geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso wanneer worden wedstrijdtijden Premier league bekend
voor hoeveel geldquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
Artikeltje geschreven voor een juwelierr uit Bangkok
Niet veel. Testje. Bevalt het dan komen er meer projecten voor een hogere prijs. Hier heb ik 10 euro voor gekregen. Al met al een klein uurtje aan gewerkt.quote:
Wereldsalaris voor bulgarijequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Testje. Bevalt het dan komen er meer projecten voor een hogere prijs. Hier heb ik 10 euro voor gekregen. Al met al een klein uurtje aan gewerkt.
Goed, mijn uitkering zal zeer spoedig afgelopen zijn.quote:
Indiaas, chinees of gewoon thai?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
Artikeltje geschreven voor een juwelierr uit Bangkok
Niet gek inderdaad. Maar ik zet toch meer in op een 15 per uur over het algemeen.quote:
Kakquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
veranderd tegenwoordig zo vaak, maar denk 2 maanden van te voren gaan ze met tijden rotzooien
#fucksky
10 euro voor een halfuur is een hoger tarief dan 15 euro voor een uur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gek inderdaad. Maar ik zet toch meer in op een 15 per uur over het algemeen.
Geen flauw idee.quote:
Valt allemaal wel mee vaak.quote:
Waarom maak jij van een klein uurtje een half uur?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 euro voor een halfuur is een hoger tarief dan 15 euro voor een uur.
En ja ik heb dit uit mijn hoofd uitgerekend
Omdat ik veel vertrouwen in je kunnen heb.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom maak jij van een klein uurtje een half uur?
Dankjequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik veel vertrouwen in je kunnen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |