Mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Shaktarstadion wordt lekker kapotgeramd in de oorlog.
Een 100% scoringskans ontnemen (volgens de scheids).quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend halfslaperig de samenvatting maar wat deed hij nou precies?
Met zijn voeten deed hij het iig niet, armen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een 100% scoringskans ontnemen (volgens de scheids).
Van het statiegeld kun je weer nieuw kopen. Denk daar aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Saind het volgende:
Ik zit moed te vatten om de lege flessen weg te gaan brengen. Veel te veel
Denk aan het gratis bier wat je van statiegeld kan halenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Saind het volgende:
Ik ben ook altijd bang dat mensen denken dat ik een alcoholist benquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Saind het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van het statiegeld kun je weer nieuw kopen. Denk daar aan.
wowquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk aan het gratis bier wat je van statiegeld kan halen
Ik ging gewoon naar 5 slijterijen om dat te voorkomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat mensen denken dat ik een alcoholist ben
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groot denker die Knutquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog effe een Bulgarentrucje flikken door ze met een touwtje een paar keer terug te halen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met alles waar geen statiegeld op zit, is ook kapot veel. Al die Nederlandse speciaalbieren zitten in flessen zonder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja niks dus en dat na 9 minuten. Kutlevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zijn voeten deed hij het iig niet, armen?
Bij elke 5 flessen vodka inleveren van het weekend daarvoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging gewoon naar 5 slijterijen om dat te voorkomen.
Ik zal mijn veto niet uitspreken.quote:
Gewoon verstoppen in huis en dan je vriendin die van 3 maanden flessen vind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij elke 5 flessen vodka inleveren van het weekend daarvoor
Toen ik nog thuis woonde deed ik stiekem de flessen van m'n moeder weer vullen met water ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon verstoppen in huis en dan je vriendin die van 3 maanden flessen vind.
Hij kan vast een goede nasi maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan deze man tot president zijn verkozen in het grootste moslim land ter wereld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat deed ik ook een keer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
Toen ik nog thuis woonde deed ik stiekem de flessen van m'n moeder weer vullen met water ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |