Topicreeks: Nasi a la Johannesquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mannen die koken zijn een beetje van de andere kant
Dit moet zeer goed gesmaakt hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
Gisteren aten we kip met deze heerlijke saus van de Marks en Spencer.
Alle topchefs zijn mannen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mannen die koken zijn een beetje van de andere kant
In mijn hart wist ik dat. Het was werkelijk waar erg lekker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit moet zeer goed gesmaakt hebben.Daar heb ik namelijk gewerkt.
Sterker nog, ze betalen mijn ziektewet zelfs nog mee op moment.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In mijn hart wist ik dat. Het was werkelijk waar erg lekker.
Fles cider er bij voor de ultieme smaaksensatie
Anthony Bourdaingod is de meest mannelijke man die er maar isquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel van de andere kant zijn
Krijg je ook een voedselpakket van ze?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ze betalen mijn ziektewet zelfs nog mee op moment.
Toch kook ik niet graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anthony Bourdaingod is de meest mannelijke man die er maar is
Nee alleen geld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krijg je ook een voedselpakket van ze?
Ik vind het hier in Nederland best prijzig, maar wel veel leuk en bijzonder spul.
Zwartgallig, boeiend woord.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Al ben ik wel zwartgallig als altijd. Net nog mijn lip opengehaald ook bij het scheren :$
In Nederland werken er ook alleen maar buitenlanders bij de Marks en Spencer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee alleen geld.
Niets mis mee verder.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krijg je ook een voedselpakket van ze?
Ik vind het hier in Nederland best prijzig, maar wel veel leuk en bijzonder spul.
Tortilla'squote:
dronk alleen hun cider toen ik 16-17 wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Nederland werken er ook alleen maar buitenlanders bij de Marks en Spencer.
Wat vind jij van de bieren van hun? Ik twijfelde een beetje om wat te kopen.
accountsharing :$quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees
kom met mij pure maken op runescape 2007
Wat is een accounts haringquote:
RIPquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
Er is bier over m'n laptop gegaan en nu is m'n backspace kapot
kutleven
Ken hem nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
heb bazen naam
Drew Brees
world famous NFL speler
Is die er ook op de Nederlandse?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze vanavond op netflix opper
Dit boeit mij nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Net de doelpunten van Sneijder gezien. Helemaal niks mis mee.
Lekkerquote:
speel je ook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom wow spelen met smoof en mij man
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is die er ook op de Nederlandse?
Zonde van het bier nigga.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
kutleven
Gooi er zeepsop overheenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
kutleven
linkquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Net de doelpunten van Sneijder gezien. Helemaal niks mis mee.
In de aflevering van gistern was ie in Vietnam. Nu aan het downloadenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze vanavond op netflix opper
Kijk hoe slecht ze verdedigen en hoeveel ruimte ze weggevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)je_kan_het_nog_.html
Snaider Snaider Snaider
Nexus 6?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen nieuwe pockie halen
kut joekels in chicago die mijn phone hebben gestolen
Heerlijke kools. Volgende keertje die derby eens live bekijken. Gekkenhuisquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)je_kan_het_nog_.html
Snaider Snaider Snaider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |