat ze gewoon maar van de televisie moet verdwijnen.
Het eerste gesprek was met Humberto Tan. Op zichzelf is Humberto Tan een boeiend persoon maar met Eva Jinek, die er altijd bij zit alsof ze naar een matig geacteerde film kijkt, gaat een gesprek moeilijk op gang komen. De conclusie van het algehele gesprek was: Het ging over TV over TV over TV.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké bedankt dan hoef ik dr niet terug te kijken in ieder geval.
Moddervet. Stijn is mijn bron en die verspreidt zelden leugens. Slechts ongefundeerde meningenquote:
Niet altijd ongefundeerde meningen. Knap dat jij Caland zijn fabeltje zo goed hebt kunnen leren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moddervet. Stijn is mijn bron en die verspreid zelden leugens. Slechts ongefundeerde meningen
Met zo'n username zag ik altijd een klein mannetje op een hobbelpaard voor mequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moddervet. Stijn is mijn bron en die verspreid zelden leugens. Slechts ongefundeerde meningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |