Ja, zal wel weer een uur vastzitten in de trein net als donderdagnachtquote:
Gvdquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een uur vastzitten in de trein net als donderdagnacht
Ja godverdomme. Zit ik de hele winter koukleumend naast iemand artikeltjes te schrijven voor 15 euro per uur terwijl er niet eens gerookt of gezopen wordt.quote:
Klinkt als een goed programmaquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskey drinken tijdens het werk. Dat doen ze normaal alleen bij Mad Men.
Je moet gewoon hopen op wat mensen bij de NS die bij langdurige vertraging kunnen omroepen dat er in principe geen vertraging is, maar dat de trein voorlopig nog niet kan vertrekken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een uur vastzitten in de trein net als donderdagnacht
M'n ouders zitten op Terschelling, zal ook wel spectaculair zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en morgen zijn wij aan de beurt. Spijtig dat ik niet meer in noord holland ben, altijd even kijken bij de zee hoe hard het tekeer gaat
En Mathijs van Nieuwkerk heeft op zijn beurt weer Twan Huys gestrikt voor vanavond bij DWDD.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Twan Huys heeft Bill Gates weten te strikken voor College Tour
Nee, dat nooit. ik ga wel trouwenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Zit ik de hele winter koukleumend naast iemand artikeltjes te schrijven voor 15 euro per uur terwijl er niet eens gerookt of gezopen wordt.
Straks ga je me ook nog vertellen dat je geen homo bent
Ik heb het vermoeden dat het over Bill Gates gaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Mathijs van Nieuwkerk heeft op zijn beurt weer Twan Huys gestrikt voor vanavond bij DWDD.
Ze zouden de NS moeten privatiserenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet gewoon hopen op wat mensen bij de NS die bij langdurige vertraging kunnen omroepen dat er in principe geen vertraging is, maar dat de trein voorlopig nog niet kan vertrekken.
Na 3 afleveringen had ik het idee dat iedere aflevering hetzelfde zou verlopen en ben ik gestopt. Ben nu even serieloos.quote:
GGMM en ik vinden Arrested Development erg grappig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen had ik het idee dat iedere aflevering hetzelfde zou verlopen en ben ik gestopt. Ben nu even serieloos.
Wie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Twan Huys heeft Bill Gates weten te strikken voor College Tour
The Wirequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen had ik het idee dat iedere aflevering hetzelfde zou verlopen en ben ik gestopt. Ben nu even serieloos.
B. ill Gatesquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het over Bill Gates gaat.
Wow mijn schoonouders zitten op schier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n ouders zitten op Terschelling, zal ook wel spectaculair zijn
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gezellig. Hoe heet hijquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat nooit. ik ga wel trouwen
das het zelfde dus
Rekening poort. Ze gaan een zaak bespreken die te erg uit de hand liep voor De Rijdende Rechter.quote:
Mijn broertje was 3 jaar geleden op Ameland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow mijn schoonouders zitten op schier.
Komt heel dichtbij zo.
Gill Bates.quote:
Daar hebben ze nog een liedje over geschrevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje was 3 jaar geleden op Ameland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |