schoonouders rijk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig ga ik rijk trouwen.
Want zoals mijn opa (rip) altijd zei. Je kan er niets aan doen dat je rijk geboren bent, maar wel of je rijk trouwt.
Wat is het nieuwe happy meal?quote:
dequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is het nieuwe happy meal?
Zou ik niet aanraden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
Tweede weekend van november naar Hamburg.![]()
Eens kijken of ik de vrouw zo gek krijg om een wedstrijd van Sankt Pauli mee te pakken.
1. FC Heidenheim is de tegenstander. 13.00 is alleen wel een rondtijd.
het.quote:
Speel niet met m'n kloten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:49 schreef JanCees het volgende:
Niet verdwaald raken in Berlijn en een foto van een ijsbeer maken
IJsberen uit Berlijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:49 schreef JanCees het volgende:
Niet verdwaald raken in Berlijn en een foto van een ijsbeer maken
geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso wanneer worden wedstrijdtijden Premier league bekend
voor hoeveel geldquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
Artikeltje geschreven voor een juwelierr uit Bangkok
Niet veel. Testje. Bevalt het dan komen er meer projecten voor een hogere prijs. Hier heb ik 10 euro voor gekregen. Al met al een klein uurtje aan gewerkt.quote:
Wereldsalaris voor bulgarijequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet veel. Testje. Bevalt het dan komen er meer projecten voor een hogere prijs. Hier heb ik 10 euro voor gekregen. Al met al een klein uurtje aan gewerkt.
Goed, mijn uitkering zal zeer spoedig afgelopen zijn.quote:
Indiaas, chinees of gewoon thai?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
Artikeltje geschreven voor een juwelierr uit Bangkok
Niet gek inderdaad. Maar ik zet toch meer in op een 15 per uur over het algemeen.quote:
Kakquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
veranderd tegenwoordig zo vaak, maar denk 2 maanden van te voren gaan ze met tijden rotzooien
#fucksky
10 euro voor een halfuur is een hoger tarief dan 15 euro voor een uur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gek inderdaad. Maar ik zet toch meer in op een 15 per uur over het algemeen.
Geen flauw idee.quote:
Valt allemaal wel mee vaak.quote:
Waarom maak jij van een klein uurtje een half uur?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 euro voor een halfuur is een hoger tarief dan 15 euro voor een uur.
En ja ik heb dit uit mijn hoofd uitgerekend
Omdat ik veel vertrouwen in je kunnen heb.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom maak jij van een klein uurtje een half uur?
Dankjequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik veel vertrouwen in je kunnen heb.
We verdwaalden steeds in Chinatown in bangkok omdat alles zo op elkaar leek. Iedere tien meter een juwelierquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die hebben de goudhandel wel zo'n beetje in handen in Azië
Khaosan Road ook veel juweliers heb ik geleerd. Net als op de weekmarkt van ChatuChakquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
We verdwaalden steeds in Chinatown in bangkok omdat alles zo op elkaar leek. Iedere tien meter een juwelier
Ik ben over paar dagen in Warschau.quote:
Paar dagen heb ik een Russische chick uitgelacht. Omdat ze me een foto stuurde waarin ik sneeuw zag. En het hier 27 graden was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben over paar dagen in Warschau.
Gewoon vriespunt mi mang.
Ik ben voetbalweekend aan t plannen voor mn pa en broersquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee vaak.
Wedstrijdje vroeger en wedstrijdje later
hoezo
Wel lekker vreten daarquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
We verdwaalden steeds in Chinatown in bangkok omdat alles zo op elkaar leek. Iedere tien meter een juwelier
Vanavond spoelt de UK weg tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
minuut stilte voor mij
Wat is het verschil tussen schoenplaatjes met en zonder speling?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond spoelt de UK weg toch
dan hoef ik me ook geen zorgen meer te maken over koud weer in warszawaquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
en morgen zijn wij aan de beurtquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom overwinteren in BG. Ieder geval iets minder kankerkoudquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
minuut stilte voor mij
met 2 laptops naast elkaar verkleumen en artikelen schrijven voor 15 euro per uurquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom overwinteren in BG. Ieder geval iets minder kankerkoud
Precies wat t zegt. Bij zonder speling staan je voeten helemaal vast, met speling heb je nog een klein beetje zijwaartse bewegingsruimte.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen schoenplaatjes met en zonder speling?
Als je maar genoeg sjek meeneemt dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met 2 laptops naast elkaar verkleumen en artikelen schrijven voor 15 euro per uur
#deleef
hoezo sjekquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je maar genoeg sjek meeneemt dan.
Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies wat t zegt. Bij zonder speling staan je voeten helemaal vast, met speling heb je nog een klein beetje zijwaartse bewegingsruimte.
Ik zou die met speling nemen, dat is de standaard. Sommige vinden het fijner als ze helemaal vast staan maar kan knieklachten opleveren.
Oke dan Barclays. In de oude pakjesquote:
Whiskey drinken tijdens het werk. Dat doen ze normaal alleen bij Mad Men.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik ben op m'n gemakje muziek aan het luisteren, aan het internetten en wat whiskey aan het drinken. Dus de 30 minuten waren er toch iets van 50-55
Nog harder dan gister? Godverdomme. Dan ga ik wel met de trein.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en morgen zijn wij aan de beurt. Spijtig dat ik niet meer in noord holland ben, altijd even kijken bij de zee hoe hard het tekeer gaat
Ben je toch gaan kijken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskey drinken tijdens het werk. Dat doen ze normaal alleen bij Mad Men.
De NS-show kan weer beginnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog harder dan gister? Godverdomme. Dan ga ik wel met de trein.
Ja, zal wel weer een uur vastzitten in de trein net als donderdagnachtquote:
Gvdquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een uur vastzitten in de trein net als donderdagnacht
Ja godverdomme. Zit ik de hele winter koukleumend naast iemand artikeltjes te schrijven voor 15 euro per uur terwijl er niet eens gerookt of gezopen wordt.quote:
Klinkt als een goed programmaquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskey drinken tijdens het werk. Dat doen ze normaal alleen bij Mad Men.
Je moet gewoon hopen op wat mensen bij de NS die bij langdurige vertraging kunnen omroepen dat er in principe geen vertraging is, maar dat de trein voorlopig nog niet kan vertrekken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een uur vastzitten in de trein net als donderdagnacht
M'n ouders zitten op Terschelling, zal ook wel spectaculair zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en morgen zijn wij aan de beurt. Spijtig dat ik niet meer in noord holland ben, altijd even kijken bij de zee hoe hard het tekeer gaat
En Mathijs van Nieuwkerk heeft op zijn beurt weer Twan Huys gestrikt voor vanavond bij DWDD.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Twan Huys heeft Bill Gates weten te strikken voor College Tour
Nee, dat nooit. ik ga wel trouwenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Zit ik de hele winter koukleumend naast iemand artikeltjes te schrijven voor 15 euro per uur terwijl er niet eens gerookt of gezopen wordt.
Straks ga je me ook nog vertellen dat je geen homo bent
Ik heb het vermoeden dat het over Bill Gates gaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Mathijs van Nieuwkerk heeft op zijn beurt weer Twan Huys gestrikt voor vanavond bij DWDD.
Ze zouden de NS moeten privatiserenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet gewoon hopen op wat mensen bij de NS die bij langdurige vertraging kunnen omroepen dat er in principe geen vertraging is, maar dat de trein voorlopig nog niet kan vertrekken.
Na 3 afleveringen had ik het idee dat iedere aflevering hetzelfde zou verlopen en ben ik gestopt. Ben nu even serieloos.quote:
GGMM en ik vinden Arrested Development erg grappig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen had ik het idee dat iedere aflevering hetzelfde zou verlopen en ben ik gestopt. Ben nu even serieloos.
Wie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Twan Huys heeft Bill Gates weten te strikken voor College Tour
The Wirequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen had ik het idee dat iedere aflevering hetzelfde zou verlopen en ben ik gestopt. Ben nu even serieloos.
B. ill Gatesquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het over Bill Gates gaat.
Wow mijn schoonouders zitten op schier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n ouders zitten op Terschelling, zal ook wel spectaculair zijn
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gezellig. Hoe heet hijquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat nooit. ik ga wel trouwen
das het zelfde dus
Rekening poort. Ze gaan een zaak bespreken die te erg uit de hand liep voor De Rijdende Rechter.quote:
Mijn broertje was 3 jaar geleden op Ameland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow mijn schoonouders zitten op schier.
Komt heel dichtbij zo.
Gill Bates.quote:
Daar hebben ze nog een liedje over geschrevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje was 3 jaar geleden op Ameland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |