We verdwaalden steeds in Chinatown in bangkok omdat alles zo op elkaar leek. Iedere tien meter een juwelierquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die hebben de goudhandel wel zo'n beetje in handen in Azië
Khaosan Road ook veel juweliers heb ik geleerd. Net als op de weekmarkt van ChatuChakquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
We verdwaalden steeds in Chinatown in bangkok omdat alles zo op elkaar leek. Iedere tien meter een juwelier
Ik ben over paar dagen in Warschau.quote:
Paar dagen heb ik een Russische chick uitgelacht. Omdat ze me een foto stuurde waarin ik sneeuw zag. En het hier 27 graden was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben over paar dagen in Warschau.
Gewoon vriespunt mi mang.
Ik ben voetbalweekend aan t plannen voor mn pa en broersquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee vaak.
Wedstrijdje vroeger en wedstrijdje later
hoezo
Wel lekker vreten daarquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
We verdwaalden steeds in Chinatown in bangkok omdat alles zo op elkaar leek. Iedere tien meter een juwelier
Vanavond spoelt de UK weg tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
minuut stilte voor mij
Wat is het verschil tussen schoenplaatjes met en zonder speling?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond spoelt de UK weg toch
dan hoef ik me ook geen zorgen meer te maken over koud weer in warszawaquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
en morgen zijn wij aan de beurtquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom overwinteren in BG. Ieder geval iets minder kankerkoudquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
minuut stilte voor mij
met 2 laptops naast elkaar verkleumen en artikelen schrijven voor 15 euro per uurquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom overwinteren in BG. Ieder geval iets minder kankerkoud
Precies wat t zegt. Bij zonder speling staan je voeten helemaal vast, met speling heb je nog een klein beetje zijwaartse bewegingsruimte.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen schoenplaatjes met en zonder speling?
Als je maar genoeg sjek meeneemt dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met 2 laptops naast elkaar verkleumen en artikelen schrijven voor 15 euro per uur
#deleef
hoezo sjekquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je maar genoeg sjek meeneemt dan.
Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies wat t zegt. Bij zonder speling staan je voeten helemaal vast, met speling heb je nog een klein beetje zijwaartse bewegingsruimte.
Ik zou die met speling nemen, dat is de standaard. Sommige vinden het fijner als ze helemaal vast staan maar kan knieklachten opleveren.
Oke dan Barclays. In de oude pakjesquote:
Whiskey drinken tijdens het werk. Dat doen ze normaal alleen bij Mad Men.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik ben op m'n gemakje muziek aan het luisteren, aan het internetten en wat whiskey aan het drinken. Dus de 30 minuten waren er toch iets van 50-55
Nog harder dan gister? Godverdomme. Dan ga ik wel met de trein.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en morgen zijn wij aan de beurt. Spijtig dat ik niet meer in noord holland ben, altijd even kijken bij de zee hoe hard het tekeer gaat
Ben je toch gaan kijken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskey drinken tijdens het werk. Dat doen ze normaal alleen bij Mad Men.
De NS-show kan weer beginnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog harder dan gister? Godverdomme. Dan ga ik wel met de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |