Miami was niet helemaal realistisch, autopsie doen met een Hawaiiblouse aan en dat soort dingenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was wel goed ja, ik kijk het al eeuwen niet meer
dat csi ook niet echt of echt niet maar daar is het fictie voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Miami was niet helemaal realistisch, autopsie doen met een Hawaiiblouse aan en dat soort dingen
wel een topper ja, kan die crash van hem nog wel herinnerenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow Zanardi (ex f1 verloor beide benen in een crash) heeft een gouden medaille in het fietsen gewonnen op de paralympische spelen![]()
Bij het darten falen de Polen vooralsnog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He inso.
Wat een pools sportjaar he
Polen is het nieuwe spanje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het darten falen de Polen vooralsnog.
Daar doen wij niet aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het darten falen de Polen vooralsnog.
Al bakte hij er bij Williams weinig van. Ik kan me nog herinneren dat hij op Zandvoort een demonstratie gaf met een Williams F1. Daar was ik wel van onder de indruk als kleine jongen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een topper ja, kan die crash van hem nog wel herinneren
Je kan toch makkelijk een fiks geldbedragje winnen met het spelen van darts. Tip voor de Poolse uitkeringstrekker.quote:
In Polen heb je geen uitkeringstrekkers. Die wonen allemaal al in Nederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch makkelijk een fiks geldbedragje winnen met het spelen van darts. Tip voor de Poolse uitkeringstrekker.
Ben jij daar ook een van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Polen heb je geen uitkeringstrekkers. Die wonen allemaal al in Nederland.
Pijnlijke waarheid wel..quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, Polen wordt ook een steeds prettiger land om te wonen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
werken vies hardquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jonge oma zegquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga Woensdag naar Polen. En dan zie ik m'n oma voor het eerst in 2 jaar.
Ze wordt binnekort 60.
Dit boeit echt niemand.
gilfquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga Woensdag naar Polen. En dan zie ik m'n oma voor het eerst in 2 jaar.
Ze wordt binnekort 60.
Dit boeit echt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |