Toch blijf je maat wat graag op mn bagagedrager zitten.quote:
Dat gaat ook makkelijk als je een week niet mee kon doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch blijf je maat wat graag op mn bagagedrager zitten.
Even een één tweetje met johannes maken. Demarreren en jouquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend sloop ik je bagagedrager en neem ik het stuur over.
Ik gooi zoute drop tegen je hoofd aan als ik je voorbij ga.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Even een één tweetje met johannes maken. Demarreren en jou
degraderen tot de chasse patate
Volgens mij zou jij het wel goed doen in parijs-roubaixquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi zoute drop tegen je hoofd aan als ik je voorbij ga.
Vertel me meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het wel goed doen in parijs-roubaix
En een bakje tijgernootjes erbij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon drop op weg gooien, GGMM zou ervoor stoppen
Dan eet ie zich tonnetje rond, komt ie geen meter mee vooruit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een bakje tijgernootjes erbij.
Stijn, vlucht zo snel mogelijk naar België voor je studie als je het nog enigszins wil betalen.quote:Studenten gaan 41 miljoen euro meer belasting betalen
Het kabinet wil niet alleen de basisbeurs afschaffen, maar ook de belastingaftrek voor studiekosten. Daar krijgen ook de huidige studenten mee te maken, waarschuwt de Landelijke Studenten Vakbond (LSVb).
Tot nu toe kunnen studenten studiekosten van de belasting aftrekken als die hoger zijn dan hun basis- en aanvullende beurs: niet alleen het collegegeld, maar ook boeken, een stethoscoop, een veiligheidsbril, gehoorbescherming en andere verplichte leermiddelen.
Geld behouden voor het onderwijs
In totaal profiteren studenten voor 41 miljoen euro van deze regeling, staat in de toelichting bij de wet. Maar dit gaat veranderen. Als de basisbeurs verdwijnt, zouden studenten immers sneller in aanmerking komen voor aftrek van studiekosten. De ‘fiscale weglek’ zou 155 miljoen euro bedragen, schat Bussemaker. Dat geld wil ze liever voor het onderwijs behouden.
Ook huidige studenten getroffen
Deze ingreep treft ook de huidige studenten, die de basisbeurs behouden. Iedereen valt namelijk onder dezelfde fiscale regels.
In de aanloop naar de landelijke demonstratie op 14 november wijst de LSVb elke week op vreemde of opvallende dingen in het wetsvoorstel. Eerder stelde de vakbond bijvoorbeeld dat het ‘studievoorschot’ in tegenspraak lijkt met een internationaal kinderrechtenverdrag.
Even Don een dm sturen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn, vlucht zo snel mogelijk naar België voor je studie als je het nog enigszins wil betalen.
quote:Queens Park Rangers speelde afgelopen weekend met 2-2 gelijk tegen Stoke City en Sandro ontbrak in dit duel. De middenvelder kan zijn nieuwe ploeg voorlopig ook nog niet van dienst zijn en dit komt door een knieblessure die Sandro heeft opgelopen tijdens een van de trainingen. Dit gebeurde niet na een overtreding of een verkeerde draai, maar na het vieren van een doelpunt.
Toen Sandro scoorde, vierde hij dit met een knieschuiver. Dat liep echter niet goed af. "Dit is echt een stomme blessure", bromt Harry Redknapp. "Hij maakte een doelpunt en vierde dit door op zijn knieën over het veld te glijden, zoals wel meer spelers doen. Maar ik begrijp niet waarom spelers dat doen. Het veld was hartstikke droog en hij bleef hangen."
"Zijn knie zat vast in de grond en toen ik hem zag opkrabbelen, dacht ik: 'wat is dit nu weer?' En ja hoor, zaterdag kon hij niet spelen", aldus Redknapp. "Ik kon het niet geloven. Bij Tottenham is hij nog geopereerd aan zijn knie en stond hij maandenlang buitenspel. Dit is een domper voor ons en ik adviseer hem om niet meer op deze manier een doelpunt te vieren. Het is echt te gek voor woorden."
Is dit serieus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom nooit een salto maken, jongens. In India wilde een jongen zijn doelpunt vieren met een salto maar die mislukte. Hij overleed ter plekke.
Wat een pech. Salto begon wel mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vi(...)-doelpunt-te-vieren/
Dat doet mij er aan denken dat ik nog moet vragen of het team van JanCees heeft gescoord dit weekend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom nooit een salto maken, jongens. In India wilde een jongen zijn doelpunt vieren met een salto maar die mislukte. Hij overleed ter plekke.
2 keer zelfsquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doet mij er aan denken dat ik nog moet vragen of het team van JanCees heeft gescoord dit weekend.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit vandaag de West Friese editie van het AD heeft gehaald.
Ik heb in die kwalificatie al punten laten liggen tegen Ierland. Mijn poule was ook wel wat moeilijk met o.a. Bosnië ook nog. EK kwalificatie is wel zo goed als binnen. Vanavond weer verder denk ik. Heb jij het WK wel gewonnen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gemak het EK2016 gehaald. 4,5 goal per wedstrijd, niks mis mee.
Staan geen uitslagen van reserveteams meer in het NHD jammer genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit vandaag de West Friese editie van het AD heeft gehaald.
Op de counter afgebeund door het magistrale elftal van Kroatië in de achtste finales.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb in die kwalificatie al punten laten liggen tegen Ierland. Mijn poule was ook wel wat moeilijk met o.a. Bosnië ook nog. EK kwalificatie is wel zo goed als binnen. Vanavond weer verder denk ik. Heb jij het WK wel gewonnen?
Niet ter plekke, volgens mij vijf dagen later pas. Maar de boodschap blijft hetzelfde: pas op met acrobatiek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had liever gezien dat je het tegen de bulgaren wat rustiger had aangepakt. Zou je sieren .quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met gemak het EK2016 gehaald. 4,5 goal per wedstrijd, niks mis mee.
Als hij Bulgarije 2x had laten winnen hadden ze het EK gehaald en was Nederland nog steeds groepswinnaar. Egoïst die Stijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat je het tegen de bulgaren wat rustiger had aangepakt. Zou je sieren .
Een JC op 50% win je geen wedstrijden mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom het gisteren bij 2-2 is gebleven.
Had niet gehoeven inderdaad. Bulgarije is ook een mooi ploegje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat je het tegen de bulgaren wat rustiger had aangepakt. Zou je sieren .
Ik wijs met mn duimen op mn rugnummerquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Persie ook al een kleer blessure door vieren doelpunt.
Ik steek altijd een vingertje in de lucht
Dank je stijn. Dus de volgende keer gewoon klaassen op goalquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had niet gehoeven inderdaad. Bulgarije is ook een mooi ploegje.
In de Eredivisie heb ik ook geen respect voor de andere clubsquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dank je stijn. Dus de volgende keer gewoon klaassen op goal
In het amateurvoetbal krijg je dan klappenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik denk aan een doelpunt vieren, zou ik in een uitwedstrijd naar de harde kern van de thuisclub rennen en meermaals buigen en applaudisseren. Dat maakt mijn dag om een groepje fans te zien schuimbekken en te zien vloeken.
Bij korfbal waren de tribunes zeker niet zo gevuld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik denk aan een doelpunt vieren, zou ik in een uitwedstrijd naar de harde kern van de thuisclub rennen en meermaals buigen en applaudisseren. Dat maakt mijn dag om een groepje fans te zien schuimbekken en te zien vloeken.
Korfbaltoeschouwers zijn over het algemeen geen mondig volk. Die zijn eerder bezig met hoe ze op een gênante wijze hun kinderen aan willen moedigen. Meestal sterft er een stukje in me, van binnen. Dat valt me trouwens meer op wanneer ik langs de kant zit. Op het veld ben ik meer bezig met het spel. Meestal geen contact met andere personen. Ik concentreerde me op het spel en de scheidsrechter vond dat niet altijd leuk. Als ik korfbalde, wilde ik het op een verzorgde manier. Netjes opbouwen en zo. Dat vond ik belangrijker dan Henk en Ingrid die debiel deden op de tribune.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij korfbal waren de tribunes zeker niet zo gevuld.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste ergernis van rampen:
- Collega 1 leest willekeurig bericht over ramp Letterlijk op van Ad.nl
-Collega 2 OCCH NEE HET IS TOCH VERSCHRIKKELIJK WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
-Collega 3 betrekt het op haar eigen leven : God wat ben ik blij dat ik gewoon met Henk naar Drenthe ga.
- Collega 4 leest nieuw willekeurig bericht op van Ad.nl
- Cirkel begint opnieuw.
Graag zou ik al deze mensen in een Airbus A380 proppen en net zo lang boven oekraine laten cirkelen tot ze allemaal dood zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona heeft nog altijd geen tegengoal gekregen.
Ik ben meer een type voor de klassiekers, al heb ik zo'n scenario nog niet helemaal opgegeven. Peraud begon ook pas toen hij 32 was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut zie ik al op weg naar de zege op de Angliru in de Vuelta. Als hij aan de voet van de klim is, heeft hij een voorsprong van 4 minuten op het peloton. Rustig danst hij op zijn pedalen de berg op. De toeschouwers op de berg proberen met hem mee te rennen, wat een gewoonte is, en schreeuwen en juichen hem toe. Als hij de helft van de berg beklommen heeft, komt Chris Froome in de problemen. Zijn Skytreintje, die het peloton leidt, komt ten val. Het peloton wordt opgehouden. Dit is in het voordeel van de witte ijsbeer, zoals hij liefkozend genoemd wordt.
De laatste 100 meter maakt hij een opzichtige schwalbe door van zijn fiets te vallen. Hij blijft lang liggen en fietst op zijn laagste versnelling door. In de verte komen Quintana en Valverde op hun TOMOS-brommer aansjezen. Op 1 meter voor de finish knijpt Knut in de remmen. Valverde sprint bij Quintana weg, nog 5 meter tot hij Knut nadert. Knut kijkt achterom en trapt nog even snel door.
Hij wint.
[ afbeelding ]
Peraud zat toch liever op zijn mountainbike?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben meer een type voor de klassiekers, al heb ik zo'n scenario nog niet helemaal opgegeven. Peraud begon ook pas toen hij 32 was.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peraud zat toch liever op zijn mountainbike?
Jammer dat we niets meer horen van Rasmussen. Zal hij in eenzaamheid sterven als een glaasje cognac verkeerd valt?quote:
Hij is bezig met een ploegje dacht ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat we niets meer horen van Rasmussen. Zal hij in eenzaamheid sterven als een glaasje cognac verkeerd valt?
spijt dat ik even keekquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stel je voor dat Rasmussen het doet met dat wijf uit de OP
[ afbeelding ]
wat is 4k?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel of ik een 4k tv zal halen of gewoon full hd. Is toch nog maar weinig aanbod en het verschil is ook weer niet zo groot imo.
Maar als niet wil ik over 2 jaar misschien weer een nieuwe
Swagquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stel je voor dat Rasmussen het doet met dat wijf uit de OP
[ afbeelding ]
Nieuwste standaard. Zou nog 4 keer zo scherp moeten zijn als full hd.quote:
OK, moet het ook wel scherp aangeboden worden, dat is nog vaak niet zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuwste standaard. Zou nog 4 keer zo scherp moeten zijn als full hd.
Als ik in de winkel kijk zijn vooral witte kleuren mooier.
Hans Kraaij junior zal de vierde stoel bevuilen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hey luister eens even, wie zit er vanavond bij Voetbal International?
Omdat zijn huis leeggehaald is gaat hij van ellende maar bij VI aan tafel zitten, heb ik de indruk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans Kraaij junior zal de vierde stoel bevuilen.
jammer dat hij zo weinig toevoegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Omdat zijn huis leeggehaald is gaat hij van ellende maar bij VI aan tafel zitten, heb ik de indruk.
Hij schuift ook al aan bij de Kees Jansma-show.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Omdat zijn huis leeggehaald is gaat hij van ellende maar bij VI aan tafel zitten, heb ik de indruk.
Voor mijn gevoel is hij er tegenwoordig elke week.quote:
ik heb het al een paar keer niet gezien, vanavond ben ik er waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is hij er tegenwoordig elke week.
Het wordt wel wat prettiger kijken omdat de eerste reclame pas veel later in de uitzending is. Meestal tussen 21.15 en 21.30.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het al een paar keer niet gezien, vanavond ben ik er waarschijnlijk ook niet
waarom is dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt wel wat prettiger kijken omdat de eerste reclame pas veel later in de uitzending is. Meestal tussen 21.15 en 21.30.
RTL heeft hun reclame quota vast al gehaald op dat moment.quote:
Nee David Caruso bedoelde ik maar dat was CSI Miami blijkbaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die vrouw? Is 1 of 2 seizoenen geleden gestopt
Ja dat is al een tijdje gestoptquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee David Caruso bedoelde ik maar dat was CSI Miami blijkbaar
Grissom was natuurlijk de bestequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ted Danson is het nu zie ik, niet echt geloofwaardig die is zowat 100
Die was wel goed ja, ik kijk het al eeuwen niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grissom was natuurlijk de beste
CSI is nu de enige, NY is ook gestopt zie ik.
Vond ik altijd de beste.
Miami was niet helemaal realistisch, autopsie doen met een Hawaiiblouse aan en dat soort dingenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was wel goed ja, ik kijk het al eeuwen niet meer
dat csi ook niet echt of echt niet maar daar is het fictie voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Miami was niet helemaal realistisch, autopsie doen met een Hawaiiblouse aan en dat soort dingen
wel een topper ja, kan die crash van hem nog wel herinnerenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow Zanardi (ex f1 verloor beide benen in een crash) heeft een gouden medaille in het fietsen gewonnen op de paralympische spelen![]()
Bij het darten falen de Polen vooralsnog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He inso.
Wat een pools sportjaar he
Polen is het nieuwe spanje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het darten falen de Polen vooralsnog.
Daar doen wij niet aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het darten falen de Polen vooralsnog.
Al bakte hij er bij Williams weinig van. Ik kan me nog herinneren dat hij op Zandvoort een demonstratie gaf met een Williams F1. Daar was ik wel van onder de indruk als kleine jongen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een topper ja, kan die crash van hem nog wel herinneren
Je kan toch makkelijk een fiks geldbedragje winnen met het spelen van darts. Tip voor de Poolse uitkeringstrekker.quote:
In Polen heb je geen uitkeringstrekkers. Die wonen allemaal al in Nederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch makkelijk een fiks geldbedragje winnen met het spelen van darts. Tip voor de Poolse uitkeringstrekker.
Ben jij daar ook een van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Polen heb je geen uitkeringstrekkers. Die wonen allemaal al in Nederland.
Pijnlijke waarheid wel..quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, Polen wordt ook een steeds prettiger land om te wonen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
werken vies hardquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jonge oma zegquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga Woensdag naar Polen. En dan zie ik m'n oma voor het eerst in 2 jaar.
Ze wordt binnekort 60.
Dit boeit echt niemand.
gilfquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga Woensdag naar Polen. En dan zie ik m'n oma voor het eerst in 2 jaar.
Ze wordt binnekort 60.
Dit boeit echt niemand.
mooi plaatje LRquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
Deze gaat diepquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
Misschien dat deze in mijn sig moetquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
Ik doe alleen nog aan zen budhisme na het lezen van M.Pirsigs meesterwerk zen en de kunst van het motoronderhoudquote:
Wat heeft hij je misdaanquote:
Ik ga deze winter met m'n dispuut (i know...) een fietstocht langs trappisten makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.sport.be/cyclingtour/lachouffeclassic/2014/nl/
Nu trainen dus om ze allemaal de vernieling in te rijden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga deze winter met m'n dispuut (i know...) een fietstocht langs trappisten maken
Van Achel naar Tilburg is wel te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga deze winter met m'n dispuut (i know...) een fietstocht langs trappisten maken
Fiets jij veel in de herfst? We hadden gisteren ook gekut met snoeiharde wind en bladeren/nat wegdek enzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu trainen dus om ze allemaal de vernieling in te rijden?
In de Ardennenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Achel naar Tilburg is wel te doen.
Waaierrijdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Fiets jij veel in de herfst? We hadden gisteren ook gekut met snoeiharde wind en bladeren/nat wegdek enzo
Vrij arelaxed
Wel wat minder natuurlijk maar fiets wel door. Met goed materiaal is het prima te doen. Iets voorzichtiger in de bochten , bladeren zijn glad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Fiets jij veel in de herfst? We hadden gisteren ook gekut met snoeiharde wind en bladeren/nat wegdek enzo
Vrij arelaxed
Ik ben sowieso een mooi weer fietserquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrij arelaxed
Gayquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een mooi weer fietser
M'n materiaal is ook duidelijk einde seizoenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel wat minder natuurlijk maar fiets wel door. Met goed materiaal is het prima te doen. Iets voorzichtiger in de bochten , bladeren zijn glad.
Als je maar niet denkt dat je recht hebt op Knut zijn materiaal na zijn doodquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n materiaal is ook duidelijk einde seizoen
Schoenen naar de kut. Broek naar de kut. Alles kraakt
Kraakjes zijn echt kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n materiaal is ook duidelijk einde seizoen
Schoenen naar de kut. Broek naar de kut. Alles kraakt
krijg jij die?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je recht hebt op Knut zijn materiaal na zijn dood
Man, ik fietste halverwege augustus al met een lange broekquote:
je geschoren benen niet showen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Man, ik fietste halverwege augustus al met een lange broek
Moet ik nog kopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Man, ik fietste halverwege augustus al met een lange broek
In februari fietste ik met 2 sokken, boterhamzakjes om voet, dan schoen + overschoen, 2 broeken, 1 ondershirt, 2 fietsshirts, armstukken, jas, handschoen, sjaal en muts.quote:
Goed verhaal. Onze Belgische vrienden zouden er van smullen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut zie ik al op weg naar de zege op de Angliru in de Vuelta. Als hij aan de voet van de klim is, heeft hij een voorsprong van 4 minuten op het peloton. Rustig danst hij op zijn pedalen de berg op. De toeschouwers op de berg proberen met hem mee te rennen, wat een gewoonte is, en schreeuwen en juichen hem toe. Als hij de helft van de berg beklommen heeft, komt Chris Froome in de problemen. Zijn Skytreintje, die het peloton leidt, komt ten val. Het peloton wordt opgehouden. Dit is in het voordeel van de witte ijsbeer, zoals hij liefkozend genoemd wordt.
De laatste 100 meter maakt hij een opzichtige schwalbe door van zijn fiets te vallen. Hij blijft lang liggen en fietst op zijn laagste versnelling door. In de verte komen Quintana en Valverde op hun TOMOS-brommer aansjezen. Op 1 meter voor de finish knijpt Knut in de remmen. Valverde sprint bij Quintana weg, nog 5 meter tot hij Knut nadert. Knut kijkt achterom en trapt nog even snel door.
Hij wint.
[ afbeelding ]
Ik las laatst dat die site gehacked zou zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed verhaal. Onze Belgische vrienden zouden er van smullen.
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las laatst dat die site gehacked zou zijn.
Straks even kijken daar, ben ook nu een Cambuurdocumentaire aan het kijken.
Mensen die dit weekend hardcore FOX! keken wisten dit allang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.sport1.nl/video/13478-bielsa-gaat-op-de-koffie.html
ga je slagenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is herfstvakantie, ouwe rukker.
Ik vraag me af hoe lang t duurt voor je dood bent. Ik neem aan dat ze vanwege het opruimen geen headshots doen.quote:
Dat was vorige weekquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is herfstvakantie, ouwe rukker.
liever dan eerst spierverslappers zodat ze denken dat je al buiten bewustzijn bentquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang t duurt voor je dood bent. Ik neem aan dat ze vanwege het opruimen geen headshots doen.
twitter:9lives twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 15:14:08Gisteren is ons forum gehacked. Om dit grondig te onderzoeken is alles tijdelijk offline. Logins worden gereset. Meer http://t.co/z29yvizm3j reageer retweet
Hallo vriendquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang t duurt voor je dood bent. Ik neem aan dat ze vanwege het opruimen geen headshots doen.
Oud nieuwsquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:9lives twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 15:14:08Gisteren is ons forum gehacked. Om dit grondig te onderzoeken is alles tijdelijk offline. Logins worden gereset. Meer http://t.co/z29yvizm3j reageer retweet
![]()
![]()
Valt niet te bereiken.
He Johannesquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo vriend
En andere vrienden hier
Hallo vriendquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo vriend
En andere vrienden hier
halloquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo vriend
En andere vrienden hier
DNP-Old/Cavaliers vindt dit leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.sport1.nl/video/13478-bielsa-gaat-op-de-koffie.html
ik ga in de kerst als vanouds kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man, iedere week/weekend darts zie ik nu
quote:
Vriendenquote:
Je bent weer terug van je reis toch?quote:
Ik ben ook terug.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Vrienden
[..]
Je bent weer terug van je reis toch?
Ik wilde je nog bij schiphol opvangen, maar een goede vriend wees mij er op dat dit geen goed idee was.
Hoezo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook terug.
Bij mij was het wel een goed idee geweest.
neem je nickgod mee als +1quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow ja, dat was wel heel spannend geweest.
Maar dat komt nog wel bij je vrijgezellenfeest
Het schijnt dat C Ronaldo dit filmpje op repeat heeft staan om deze technische hoogstandjes zichzelf eigen te maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt genoten van Nickgod zijn hooghoud skills. Hoogtepunt van het weekend.
Mijn ouders werken in het onderwijsquote:
En daarna ook nog een perfecte voorzet, heel Europa zit nu achter Nick aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat C Ronaldo dit filmpje op repeat heeft staan om deze technische hoogstandjes zichzelf eigen te maken.
hopelijk voor jou zijn ze een uitzondering op de regelquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn ouders werken in het onderwijs
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen naar mn werk fietsen.
#KOMhunten #winddoping
Uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk voor jou zijn ze een uitzondering op de regel
Leuk, die van mij ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders werken in het onderwijs
[..]
En daarna ook nog een perfecte voorzet, heel Europa zit nu achter Nick aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |